Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, folk som hører på rap og ingenting annet irriterer.

Hvorfor det? Er det bare fordi det er rap?

Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes.

Lenke til kommentar
Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes.

Hei, er du meg?

On-topic:

Folk som skal snakke høyt i mobil på tog eller buss når klokken er 7 om morgenen. Da vil jeg slappe av i halvsøvne, ikke høre om hva som skjedde i går på trening eller den kjekke gutten du møtte på fest.

Lenke til kommentar

Hei, er du meg?

On-topic:

Folk som skal snakke høyt i mobil på tog eller buss når klokken er 7 om morgenen. Da vil jeg slappe av i halvsøvne, ikke høre om hva som skjedde i går på trening eller den kjekke gutten du møtte på fest.

Bussen er ikke til å sove på.

Lenke til kommentar

Hei, er du meg?

On-topic:

Bussen er ikke til å sove på.

HALVsove? var det ikke det jeg skrev? ^^,

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over kameraten min som jeg diskuterer med og som skal heve stemmen hver gang han skal få frem poenget sitt. Særlig om vi prater i munnen på hverandre.

"Men som jeg SA ER DET IKKE USA SOM....."

"Ja, men de er jo tross alt...."

"DU KAN SI HVA DU VIL MEN DET ER DET JEG MENER OM SAKEN!"

Også er jeg jo så klart mindre verdt enn han fordi han har lenger utdannelse enn meg, skulle jo bare mangle.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...