Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Litt toleranse grense må man ha, spesielt i en hot debatt. 1+ Lenke til kommentar
livingman Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) litt toleranse burde man ha om person angrep ?= Har du ikke noe annet og si enn ting som blir sett på som personangrep burde du kanskje holde munnen Endret 27. januar 2010 av Marvil Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At det blir så fort mørkt på denne årstiden. Jeg vil ha lys så jeg får tatt bilder, begynner å bli litt lei nattbilder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi kan dessverre ikke leve i sus, dus, rus, boller og brus uten å skatte. FRP har vel aldri gått in for å fjerne skatten totalt. Det er forskjell på å redusere og å fjerne. Husk også at skatt bare er en omfordeling av penger. Skatt er ikke kun en inntekt (slik sosialistene vil ha det til) det er også en utgift. Skattesystemet vi har i dag fungerer så ræva at det skulle ikke vært lov. Det er ran! Det er et så urettferdig og ineffektivt system som kun staten kan drive. Edit: peisa inn en video. Jeg er helt med på at skattesystemet kan forandres, men det jeg snakker om er at det ikke bør reduseres. Om de 300 milliardene (eller hva det var) går til folk som driter seg på obligasjoner mener jeg også er galt, men da heter det å forandre på skattesystemet; ikke redusere. Redusering er noe FrP vil etter det jeg får med meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (Bare for å forsvare bruken av tråden; skattesystemet i Norge irriterer meg så jeg fortsetter å klage.) Reduksjon av skatten vil føre til høyere konsum blant folk. På ALT vi kjøper er det moms så det trenger ikke å komme mindre inn til staten. Jeg personlig (driter i grunn i frp, men er ofte enig med dem) vil legge om hele skattesystemet slik at det er basert på forbruk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At tråder blir stengt bare fordi det blir litt personangrep. Man må da kunne diskutere uten en sølvskje i munnen! At tråder blir stengt bare fordi andre folk i tråden gjør noe galt (altså ikke trådstarter). Det er like idiotisk hver gang. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Er helt med på den. Men jeg som er sosial-liberalistisk har et annet syn på akkurat denne saken om skatting og avgifter. Med dette så regner jeg med at du er en liberallist. Men senke skatting og øke avgifter vil definitivt gi et større skille mellom fattig og rik. Endret 26. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, de som er fattig tar jo skade av at noen er rike Sier som AP: ALLE skal med! Og helst skal alle være like fattige. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det jeg vil er å hindre at de fattigere blir fattigere og de rike blir rikere. Det er flott at folk har en mulighet til å bygge seg opp, men de som er uheldige skal ikke ligge i rennesteinen og råtne. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, de som er fattig tar jo skade av at noen er rike Sier som AP: ALLE skal med! Og helst skal alle være like fattige. Gjør som skolen, hold tilbake de som gjør det bra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sier som AP: ALLE skal med! Og helst skal alle være like fattige. Kilde? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At tråder blir stengt bare fordi det blir litt personangrep. Man må da kunne diskutere uten en sølvskje i munnen! Mener du at det er greit med personangrep hvis du har sterke meninger om en sak? Vet du hva det vil si å ha en sølvskje i munnen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sier som AP: ALLE skal med! Og helst skal alle være like fattige. Kilde? Det du har uthevet der er bare min egen tolkning. Skulle kanskje skrevet det lenger ned. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Norges håndballherrelandslag i mesterskap. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Norges håndballherrelandslag i mesterskap. This. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Norges håndballherrelandslag i mesterskap. Vet, homser hele gjengen lizzom. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 "Bæ bæ lille lam.. har du nokka ull" to ganger på rad..... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Haha, det er så stygt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sita jenta mi døde i dag.en hund jeg er oppvokst med.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Forferdelig når dyr du er godt kjent med dør. Bikkja mi er 10 år og begynner og bli sliten hun og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg