Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenta som sitter ved siden av meg på skolen har mensen. Hun takler det ekstremt dårlig.

Meg: God morgen

Hun: Hold kjeft!

Meg: ....og vi er sur idag?

Hun: HOLD KJEFT!!!

Prøver bare å være hyggelig og så får jeg sånt slengt opp i trynet.

Lenke til kommentar
Nå er kanskje ikke "... og vi er sur i dag?" det lureste å si når du merker at noen er i dårlig humør. Skygg heller banen. Det er lov å ha en dårlig dag.

Jo da, men personlig syns jeg det får være grenser til hvor mye hormonene kan styre folk. Greit at man har en dårlig dag, noen har det kanskje oftere enn andre, men "HOLD KJEFT!!" er vel kanskje litt over grensen.

Lenke til kommentar
Nå er kanskje ikke "... og vi er sur i dag?" det lureste å si når du merker at noen er i dårlig humør. Skygg heller banen. Det er lov å ha en dårlig dag.

Jo da, men personlig syns jeg det får være grenser til hvor mye hormonene kan styre folk. Greit at man har en dårlig dag, noen har det kanskje oftere enn andre, men "HOLD KJEFT!!" er vel kanskje litt over grensen.

Tja. I mitt hode er det helt okei å be folk om å holde kjeft (men ikke å rope det) når de prater til deg, og på den måten synliggjøre at du virkelig ikke ønsker å bli prata til. Når vedkommende da sier "og vi er sur i dag?", så hadde i alle fall jeg glefsa.

Lenke til kommentar
Kallepetrus: er ikke så bra engang. Åtte kroner for en time, og tolv for to timer mener jeg å ha lest.

HERREGUD, jeg hater når folk skriver "AOA" i stedet for "æøå". Evt. skriver de "AQA", enda verre. Skriv ae, oe og aa for faen! Det gjorde jeg det året jeg satt uten norsk tastatur.

nå ble det kanskje litt bedre da ;)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=583754

Lenke til kommentar

ARG!

Mine to pottesure venninner har nå ringt og mast på meg. Hun ene venninnen min skal et år til utlandet (USA), og vi tenkte å få tatt oss en siste tur. Høres koslig ut hva?

Problemet er bare at hun har sykt lyst til at vi skal dra til Kristiansand (en dude hun liker bor der -.-). Jeg er positiv til en tur vi tar sammen (selv om det alltid blir bråk, begge jentene elsker å klage og være sure over rare ting). Så i begynnelsen av dette prosjektet var jeg som sagt positiv, men nå har jeg begynt å tenke litt igjennom det. Jeg gidder faen ikke ta fri fra skolen, bruke mange timer på å dra ned dit, masse penger for å være der og alt det der, om det hele ender med at vi må stresse for å komme oss ned dit, stresse med å rekke noe når vi er der, stresse med å komme oss hjem igjen. Om jeg hadde vært 100% sikker på at det kom til å bli koselig å være en helg med dem, hadde jeg gladelig feid alle innvendingene til side. Men når jeg vet hvordan de pleier å oppføre seg, er jeg ikke så sikker på om jeg orker! Herre. -.-

"Du gjør jo faen ingen ting annet enn å komme med teite innvendiger her nå, vi kan godt AVLYSE hele dritten, jeg kan dra med ANDRE JEG TENK" DØøøøø

Endret av Constanse
Lenke til kommentar
SNØ!! :realmad: Kommer til å slite som pokker imorgen med den bakhjulsdrevne ATVn... om jeg i det hele tatt kommer meg ut gata om det forsetter å snø så mye som det gjør nå :(

Jeg er skuffet. Dypt skuffet. Å klage over snø når man har ATV? Jeg er dypt skuffet. :no:

Lenke til kommentar
SNØ!! :realmad: Kommer til å slite som pokker imorgen med den bakhjulsdrevne ATVn... om jeg i det hele tatt kommer meg ut gata om det forsetter å snø så mye som det gjør nå :(

Jeg er skuffet. Dypt skuffet. Å klage over snø når man har ATV? Jeg er dypt skuffet. :no:

Haha! Jaaaa, det er veldig morro å ligge bredt i svingene, men det er ikke så enkelt å komme seg frem med den snømengden som er nå. Er snakk om en 50cc dette her... :p

Lenke til kommentar

^

Siden nevnte venninne skal bort et helt år, satser jeg egentlig på at vennskapet vårt dør langsomt ut. Har ingen tro på at vi skal klare å fortsette å være venner når hun kommer hjem, vi har praktisk talt ingen ting i felles. Det trenger jo ikke å være et problem, men når hun er så forjævlig sur, så blir det et problem.

Tror jeg bare får si at jeg ikke orker å dra, uansett hvor mye mas det blir av det. Man kan ikke si at hun venninnen min gjør så mye for å vedlikeholdet vennskapet vårt heller.

Lenke til kommentar
^

Siden nevnte venninne skal bort et helt år, satser jeg egentlig på at vennskapet vårt dør langsomt ut. Har ingen tro på at vi skal klare å fortsette å være venner når hun kommer hjem, vi har praktisk talt ingen ting i felles. Det trenger jo ikke å være et problem, men når hun er så forjævlig sur, så blir det et problem.

Tror jeg bare får si at jeg ikke orker å dra, uansett hvor mye mas det blir av det. Man kan ikke si at hun venninnen min gjør så mye for å vedlikeholdet vennskapet vårt heller.

Takk for det, trodde vennskapet vårt var viktig for deg og. Men greit

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...