Applebee Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Grupper som "Hvilken idiot fant på skolen?".. Seriously, TENK litt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Irriterer meg over at jeg ikke har gjort en dritt fornuftig denne dagen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er søndag, relaaax Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har nesten ikke gjort en dritt fornuftig i løpet av de siste 14 dager. På tide med skjerpings... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At jeg skal stå opp om 5 timer. Og her sitter jeg...... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 folk som skal oppdatere facebookstatusen sin 7 gonger om dagen. Jeg oppdaterer 8, så SUCK IT. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sjefen mener visst at man våkner av å gå rundt i -20c. Ja jøss, hvis å våkne betyr at det er bra med nedsatt blodtrykk, pusteevne, og frostbitt her og der. Faens tosk. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At foreldrene mine hele tiden blander seg opp i hva jeg bruker MINE penger på. Akkurat det har de fint lite med å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sånn egentlig egentlig har de noe de skulle sagt. Jeg ser problemet da, utrolig gledesdrepende. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bitches and hoes. Bitches and hoes. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At foreldrene mine hele tiden blander seg opp i hva jeg bruker MINE penger på.Akkurat det har de fint lite med å gjøre. Second. Irriterer vettet av meg at mamma har nettbanken min, tar jeg ut en jævla hundrelapp skal hun vite hva den går til.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 det er jo positivt at moren din bryr seg om deg, det er altfor mange barn der ute som vanker rundt og gjør bare tull med spenna si. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At eksen min sier alt er min feil. Alt som har skjedd etterpå that is. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At en kamerat alltid skal la seg bestemme over av foreldra når det gjelder hans egne penger. Er med han og han ser noe han vil ha, så styrer han med å ringe foreldre, diskutere og han må til og med ha dem med til stedet for at de skal se på det han kjøper først! DET ER DINE JÆVLA PENGER! Noe han ikke klarer å få inn i knollen, mens til og med foreldra spør han; hvorfor spør du oss hele tiden? Voks opp... Lenke til kommentar
frds Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At jeg sitter på skolen, og skal sitte her til klokken 3... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Gikk inn på pain series på encyclopedia dramatica, og forventet ikke at det skulle komme lyd. Hadde heldigvis koblet til headset for å "mute", men likevel kom det et jævlig høyt skrik av smerte siden jeg hadde lyden på maks. Hele klassen hørte det. :!: Bare glad det ikke var noe annen type stønning. Endret 1. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At foreldrene mine hele tiden blander seg opp i hva jeg bruker MINE penger på.Akkurat det har de fint lite med å gjøre. samme her, i alle fall mor, faen meg null privatliv...godt det er 3 veker til eg fyller 18 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lage dans med grupper i gymmen som skal fremføres... yay! Har også nettopp bytta kjøreskole og nå må jeg ha en ekstra kjøretime for å bli vant med bilen...mas Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dans var uten tvil det verste jeg hadde i gym. Og å hoppe tau da. Irriterer meg over at jeg ikke sov noe i natt, men heller fra 9-13. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 At foreldrene mine hele tiden blander seg opp i hva jeg bruker MINE penger på.Akkurat det har de fint lite med å gjøre. samme her, i alle fall mor, faen meg null privatliv...godt det er 3 veker til eg fyller 18 Ahh, det er deiig å bo for seg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg