djgudleif Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nemlig! :!: Var litt sånn jeg følte meg når jeg skrev. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Rødhårede. Fysj Det er jo de jentene som er herligst. Uansett, folk som hører på rap og ingenting annet irriterer. Kommer ann på. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg blir litt irritert på min manglende konsentrasjonsevne. Spesielt når jeg har mye jeg må ha gjort til i morgen, og begrenset med tid. : / Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Uansett, folk som hører på rap og ingenting annet irriterer. Hvorfor det? Er det bare fordi det er rap? Musikkrasister Hæ? Hahahaha den var ikke dum!! :!: Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Klissete brusflasker i butikkhyllene. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 aldri vært borti før Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 C64 på ITavisen. Jeg tror jeg blir syk av den fyren. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trafikanten i Oslo..... 30 min kø og det ser ikke ut som de som tok imot folk prøvde noe særlig heller. Gikk og tok det heeeelt rolig for å bruke lengst mulig tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At jeg går inn i en dårlig økonomisk måned + en masse negativ stress. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Uansett, folk som hører på rap og ingenting annet irriterer. Hvorfor det? Er det bare fordi det er rap? Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes. Hei, er du meg? On-topic: Folk som skal snakke høyt i mobil på tog eller buss når klokken er 7 om morgenen. Da vil jeg slappe av i halvsøvne, ikke høre om hva som skjedde i går på trening eller den kjekke gutten du møtte på fest. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes. Hei, er du meg? On-topic: Folk som skal snakke høyt i mobil på tog eller buss når klokken er 7 om morgenen. Da vil jeg slappe av i halvsøvne, ikke høre om hva som skjedde i går på trening eller den kjekke gutten du møtte på fest. Bussen er ikke til å sove på. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Men man trenger heller ikke rope. Irriterer meg over at jeg glemmer alt som har med skole når jeg kommer hjem. La meg tidlig i går, og når jeg først hadde fått varmen i meg kom jeg på at jeg skulle ha fremføring i dag. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At det skal være så vanskelig å finne noe stoff om Neuropa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg respekterer andre sin musikksmak siden jeg har en meget spesiell smak selv. Jeg har dog aldri sett poenget i slik hardcore 50 cent -rap, kunne like godt hørt på Siv Jensen, ingen melodi og sanseløs babbling om penger, bitches and hoes. Hei, er du meg? On-topic: Folk som skal snakke høyt i mobil på tog eller buss når klokken er 7 om morgenen. Da vil jeg slappe av i halvsøvne, ikke høre om hva som skjedde i går på trening eller den kjekke gutten du møtte på fest. Bussen er ikke til å sove på. HALVsove? var det ikke det jeg skrev? ^^, Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 At jeg griner for ingenting når jeg har feber. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg irriterer meg over kameraten min som jeg diskuterer med og som skal heve stemmen hver gang han skal få frem poenget sitt. Særlig om vi prater i munnen på hverandre. "Men som jeg SA SÅ ER DET IKKE USA SOM....." "Ja, men de er jo tross alt...." "DU KAN SI HVA DU VIL MEN DET ER DET JEG MENER OM SAKEN!" Også er jeg jo så klart mindre verdt enn han fordi han har lenger utdannelse enn meg, skulle jo bare mangle. Endret 2. februar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Trafikalt grunnkurs. Det er ikke det værste som finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg