Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At folk rundt meg begynner å få sertifikatet på bil... jeg har enda 5 måneder igjen med venting, og stakkars dem som har senere enn det :( Men det som irriterer meg mest er de som har bursdag tidlig og ikke bryr seg om lappen...ÅRH, KAN VI IKKE BYTTE BURSDAG DETTE ÅRET?? :p Fuuuu

hehe hadde vi bytta hadde du hatt lappen for 5 årsiden :p

angrer jeg ikke tok lappen før det nye greiene kom....sukk

Lenke til kommentar
At folk rundt meg begynner å få sertifikatet på bil... jeg har enda 5 måneder igjen med venting, og stakkars dem som har senere enn det :( Men det som irriterer meg mest er de som har bursdag tidlig og ikke bryr seg om lappen...ÅRH, KAN VI IKKE BYTTE BURSDAG DETTE ÅRET?? :p Fuuuu

Føler det samme. Nesten alle rundt meg får lappen og bil, og kjører rundt, mens jeg, som har bursdag 27 november (Som er 4 dager fra desember :dontgetit: ) må vente leenge... Til neste vinter omtrent. Men men. Får bare smøre meg med tålmodighet. Får jo sitte på med kompisene mine uansett. :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke med å prike på at folk har skrivefeil, men det er et ord som virkelig er irriterende å lese feil. Folk som klarer å blande å fjor(som i fjor) og fjord(sånn som Norge er kjent for) irriterrer meg nesten grenesløst. Det met irriterende med det er at jeg ikke vet hvorfor det er så irriterende. Det bare er sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...