Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lillebroren min, når han begynner å skrike "AU!" (uten at jeg er noe nærme han) slik at jeg får kjeft, fordi foreldrene mine tror jeg skadet han.

8329228[/snapback]

Tips for fremtiden: Om du likevel får kjeft har du jo fritt spillerom for å gi litt juling :)

 

Jeg irriterer meg grønn over dårlige tv-signaler.

Lenke til kommentar

Folk som ikke tar den plassen jeg har dedikert til dem i bilen (gratis) hjem fra festen fordi dem er fyllaparanoid. Men plutselig våkner opp etter bilen er gått og lurer på hvorfor typen har tatt plassen istedet. Og insisterer svært på å sitte på andre turen. Når jeg ville kjøre som eneste passasjer.

 

Folk som er fyllaparanoid generelt selv om det bare er (svært) godt kjente mennesker på festen.

Lenke til kommentar

1: Folk som kaller halvdårlig datautstyr for "rått" :thumbdown: Det gjelder forsåvidt elkjøp og de der også.

 

2: Hubba-bubba-tyggende fjortisjenter som er så sjenerte at de ikke tør å åpne kjeften i timen (vi snakker ungdomsskolen her :p ).

 

3: Kvisete fjortisgutter med sæggebukse, caps og wanna-be-cool-gange.

 

4: Orddelingsfeil (eller ord delings feil som en del fjols jeg vet om ville skrevet)

 

5: Folk som lar seg styre av andre (f.eks. bruke 25 kroner på en baggis på skolen fordi det ikke er "kult" nok å lage en hjemme)

 

6: Folk som røyker i andres nærver. Hadde jeg hatt lyst på ødelagte lunger hadde jeg kjøpt røyk selv.

 

7: Folk som bruker fylla som unnskyldning for dumme ting. (Gjør du teite ting i fylla bør du la flaska stå i kjøleskapet, eller stå til ansvar for det du gjør på tross av promillen.)

 

8: Folk som syns jeg er nerdete bare fordi jeg har krøller og er interessert i data :thumbdown: Dem om det, sånne døgenikter vil jeg ikke ha rekende rundt likevel, men irriterende likevel.

 

En liten utblåsning før sengetid. Nå kan jeg sove godt :whistle:

Lenke til kommentar
2: Hubba-bubba-tyggende fjortisjenter som er så sjenerte at de ikke tør å åpne kjeften i timen (vi snakker ungdomsskolen her :p ).

8330941[/snapback]

 

Nåja. De er vel hakket bedre enn de som lider av konstant munndiaré.

8330950[/snapback]

 

Litt uenig, men drev aldri og vanket med skravlebøttene (ergo gikk jeg stort sett glipp av skravlingen), så har ikke utviklet avsky for det der :p Dessuten skravler jeg mye iblant selv :innocent:

 

Det er liksom alltid så ekstremt i den alderen, enten den ene eller andre veien. De fleste "faktene" forsvinner etter hvert, men den delen som gjør de forståelige for oss menn er defekt for alltid I guess :ph34r:

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
5: Folk som lar seg styre av andre (f.eks. bruke 25 kroner på en baggis på skolen fordi det ikke er "kult" nok å lage en hjemme)

8330941[/snapback]

Det er jo mye bedere enn å spise matpakka da. Matpakker har den vanen å bli litt most.

 

Men skjømmer hva du mener.

Lenke til kommentar
8: Folk som syns jeg er nerdete bare fordi jeg har krøller og er interessert i data :thumbdown:  Dem om det, sånne døgenikter vil jeg ikke ha rekende rundt likevel, men irriterende likevel.

8330941[/snapback]

Folk som bryr seg om hva andre mener.

 

Greit, vi bryr oss alle litt om hva andre mener. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre om et par stk i klassen min mente jeg var nerd, og eneste grunnen til at de mente det var fordi jeg ikke gikk rundt og latet som om at jeg ikke gjorde skolarb, er en grunn til at jeg valgte å gå allmenn, for å lære.

 

Så joa, folk som skal bry seg om hva andre mener, og folk som begynte på vgs bare fordi foreldra "tvingte" dem, irriterer meg litt.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...