kris98 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At jeg har sett ferdig alle seriene jeg har kommet godt inn i. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Fy faen som jeg hater kristne som sier at gud dømte Haiti for sine synder. (Hvis det var mulighet for å skrive gud med enda mindre font så hadde jeg gjort det ) Kom å ta meg gud, bevis at du eksisterer. Jævla kuk. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Våldta guds lamm. Vanhelga krusifixet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Når jeg først dro meg ned til vannet for å mate fuglene, så var det ikke en eneste fjær å se. Teite snø Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Våldta guds lamm. Vanhelga krusifixet. NEMLIG! La det kristne blod flyte. Men altså, jeg har ingenting i mot religiøse som tror av de rette grunnene. Og lever etter verdiene som de egentlig skal. Det er like mye respekt i det som noe som helst annet livssyn. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er kristen men jeg går ikke i kirken, og jeg syns ikke banning er en "synd". det er jo bare ord. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg banner ikke, men det er mer fordi jeg ikke føler at jeg trenger det. Endret: Nå som banning ble nevnt. Endret 4. februar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg er kristen men jeg går ikke i kirken, og jeg syns ikke banning er en "synd". det er jo bare ord. Ja, som jeg sa, ikke føl deg truffet av det jeg sa hvis du gjør det, jeg har ikke noe i mot kristne sånn generelt. Bare enkelte som irriterer meg med diverse ondskapsfulle utsagn. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 jeg bare banner når jeg skvetter eller skader meg men klikker ikke hvis folk gjør det hele tida. det blir jo irriterende, men ikke pga min religion. mange tror at alle kristne ikke kan drikke, banne eller ha det gøy i det hel tatt. wræong! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De religiøse som ikke klarer å holde kjeft om sin tro og hvorfor det er så bra og skal prøve å konvertere alle er noe dritt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 håper virkelig ikke dere mener meg nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 håper virkelig ikke dere mener meg nå Føler du deg truffet, så er det riktig. høhø. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Religiøse som tror på alle slags konspirasjonsteorier i tillegg til å være religiøs, beviser at deres tro stammer i bunn og grunn fra ukritisk tenkning. Men! Kristne/muslimske/jødiske/whatever vitenskapsmenn som har gått fram med den vitenskapelige metode og bevist at de er jævlig smarte har jeg respekt for. Det beviser at det ligger litt i troen deres og. De tror altså ikke på gud fordi de er dumme! Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Religiøse som tror på alle slags konspirasjonsteorier i tillegg til å være religiøs, beviser at deres tro stammer i bunn og grunn fra ukritisk tenkning. Men! Kristne/muslimske/jødiske/whatever vitenskapsmenn som har gått fram med den vitenskapelige metode og bevist at de er jævlig smarte har jeg respekt for. Det beviser at det ligger litt i troen deres og. De tror altså ikke på gud fordi de er dumme! Du tar feil. Alle religiøse er dumme. Edit: for mods: Ja, det var (halveis..) tull. Endret 4. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 håper virkelig ikke dere mener meg nå Føler du deg truffet, så er det riktig. høhø. Jeg misliker "misjonærer" like mye som deg. det er i klassen som maser om at hvis jeg virkelig er kristen så må jeg bli med i en av de syko gruppene hans og oppleve guds kraft idet de driver onde ånder ut av rommet :!: ja, han driver faktisk med sånt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Skrem han! Si at du er en ond ånd. I min klasse er RLE-læreren ateist, og gjør narr av alle religioner og forteller oss om de aller sykeste sektene. Seriøst genial dame. Beste læreren i verden, timene går som faen når vi har henne. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Håller med CypheroN. Religion degenererar samfundet. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skrem han! Si at du er en ond ånd. hehe, jeg sa "hvis du maser om det jævla ånde tullet ditt igjen så halshugger jeg deg og forer deg til geiter" det var kanskje ikke så snilt, men når han kommer hver dag og sier "hvis du bare kjenner gleden av gud!" så fortjener han det. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I min klasse er RLE-læreren ateist, og gjør narr av alle religioner og forteller oss om de aller sykeste sektene. Seriøst genial dame. Beste læreren i verden, timene går som faen når vi har henne. Åh, høyrest kjekt ut. Irriterer meg at ein fyr på TKG gjekk i OnePiece. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg