Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 så fortjener han det. Definitivt. Ta på deg en t-skjorte med et oppned kors neste skoledag. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 så fortjener han det. Definitivt. Ta på deg en t-skjorte med et oppned kors neste skoledag. glem nå ikke at jeg er kristen jeg å da men det var lenge før jul dette skjedde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Folk som synes det er kult å kalle seg Tonyflow på facebook når de heter Tony. Jeg heter Tony, og ville aldri vært med på slikt bedrageri mot folk som heter Tony. Å legge til "flow" bak hvilket som helst navn er uansett ganske teit. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hadde en jente i forrige klassen min som var Jehovas Vitne. Gikk å banka på dører etc. Heldigvis prøvde hun aldri å omvende meg Edit: Hansflow. Endret 4. februar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At jeg nettop fucka opp et godt vennskap... Jippi.. Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En ting som jeg irriterer meg over er å sitte å lese på et forum der temaet er alle tin som irriterer så grenseløst-.- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hey buvvije, tricking! Tricking! Tricking! Awesome! Yes? Yes! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En ting som jeg irriterer meg over er å sitte å lese på et forum der temaet er alle tin som irriterer så grenseløst-.- Så ikke les her da, herregud er det så vanskelig? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Han driver med tricking, ingenting er vanskelig for han. Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En ting som jeg irriterer meg over er å sitte å lese på et forum der temaet er alle tin som irriterer så grenseløst-.- Så ikke les her da, herregud er det så vanskelig? Kan ikke noe for det. Hvis jeg leser noe, mener jeg skal gjøre noe annet, fortsetter jeg altid å lese det samme faen hvor uniteressant det er. forresten, det er også irriterende! Bollerbrus: Ja tricker litt, var med TDMonkeys i Elverum, (youtube) en liten stund, men konsentrerer meg mer om skole nå for tiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Finner ikke negleklipperen min eller den blå favorittskjorta mi >< Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Historieprøve nå straks som jeg ikke kan, og rettslærepresentasjon på slutten av dagen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Å være nær døden av forkjølelse og få null sympati fra foreldre irriterer meg kraftig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 At det faen ikke finnes en eneste jævla elektrokjede man kan stole på i området. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 At jeg ikke finner programvare cd til det trådløse nettverkskortet Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 han må ha driver for å kommer på nettet, men må på nett for å få driver Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Han sitter på nett nå? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kanskje han er på skole/jobb? *ro seg bort* Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kan fint laste ned drivere på skole/jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg