Applebee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At jeg faktisk skal sitte her til 15:10... Faen så deprimerende. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 15:30 her ass, mister. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=597606 Det er like før jeg klikker vinkel på den dama her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Føler mer og mer for å innføre en IQ-test for å skaffe seg barn, så slipper vi slike vanskapte mennesker å lufte sine tanker fritt til verdenen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At folk rundt meg begynner å få sertifikatet på bil... jeg har enda 5 måneder igjen med venting, og stakkars dem som har senere enn det Men det som irriterer meg mest er de som har bursdag tidlig og ikke bryr seg om lappen...ÅRH, KAN VI IKKE BYTTE BURSDAG DETTE ÅRET?? Fuuuu Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At folk rundt meg begynner å få sertifikatet på bil... jeg har enda 5 måneder igjen med venting, og stakkars dem som har senere enn det Men det som irriterer meg mest er de som har bursdag tidlig og ikke bryr seg om lappen...ÅRH, KAN VI IKKE BYTTE BURSDAG DETTE ÅRET?? Fuuuu hehe hadde vi bytta hadde du hatt lappen for 5 årsiden angrer jeg ikke tok lappen før det nye greiene kom....sukk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At folk rundt meg begynner å få sertifikatet på bil... jeg har enda 5 måneder igjen med venting, og stakkars dem som har senere enn det Men det som irriterer meg mest er de som har bursdag tidlig og ikke bryr seg om lappen...ÅRH, KAN VI IKKE BYTTE BURSDAG DETTE ÅRET?? Fuuuu Føler det samme. Nesten alle rundt meg får lappen og bil, og kjører rundt, mens jeg, som har bursdag 27 november (Som er 4 dager fra desember ) må vente leenge... Til neste vinter omtrent. Men men. Får bare smøre meg med tålmodighet. Får jo sitte på med kompisene mine uansett. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De nye greiene? strengere for antall feil + påkrevd kurs før man øvelseskjører Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kurs før man får øvelseskjøre? Det tror jeg ikke. Man må være fylt 16 og ledsager må ha hatt lappen i 5 år sammenhengende. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 At folk kjører av veien så E6 blir stengt og det blir trafikkaos. At bilen min totalhavarerer når jeg har dårlig tid på grunn av nevnte kaos. At jeg mister flyet mitt på grunn av de to ovennevnte punktene... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har ikke med å prike på at folk har skrivefeil, men det er et ord som virkelig er irriterende å lese feil. Folk som klarer å blande å fjor(som i fjor) og fjord(sånn som Norge er kjent for) irriterrer meg nesten grenesløst. Det met irriterende med det er at jeg ikke vet hvorfor det er så irriterende. Det bare er sånn. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har du prøvd å lese din egen tekst? /me runs for the hills Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) /me runs after you Endret 4. februar 2010 av Write Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg irriterer meg over ligninger jeg ikke klarer å løse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg