Matsemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Haha, har en slik her på skolen. Skal bare provosere hele tiden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nok av dem her også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes de dominerer politikk-forumet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vel, når man diskuterer anonymt på internett blir folk ofte mer ekstreme. Om man ser på diskusjonene her opp mot valgresultatet ser man at det heldigvis ikke stemmer overens. Veldig bipolare diskusjoner her med høyre- og venstreekstreme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Må bare nevne at alle parti har apekatter som stemmer på de, selv om det er populært å pirke på FRP. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Irriterer meg over det andre dusjhodet i dusjen som skal slå seg på sånn 2 ganger iløpet av en dusj. Fikk nettopp kaldt vann rett på tissefanten mens jeg dusjet :/ Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Folk som ikke kan innrømme feil, når du ser at de vet at de tar feil! :'( Makes me sad! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Må bare nevne at alle parti har apekatter som stemmer på de, selv om det er populært å pirke på FRP. Det er veldig sant, men jeg har en følelse at Siv Jensen er en av de apekattene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Siv Jensen har fått til en enorm vekst på partiet, så man skal ikke se bort ifra at hun faktisk har gjort en god jobb, uansett hva men syns om dama. Men dette blir offtopic så... ... Den iskalde glass-colaen som har fristet meg i flere uker nå, begynner å bli rimelig uimotståelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er veldig sant, men jeg har en følelse at Siv Jensen er en av de apekattene. The ironist! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Siv Jensen har fått til en enorm vekst på partiet, så man skal ikke se bort ifra at hun faktisk har gjort en god jobb, uansett hva men syns om dama. Men dette blir offtopic så... ... Den iskalde glass-colaen som har fristet meg i flere uker nå, begynner å bli rimelig uimotståelig. Et parti som bygger utelukkende på kritikk av alle som prøver å få til noe har den enkleste jobben. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Å ha blemmer på tunga. Er bare irriterende å spise -.- Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 At vi har holdt på med norrøn i norsken i snart ett år i strekk. Helt for jævlig hvordan skoleverket rett og slett kaster vekk de unges tid med irrelevant dritt. Som om kristendomsfaget ikke er nok. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 At vi har holdt på med norrøn i norsken i snart ett år i strekk. Helt for jævlig hvordan skoleverket rett og slett kaster vekk de unges tid med irrelevant dritt. Som om kristendomsfaget ikke er nok. Hvis du, som nordmann, mener at norrøn er "irrelevant dritt", så vil jeg gjerne foreslå at du reiser langt fandenivold vekk fra norge, og blir der. Slikt som sånne påstander irriterer nemlig meg! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 SnittLeif, i hvilken sammenheng har norrønt noen form for bruk i praksis i dagens samfunn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Norrønt er en del av kultur-arven vår fra gammelt av. Det hadde vært som om kineserene skulle forkastet alt om samuraier og slikt. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Menar ni Fornnordiska, eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Menar ni Fornnordiska, eller? Fornnordisk är en beteckning för allt som har att göra med Norden under vikingatiden. Ordet är i viss mån synonymt med norrön. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg