Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Paypal fikk 15 kroner for å verifisere kortet mitt, og de skulle gi det tilbake.

Greit det, men i stedet får jeg det tilbake på paypal-kontoen. :realmad:

Skulle bestille noen klær men nå er jeg et par kroner i underskudd, slik at bestillingen ikke funker! ÅE, vil ha de 15 kronene på BANKkontoen NÅ. :(

Ellers får jeg aldri klærne til helga.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bestille med paypal?

Det står for øvrig ganske tydelig at du får pengene inn på paypalkontoen når du går gjennom verifiseringsprosessen

Ah, okay. Så ikke at det stod det jeg. :p

Vel, det tar jo tid å få overført pengene jeg har på bank-kontoen til paypal-kontoen.

Så å bestille med paypal ville tatt enda lengre tid enn å bruke kortet mitt, ettersom jeg må vente på pengene.

Hadde vel ikke fått klærne til helga uansett da men.

Fikk uansett mamma til å øverføre de kronene som manglet, så da fikk jeg bestilt i dag uansett.

Jeg har jo mer enn nok penger, men har det kontant. Det må jeg slutte med, det ville løst alle mulige problemer. :hmm:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Fyfaen jeg blir deprimert. Det er absolutt ingenting å gjøøre på jobben for tiden. Det er faktisk så ille at sjefen har lyst til å permitere hele bedriften på 2-300 mann i to uker. Alle sammen på "gulvet" går bare å surrer hele dagen.

Grunnen er at det er noen jalla flyselskaper som vi har kontrakt med som har gått konkurs. Så da blir det ingen motorer fra dem. Jaja, sånn går det når man tegner avtaler med jallafirmaer. Idioti!

Endret av W202
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...