Demonfudge Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tja. Nååå tror jeg kanskje du har feberfantasier igjen, unge frøken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Neida. Du kjenner jo meg. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Våknet for ikke så lenge siden med jævlig vondt i tanna og tørre linser på øynene Endret 2. februar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å forsove seg. Vakna lenge etter at eg skulle ha vore på skulen. Men til gjengjeld hadde eg ein sweeeet draum Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trafikalt grunnkurs. Det er ikke det værste som finnes Nei, kanskje ikkje. Men irriterande kjedeleg og dyrt likevel. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Uansett, folk som hører på rap og ingenting annet irriterer. Hvorfor det? Er det bare fordi det er rap? Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes. Det har ikke jeg heller. Likevell er det flere katogorier, om du vil kalle det det, innenfor rap. Trenger ikke bare høre på bithes 'n' hoes. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg irriterer meg over kameraten min som jeg diskuterer med og som skal heve stemmen hver gang han skal få frem poenget sitt. Særlig om vi prater i munnen på hverandre. "Men som jeg SA SÅ ER DET IKKE USA SOM....." "Ja, men de er jo tross alt...." "DU KAN SI HVA DU VIL MEN DET ER DET JEG MENER OM SAKEN!" Også er jeg jo så klart mindre verdt enn han fordi han har lenger utdannelse enn meg, skulle jo bare mangle. Det kallas entusiasm. Att du saknar entusiasm é la inte hans fel? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Å forsove seg. Vakna lenge etter at eg skulle ha vore på skulen. Men til gjengjeld hadde eg ein sweeeet draum Var den våt? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Å forsove seg. Vakna lenge etter at eg skulle ha vore på skulen. Men til gjengjeld hadde eg ein sweeeet draum Var den våt? Oh yes. Men eg trur ikkje at eg skal gå inn på detaljane, bortsett frå at den var VELDIG realistisk . Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Trafikalt grunnkurs. Det er ikke det værste som finnes Trafikalt grunnkurs er det eneste øyeblikket jeg har opplevd at tiden sto stille. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Trafikalt grunnkurs ja. Satan tida gikk saaaaakte der. Endret 3. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hater kompisen min fordi han bare er opptatt av å si det han vil si, og lytter nesten aldri på det jeg har å si! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Også hater jeg når han for eksempel dytter hendene mine vekk fra tastaturet når jeg spiller et bilspill, fordi han hadde plutselig lyst til å kjøre den bilen jeg kjørte akkurat da! Også når jeg sier at jeg vil kjøre igjen, så svarer han ikke, så jeg gjør det samme, dytter hendende hanns vekk og da blir han helt mongo sur og klikker! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hvor gamle er dere? 18 Endret 3. februar 2010 av Pure Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skrivesperre irriterer som faen >< Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Folk som ikke har viljestyrke nok til å stå opp på morgenen. Og at vi var uten internett i hele går Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 At vi har holdt på med norrøn i norsken i snart ett år i strekk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Slike radikale-, "drep krekar"-, viva la Norge-, fight the system-, fuck the police-, la oss drikke oss dritings hver dag-, drit i de fattige-liberalister. Mao: Underklassen som stemmer FrP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg