Herpeederpee Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er dette en spøk? Jeg ler. : P Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 For ikke så lenge siden skulle jeg og to andre ut for å fiske. Været var pent hele den 20 min lange kjøreturen. Da vi kom frem: pøste det ned! Så vi holdt oss i bilen en liten stund til det roet seg. Da jeg hadde kastet ut sluken: pøste det ned igjen, og det blåste noe inn i helv... også! Satt oss inn i bilen igjen til det roet seg... slik fortsatte det! Tilslutt drog vi hjem,- minus en sluk mindre! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 For ikke så lenge siden skulle jeg og to andre ut for å fiske. Været var pent hele den 20 min lange kjøreturen. Da vi kom frem: pøste det ned! Så vi holdt oss i bilen en liten stund til det roet seg. Da jeg hadde kastet ut sluken: pøste det ned igjen, og det blåste noe inn i helv... også! Satt oss inn i bilen igjen til det roet seg... slik fortsatte det! Tilslutt drog vi hjem,- minus en sluk mindre! 8322560[/snapback] det er noe dritt.. opplevede det for noen par dager siden.. dagen var helt finfin.. deilig og varmt.. etter en time kjøring så kom jeg til det stedet.. tokk ut fluestanga mi.. gjorde alt klart.. skulle gå utti vannet.. i det jeg skulle kaste så begynte det å PØØØØSE! baaah.. kjipe saker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Irriterer meg over brukere som ikke leser trådene skikkelig og poster akkurat det samme svaret som står i posten ovenfor. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Irriterer noe jævli at polet ikke er åpent imorgen slik som alle andre forbanna butikker. Sikkert common knowledge det der men det er ingen som har sagt det til meg. Og jeg som hadde sett slik frem til fest om 17 timer. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 At jeg bestilte for sent på tirsdagen fra absoluttspill og må vente til i morgen med å motta pakka. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 At jeg bestilte for sent på tirsdagen fra absoluttspill og må vente til i morgen med å motta pakka. 8323478[/snapback] Det postverket jeg jobber i gidder i alle fall ikke gjøre noe i dag Jeg irriterer meg utrolig over de teite norske stemmene som presenterer kommende programmer på Discovery. De snakker som om målgruppen var 12 år. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg irriterer meg utrolig over de teite norske stemmene som presenterer kommende programmer på Discovery. De snakker som om målgruppen var 12 år. 8326208[/snapback] "Drømmer du om gamle episoder av <insert random show here> og <insert crappy show here>? VÅKN OPP!" Jeg hater de reklamene. Og de minidokumentarene de har i reklamepausene. Gjerne i pausene til programmet jeg ser på. Og de er også gjerne 10 min lange. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Haha, irriterer eg grenseløst over akkurat det samme. Den nye norske stemmen som introduserer programmene ol. er utrolig irriterende. Som du sier høres jo han ut som om han snakker mot tolv-åringer. Alle disse minidokumentarene er også irriterende. Spesielt er jeg lei av dokumentarene om disse fly-pioneerene. Mario Calderari, grose des mondes. *Gargh* Snorre Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Og han soppen med biene og treskoene. ARRRGH! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 At jeg bestilte for sent på tirsdagen fra absoluttspill og må vente til i morgen med å motta pakka. 8323478[/snapback] Det postverket jeg jobber i gidder i alle fall ikke gjøre noe i dag Jeg irriterer meg utrolig over de teite norske stemmene som presenterer kommende programmer på Discovery. De snakker som om målgruppen var 12 år. 8326208[/snapback] Snakker vi betalt fri på deg også eller? *kremt kremt* =D Akkurat nå er jeg heftig irritert på Ps3'en min. jeg glemte å bytte over til scart-output før jeg tok den med hjem fra en kamerat = sort bilde med scart.. Oh well Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg irriterer meg på sykt hyperaktive folk, som må absolutt bevege/snakke/gjøre noe hele tia *ARGH* Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Irriterer meg over NGT! Først får jeg en fucka router, jeg klager, får en ny del som bare gjør alt værre. Såå nå jeg ringer dem får jeg hjelp av en elr annen som åpenbart er sur fordi han må jobbe påskeaften. Når han endelig får det inn i hodet hva jeg snakker om skifter han kanal på nettet elr hva faen. Så nå funker det.. Heelt til det plutselig klikker igjen, men denne gangen er det ikke forbindelsen til routeren som er problemet, men nå driver jeg og mister selve nettet. Gah! Men for all del, hjalp jo litt at han skifta no drit. Endret 7. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Faen! Stakk på butikken for å handle pils, men selvfølgelig var det ikke øl-salg. Vet ikke om det selges øl i det hele tatt idag. Forbanna jesusfitter. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 At jeg bestilte for sent på tirsdagen fra absoluttspill og må vente til i morgen med å motta pakka. 8323478[/snapback] Det postverket jeg jobber i gidder i alle fall ikke gjøre noe i dag 8326208[/snapback] Enda en ting å irritere seg over. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Faen! Stakk på butikken for å handle pils, men selvfølgelig var det ikke øl-salg. Vet ikke om det selges øl i det hele tatt idag. Forbanna jesusfitter. 8326621[/snapback] Ush! Ja, alle disse helligdagene vi må sitte hjemme fra jobb da gitt! Lil-H: Betalt fridag irriterer jeg meg ikke så mye over, nei. Dog irriterer det litt at pakker ikke rører seg, for jeg venter på en sykkel som desverre ikke blir med på sykkeltur til Italia Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Øl-salget stengte klokken tre i Bergen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Faen! Stakk på butikken for å handle pils, men selvfølgelig var det ikke øl-salg. Vet ikke om det selges øl i det hele tatt idag. Forbanna jesusfitter. 8326621[/snapback] Ølsalget stengte 3 her også. Er dritt lei av at ølsalget må stenge før butikken stenger. hva faen er vitsen med det? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ølsalget stengte når butikken stengte her(rema1000) men anyway er ikke så farlig.. det er en shappe ved gjørne der jeg bor å der selger de øl heledagen(24timersbutikk) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ølsalget stengte når butikken stengte her(rema1000) men anyway er ikke så farlig.. det er en shappe ved gjørne der jeg bor å der selger de øl heledagen(24timersbutikk) 8327211[/snapback] Lucky you! Men jeg rakk heldigvis å handle inn 18 pils til i kveld Men føler virkelig med de som ikke rakk å handle. Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg ikke rakk å handle selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg