co2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Om det ble noen blindpassasjer? No, men det ble sannelig tåkelagt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Jizzuz Endret 26. januar 2010 av Snublefot Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At siden noen i klassen vet at jeg her så kaller de forumet for sosialistiske, kommunister, folkene altså, at de tror de har peiling og masse annet. At de har fasit på alt osv. Og hver gang i en diskusjon så kommer de med "Ja du har det derifra" så lager de stemme til osv. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 2.avd er så forbanna kjedelig og pensumet er tungt skrevet. Folkeretten er vel unntaket til nå, der er det noe artig lesing av og til. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Ideologien og meiningane til Rothbard irriterar noko grenselaust. Endret 26. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Står stille i arbeidet med særarbeidet. Det temaet er det jo utømmeleg med inforsjon om, skjønner ikkje kva som feiler meg. INFORMASJON. Haha, korleis klarte eg å skrive inforsjon, av alle ting? Meinte informasjon, sjølvsagt. Irriterer meg at det er så lenge til fredag. Endret 26. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At siden noen i klassen vet at jeg her så kaller de forumet for sosialistiske, kommunister, folkene altså, at de tror de har peiling og masse annet. At de har fasit på alt osv. Og hver gang i en diskusjon så kommer de med "Ja du har det derifra" så lager de stemme til osv. Jeg spyr av slike erke-liberalister som tror at FrP skal redde hele Norge inn i amerikanifiseringen og alt skal blir sus og dus med dyre veier, mindre skatting, mindre avgifter, billigere bil. Penger her og penger der... Men hvor kommer de forbanna pengene fra? Skal de skape inflasjon ved å bruke våre pensjonspenger? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Folk som leker politikere og diskuterer hva politikerne gjorde galt og helle burdte ha gjort. JADA de er jævlig smarte når de vet hva politikerne gjorde feil ETTER de gjorde det. Hvorfor diskutere det uansett? Er ikke akkurat som om man gjør noe forskjell i verden. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At siden noen i klassen vet at jeg her så kaller de forumet for sosialistiske, kommunister, folkene altså, at de tror de har peiling og masse annet. At de har fasit på alt osv. Og hver gang i en diskusjon så kommer de med "Ja du har det derifra" så lager de stemme til osv. Jeg spyr av slike erke-liberalister som tror at FrP skal redde hele Norge inn i amerikanifiseringen og alt skal blir sus og dus med dyre veier, mindre skatting, mindre avgifter, billigere bil. Penger her og penger der... Men hvor kommer de forbanna pengene fra? Skal de skape inflasjon ved å bruke våre pensjonspenger? Bruker man pengene riktig, så er det mye til overs til de godene du nevner der Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Irriterer meg at det er så lenge til fredag. Ikke for meg, for dagene mine går fra 0-100 på 0.5 sek. Helt sykt så tiden går. Plutselig er det helg, så er det helg igjen. Så bare HÆ? Er det fredag? Men det var jo.. Neei. Har jo netopp hatt gym? Og det var jo på tirsdag.. Like etter: Gym igjen? hva faen, tirsdag i dag også? jajaja Holder ikke styr lengre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At siden noen i klassen vet at jeg her så kaller de forumet for sosialistiske, kommunister, folkene altså, at de tror de har peiling og masse annet. At de har fasit på alt osv. Og hver gang i en diskusjon så kommer de med "Ja du har det derifra" så lager de stemme til osv. Jeg spyr av slike erke-liberalister som tror at FrP skal redde hele Norge inn i amerikanifiseringen og alt skal blir sus og dus med dyre veier, mindre skatting, mindre avgifter, billigere bil. Penger her og penger der... Men hvor kommer de forbanna pengene fra? Skal de skape inflasjon ved å bruke våre pensjonspenger? Bruker man pengene riktig, så er det mye til overs til de godene du nevner der Bruker penger riktig? Hvilke penger? FrP vil jo fjerne haugevis av milliarder i skatting, noen milliarder til i avgifter. Tror ikke du kan tenke deg hvor mye av statsbudsjettet som forsvinner kun ved å fjerne noen skarve prosenter. Vi kan dessverre ikke leve i sus, dus, rus, boller og brus uten å skatte. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Irriterer meg at det er så lenge til fredag. Ikke for meg, for dagene mine går fra 0-100 på 0.5 sek. Helt sykt så tiden går. Plutselig er det helg, så er det helg igjen. Så bare HÆ? Er det fredag? Men det var jo.. Neei. Har jo netopp hatt gym? Og det var jo på tirsdag.. Like etter: Gym igjen? hva faen, tirsdag i dag også? jajaja Holder ikke styr lengre. For det meste går det sånn med meg også. Litt skummelt eigentleg. Men gler meg litt ekstra til denne helga da, så det går saktare no. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ideologien og meiningane til Rothbard irriterar noko grenselaust. Snart så må vi vell polstre alle veggene i huset og leve på intravenøs. Så vi ikke setter fast maten i halsen eller slår oss på noen spisse kanter i huset. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At siden noen i klassen vet at jeg her så kaller de forumet for sosialistiske, kommunister, folkene altså, at de tror de har peiling og masse annet. At de har fasit på alt osv. Og hver gang i en diskusjon så kommer de med "Ja du har det derifra" så lager de stemme til osv. Jeg spyr av slike erke-liberalister som tror at FrP skal redde hele Norge inn i amerikanifiseringen og alt skal blir sus og dus med dyre veier, mindre skatting, mindre avgifter, billigere bil. Penger her og penger der... Men hvor kommer de forbanna pengene fra? Skal de skape inflasjon ved å bruke våre pensjonspenger? Bruker man pengene riktig, så er det mye til overs til de godene du nevner der Bruker penger riktig? Hvilke penger? FrP vil jo fjerne haugevis av milliarder i skatting, noen milliarder til i avgifter. Tror ikke du kan tenke deg hvor mye av statsbudsjettet som forsvinner kun ved å fjerne noen skarve prosenter. Vi kan dessverre ikke leve i sus, dus, rus, boller og brus uten å skatte. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noe skatt må man ha, men noen avgifter er avlikevel litt unødvendige. Den voldsomme engangsavgiften på bil for eksempel. Den irriterer... Lenke til kommentar
frds Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hørte fra en at f.eks i en skatehall burde det ikke være et desibelnivå på over 80db, kan dette stemme? Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det kan stemme, ettersom mer enn 80 desibel over en viss tid er skadelig for øret. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noe skatt må man ha, men noen avgifter er avlikevel litt unødvendige. Den voldsomme engangsavgiften på bil for eksempel. Den irriterer... Tull! Ta engangsavgiften * antall biler og du vil få en enorm sum som kan brukes til fellesgoder. Man skal ikke ha noe skatt, man skal ha så mye skatt som man vil ha goder. Det er greit for dere som har nok penger (eller foreldre for den saks skyld) å tenke: "Jeg har jo penger til å passe på meg selv. Jeg kan betale sykehus, skolegang og alt det jeg og mine barn trenger." Vel sailor, det er ikke alle som har det like enkelt og godt. Solidaritet er en viktig ting for at et samfunn skal fungere, og FrP er antonymet for solidaritet og ren egoisme. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vil gi brøyteklagere elektrosjokk Jaha. (Og det er samme fyren som opprettet Få Mullah krekar ut av landet på facebook) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vil gi brøyteklagere elektrosjokk Jaha. (Og det er samme fyren som opprettet Få Mullah krekar ut av landet på facebook) Fail. Håper han faller på sin egen tazer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg