Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

At det som gjør deg "god" i Photoshop på MK (Her hvor jeg går) er å laste ned superduperkule brushes, og ikke hvor mye du faktisk kan..

Lenke til kommentar
At det som gjør deg "god" i Photoshop på MK (Her hvor jeg går) er å laste ned superduperkule brushes, og ikke hvor mye du faktisk kan..

Og vectorer i Illustrator.

IKEA-reklamen på Spotify.. og at det er søndag i morgen.

Reklame på Spotify? Åh, sant, du har ikke Premium. :D

Lenke til kommentar

At noen stjeler mat uten å spørre.. Blir faen ikke noe kollektivt til høsten. helvete heller!

Hadde gått greit hvis de hadde skrevet e lapp hvor de skriver navnet sitt og hva de har tatt.

men neida, her tar man uten å spørre!!!!!!!

Endret av laffe
Lenke til kommentar

haha, det må testes.

Det er bare så utrolig irriterende når man har laget middag for todager. også plutselig ser man "oi, blir vist ikke noe gourmemiddag idag nei, men BØØØNNER!" det verrste er at noen av dem ikke klarer å lage mat eller så er de late. personene er fra 23 og oppover.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Ævv!

Jeg har vondt i føttene.

Først sier legene at nei, det er sikkert bare innbilning.

Så blir jeg undersøkt etter et halvt år og får vite at leddbandene og senene mine er hele og friske.

Så blir jeg undersøkt igjen nå nettopp og får vite at jeg har ikke hovne tverrplater.

Jeg er ikke interessert i å vite hva jeg ikke har. Jeg vil vite hva jeg har, og hvordan jeg kan fikse det, for det gjør fittevondt å gå ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...