Gavekort Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Når folk tydeligvis har fått et intrykk av at jeg kan mer enn jeg kan, og blir irriterte og tror jeg er lat siden jeg ikke gidder (Les: kan) hjelpe dem. Jeg irriterer meg at jeg er hele familiens og "vennene mine" sin techsupport. Greit nok at jeg liker utfordringer og datamaskiner, men snakk om utnyttelse! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Når folk tydeligvis har fått et intrykk av at jeg kan mer enn jeg kan, og blir irriterte og tror jeg er lat siden jeg ikke gidder (Les: kan) hjelpe dem. Jeg irriterer meg at jeg er hele familiens og "vennene mine" sin techsupport. Greit nok at jeg liker utfordringer og datamaskiner, men snakk om utnyttelse! Og som regel er det enkle ting de egentlig fint kunne klart selv Men ellers irriterer jeg meg over en jeg går i klasse med... klager på nordmenn og etter endt utdanning skal han flytte hjem igjen! Lenge leve utnyttelse Lenke til kommentar
Zt Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 At leiligheten aldri er ryddet og vasket når jeg står opp. Er det for mye å spørre om! Får vel stå på ett par timer jeg nå. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 At jeg ALDRI klarer å starte med å øve på prøver... Og gjøre lekser... Sitter som regel igjen siste kvelden og leser kapitlet EN gang, så orker jeg ikke mer... Merkelig nok ligger jeg på 4-5 på prøver enda... Men vil helst over 4,2 i snitt til våren... Så må ta meg sammen! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Gaaah! Hater å vente på posten! Kan ikke de surregjøkene se å registrere pakka nå så jeg kan få den! Jeg vet nesten helt sikkert at den ligger på postkontoren, men de ber meg bare vente. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 og 3 MVH livingman MVH livingman Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 At skolen ikke er ferdig når den er "ferdig", den flyttes bare fra én bygning til en annen. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 hmm, gikk akkurat inn på badet i hybelen min og der var dusjen demontert, har noen ringt å sagt det til meg når jeg var borte? neeei, får jeg tak i han jeg leier hos? nei Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Farmville Fans, jeg slutta å spille farmville for over 6 mnd siden, og enda så får jeg regelmessig med gaver og dritt fra folk. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Farmville Fans, jeg slutta å spille farmville for over 6 mnd siden, og enda så får jeg regelmessig med gaver og dritt fra folk. bloker er en fin ting vet du Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Farmville Fans, jeg slutta å spille farmville for over 6 mnd siden, og enda så får jeg regelmessig med gaver og dritt fra folk. Eg får det eg også. Og eg har aldri vore på farmville ein gong. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Forbannade facebook. Kan jo ikke logge av en gang. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg irriterer meg over Windows Vista. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg irriterer meg over at folk ennå bruker Vista. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Folk på dagbladet.no som på død og liv MÅ diskutere i det endelause, uansett kva sak det handlar om. Spesielt når religion bli tatt opp i kommentarfeltet, utan at det har noko med saka å gjere. Vips, så har vi 500 sider med rune fardal og diverse andre kjenningar som kjem med den eine nedlatande kommentaren etter den andre. Det irriterar også med folk som meinar at den og den nettavisa er bullcrap, og må dele dette med meg. Eg er fullt klar over meiningane dykkar, eg klarer meg utan nokon "derfor leser man *namn på anna avis* istedenfor DB!" Endret 25. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg irriterer meg over at folk ennå bruker Vista. Det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 bloker er en fin ting vet du Ja, bloker er bra. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 bloker er en fin ting vet du Ja, bloker er bra. jeg har nettopp kjøpt ny bloker Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.nettavisen.no/innenriks/article2804971.ece Dette irriterer. Det betyr jo ikke at noen driver "dødslek", jeg ser på det som at fartsgrensen i den sinnsykt lange tunnelen er for lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg