Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk rolig opp en bakke... Og plutselig får jeg en jævla bil i ryggen!

Greit nok, jeg gikk i veien på en smal bakke. Han kunne da faen meg stoppet og ventet eller burtet, istedet for å gasse på og slå meg med sidespeilet. Toppen av alt så blokkerte han veien for meg kun for å være jævlig... Barnslige mannfolk på 50 år dette her. Jeg kunne ikke høre at han kom opp bakken, jeg hadde musikk på.

Jeg blir frustrert og er i sjokk akkurat nå... Jeg ville ikke hevne meg, tror det er hevn nok å se hvor fattig og stygg han var.

Lenke til kommentar

Når vi er inne på idioter bak rattet kan jeg innrømme at jeg var en stor kuk i dag. Skulle absolutt forbi en bil, fikk alt for stor fart inn mot en sving og fikk en helvettes sleng som jeg heldigvis klarte å rette opp. Kan vel si at det satte en støkk i meg. Jeg har høy puls ennå og skjelver litt faktisk.

Det gikk i vært fall opp for meg at jeg aldri skal kjøre fort mer.

(På glatt føre)

Lenke til kommentar
Når vi er inne på idioter bak rattet kan jeg innrømme at jeg var en stor kuk i dag. Skulle absolutt forbi en bil, fikk alt for stor fart inn mot en sving og fikk en helvettes sleng som jeg heldigvis klarte å rette opp. Kan vel si at det satte en støkk i meg. Jeg har høy puls ennå og skjelver litt faktisk.

Det gikk i vært fall opp for meg at jeg aldri skal kjøre fort mer.

(På glatt føre)

Kudos for å innrømme det iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar

Seriøst! Jeg er så forbanna at jeg kunne sprekke! Satan i helvetes idioter! Skulle i møte nå halv tre. Og jeg må betale buss. Og så får jeg en mail FEM MINUTTER FØR om at det er avlyst. Da satt jeg på møterommet og ventet. Idioter! Også er jeg blakk, for folk betaler ikke det de skylder meg når de skal.

Gammel jobb som jeg slutta i for 23mnd siden betalte ikke ut feriepenger i sommer for det var utbetalt med siste lønning. Nei sier jeg. Jo sier sjef. Ok sier jeg, det dukker vel opp i systemet.

I desember ringer sjef og vil ha kontonr for jeg har feriepenger til gode. Skal få 1. februar. Kom de? Nei. Glemt. Vent 1mnd.

Og så skylder linjeforeningen nabla meg 500 for utlegg og depositum, som jeg skulle fått for snart to uker siden.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Jeg gikk rolig opp en bakke... Og plutselig får jeg en jævla bil i ryggen!

Greit nok, jeg gikk i veien på en smal bakke. Han kunne da faen meg stoppet og ventet eller burtet, istedet for å gasse på og slå meg med sidespeilet. Toppen av alt så blokkerte han veien for meg kun for å være jævlig... Barnslige mannfolk på 50 år dette her. Jeg kunne ikke høre at han kom opp bakken, jeg hadde musikk på.

Jeg blir frustrert og er i sjokk akkurat nå... Jeg ville ikke hevne meg, tror det er hevn nok å se hvor fattig og stygg han var.

Lol´d. Slike "unnskyldninger" pleier jeg også å bruke når folk er idioter.

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Trenger du virkelig å skrive det tre ganger, dog?

Fakdap nett.

Hyperio: Lånte ikke penger til noen. Jeg har jobbet, og sjefen skylder meg penger. Jeg måtte legge ut for noe greier på tur som linjeforeninga egentlig skulle betale for, men hvor de ikke hadde muligheten der. Det er snakk om en skitur hvor alt var betalt på forhånd, men leverandør klarte å bringe et par skikort for lite. Dermed måtte jeg kjøpe selv, og få refundert i etterkant. Alternativet var å ikke stå på ski den dagen (for hvis jeg venta et døgn kunne leverandør fikse). Det var ikke et alternativ.

Lenke til kommentar

Irritere meg grenseløst av sløve hus-eiere!!! Flytta inn for 6 mnd siden, og hun har lovt meg nye møbler siden det er så gamle. Så ringte jeg henne i helgen og sa jeg hadde funent sofa for 200,- kr på finn.no men sånt hadde hun ikke tid til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...