SubstansPrime Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg irriterer meg, eller mer nøyaktig sagt, blir oppgitt over en person i klassen som 1 timer før muntlig eksamen sier: "åååå, hva er det der for noe? hvor har du funnet det?". Jo det er faktisk pensum, noe som du skal kunne om 1 time, og som har vært tilgjengelig i 3 mnd. Denne personen fikk forøvrig karakteren: stryk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 W32.Netsky, forbanna irriterende orm! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg er så forbanna paranoid noen ganger. Det er faen ikke kult å være engstelig for alt mulig rart. Alt er galt og alt er farlig, følgelig er det kun jeg og ingen andre som kan klandres i mitt eget hode. Lenke til kommentar
abe027 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Folk som alltid skryter over karakterene sine, og alltid skal gni inn at han/hun fikk høyere enn deg. Kan ikke folk bare passe sine egne saker istedet for : -HA! Eg fikk høyest. -Fikk du bare 4? Haha eg fikk 4+! -Eg fikk 5-er, synd det! Eg, eg, EG! Hater sånne folk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bare å la være å opplyse om din egen karakter, da. Ingen som har et phukk med den å gjøre. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Idioten som bor i leiligheten under som har loopet den samme sangen i over en halvtime nå med volumet på flatt jern så det dundrer i gulv og vegger her. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Idioten som bor i leiligheten under som har loopet den samme sangen i over en halvtime nå med volumet på flatt jern så det dundrer i gulv og vegger her. Hvilken sang? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg vet ikke, jeg kan ikke høre teksten klart, jeg kjenner bare dundringen av bassen i gulvet og hører glassene som klirrer i skapene her. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Forhåpentligvis Peaches - Rosa Helikopter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Forhåpentligvis Peaches - Rosa Helikopter. DEN ER AWESOME!!!!!!!!1111111111111ONE Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nei, det er ikke Rosa Helikopter. Men nå er det tre kvarter gått og den repeteres enda. Men nå begynner jeg å bli frustrert, så skal ned og be ham dempe musikken, jeg er trøtt etter en uke på kontoret og vil ha meg en lur på sofaen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 kondens. kondens er eit sant helvete1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Når enkelte nettsteder krever at man er registrert for å laste ned en fil. Forbanna dritt, tror de virkelig at folk gidder det? Trodde JEG var dårlig i markedsføring, men noen kukidioter kan tydeligvis enda mindre om det enn meg. De skremmer jo brukerne vekk med de stygge lange skjemaene sine, og de forbanna uleselige anti-bot kodene man må skrive inn, som tømmer registrerings-skjemaet når man skriver feil. Og når man vil ha tak i en bestemt driver, men så må man innstallere et Driver Update Utility program. Forbanna kukmennesker, når skal de dø? Jeg trenger bare EN driver, og jeg trenger ikke å sjekke etter oppdateringer for den med et stygt program som må gjøre det hver jævla dag. Urrrgh, skulle ha en driver nå, men i stedet måtte jeg laste ned et Driver Update Utility program som ikke en gang vil innstallere! Er det så vanskelig å la meg få den driveren? Ikke legg den ut da for svarte, hvis det skal være så inni helvetes vanskelig å få tak i den. Håper personene som står bak blir torturert til døde. Endret 29. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Å bruke tid på noen jeg egentlig ikke vil ha noe med å gjøre. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At jeg blir ordentlig kvalm og uvel av å høre vekkeklokke ringetonen min. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At den ene bærbare lager en helvetes irriterende tikkelyd. Den tikker samtidig som den ene indikatoren blinker. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At jeg blir ordentlig kvalm og uvel av å høre vekkeklokke ringetonen min. Haha, har også hendt meg. Vekkelyden blei så mye forbundet med jævelskap at jeg rett og slett fikk vondt innvendig av å høre på den. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Same her. Good Morning på min Sony Ericson er ein av dei verste melodiane eg veit om. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg foretrekker klokkeradio på lavest mulig volum, jeg Kos å bli vekket av den. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Blir nesten for kos. Jeg brukte radio mens jeg bodde hjemme og jeg elsker å ligge og høre på radio i senga. Så selv om jeg våknet hadde jeg ikke lyst til å stå opp. Irriterer meg nå over at jeg er syk og mulig kommer til å gå glipp av en fest sammen med gode venner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg