Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Våldta guds lamm. Vanhelga krusifixet.

NEMLIG!

La det kristne blod flyte.

Men altså, jeg har ingenting i mot religiøse som tror av de rette grunnene.

Og lever etter verdiene som de egentlig skal.

Det er like mye respekt i det som noe som helst annet livssyn.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Jeg er kristen :p

men jeg går ikke i kirken, og jeg syns ikke banning er en "synd". det er jo bare ord.

Ja, som jeg sa, ikke føl deg truffet av det jeg sa hvis du gjør det, jeg har ikke noe i mot kristne sånn generelt. :D

Bare enkelte som irriterer meg med diverse ondskapsfulle utsagn. :p

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

De religiøse som ikke klarer å holde kjeft om sin tro og hvorfor det er så bra og skal prøve å konvertere alle er noe dritt.

Lenke til kommentar

Religiøse som tror på alle slags konspirasjonsteorier i tillegg til å være religiøs, beviser at deres tro stammer i bunn og grunn fra ukritisk tenkning.

Men!

Kristne/muslimske/jødiske/whatever vitenskapsmenn som har gått fram med den vitenskapelige metode og bevist at de er jævlig smarte har jeg respekt for.

Det beviser at det ligger litt i troen deres og. De tror altså ikke på gud fordi de er dumme!

:cool:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Religiøse som tror på alle slags konspirasjonsteorier i tillegg til å være religiøs, beviser at deres tro stammer i bunn og grunn fra ukritisk tenkning.

Men!

Kristne/muslimske/jødiske/whatever vitenskapsmenn som har gått fram med den vitenskapelige metode og bevist at de er jævlig smarte har jeg respekt for.

Det beviser at det ligger litt i troen deres og. De tror altså ikke på gud fordi de er dumme!

:cool:

Du tar feil. Alle religiøse er dumme.

Edit: for mods: Ja, det var (halveis..) tull.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
håper virkelig ikke dere mener meg nå :p
Føler du deg truffet, så er det riktig. :)

høhø.

Jeg misliker "misjonærer" like mye som deg. det er i klassen som maser om at hvis jeg virkelig er kristen så må jeg bli med i en av de syko gruppene hans og oppleve guds kraft idet de driver onde ånder ut av rommet :!:

ja, han driver faktisk med sånt.

Lenke til kommentar

Skrem han! Si at du er en ond ånd. :devil:

I min klasse er RLE-læreren ateist, og gjør narr av alle religioner og forteller oss om de aller sykeste sektene. :grin:

Seriøst genial dame. Beste læreren i verden, timene går som faen når vi har henne.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
I min klasse er RLE-læreren ateist, og gjør narr av alle religioner og forteller oss om de aller sykeste sektene. :grin:

Seriøst genial dame. Beste læreren i verden, timene går som faen når vi har henne.

Åh, høyrest kjekt ut.

Irriterer meg at ein fyr på TKG gjekk i OnePiece.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...