Estella! Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 hunden min har vært kjempemange ganger ute på kort tid så presterer hun å drite og tisse i andre etasje. typen som skulle se tv serier med meg sitter å raider.....dritt søndag Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Joda, men dette er en ren prinsipiell sak. Jeg er enig i at det er helt på trynet å bruke så mye på vesker, men ikke på grunnlag av at pengene burde vært sendt til Haiti, Afrika osv... for der brenner vi oss alle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er en ren prinsippsak ja. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Presiserer gjerne at jeg ville brukt mine 15 millioner på andre ting, men det hadde sikkert ikke vært edelt nok for deg og dine. Poenget er uansett at hva folk bruker penger på burde være helt irrelevant for andre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg sier ikke at jeg hadde vært i stand til å donere så mye penger, men jeg hadde heller det enn å kjøpt en veske for pengene. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hva for noe rettmessig skulle du brukt 15 millioner på? Er ikke mye fornuftig å kjøpe for slike summer. Om det er en veske eller et par nye penthouse er det jo likevel luksus og overflod. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sparing er vel også et alternativ. (?) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Blah blah blah. Nok offtopic. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg skjønner meg ikke på folk som skal være moralister. Med engang noen kjøper ett eller annet som er for dyrt så blir det et tema. Kan ikke folk får bruke pengene sine som de vil? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Så du mener verden hadde blitt en bedre plass om folk ikke kritiserte dårlig moral? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Helt enig. Om vi har lyst på en tv til 20 000 må vi få lov til det. Uten og få klager på at vi kunne heller sendt dem til Afrika, så mohammad får middagen sin. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Så du mener verden hadde blitt en bedre plass om folk ikke kritiserte dårlig moral? Nei, men det er sinnsykt irriterende, og sånne som deg viser nesten tegn på missunelighet. La nå folk bruke penger på det de vil. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg skjønner meg ikke på folk som skal være moralister. Med engang noen kjøper ett eller annet som er for dyrt så blir det et tema. Kan ikke folk får bruke pengene sine som de vil? Ja ikke sant... det er umulig i Norge. Man skal ikke være bedre enn naboen. Men det morsomme er jo de folka som whiner om slikt... med en gang de får tak i noen kroner, så blir de somregel brukt på seg selv. Nordmenn liker å fortelle andre nordmenn hvordan de skal bruke pengene sine, men gjør ikke det samme selv. Genialt. Endret 24. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Syns ikke vi ser på saken i riktig synsvinkel om vi skal blande inn at jeg ikke unner dem pengene, jeg konstaterer bare at det er på trynet å bruke 20 millioner på en stygg veske. Men opprett en ny tråd og PM meg om dere vil diskutere videre, over og ut! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) For min del kan du gjerne opprette tråd. Jeg kan sikkert delta. Endret 24. januar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du tar janteloven i bruk skjønner jeg, Gavekort. Og nok off-topic er det vel også nå. On-topic: Skole i morra. Denne helgen har gått uvanlig fort. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Hva de bruker pengene på er irrelevant i denne saken om det likevel ikke går en organisasjon for afrikanske barn osv. Om du sparer dem, er det noe bedre? Er det noen grunn til at sparing skal være mer riktig, sparer du til noe? Det eneste riktige i så måte, måtte være å sende alle pengene som ikke brukes på kun det aller mest nødvendige, som for beckhamfamiliens vedkommende ville vært et par milliarder(?) Med det sier jeg ikke at de sett fra et rent moralsk ståsted sender penger til Haiti, jeg håper alle som har mye å ta av sender penger. Og nok off-topic er det vel også nå. kall det gjerne off-topic, men man må få kunne diskutere litt. Om det ikke var lov tror jeg få hadde giddet å poste. Endret 24. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kan ikke vi opprette en egen tråd om dette. Dette er en interessant diskusjon.\ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Trodde janteloven gikk på person, ikke på penger. Ånei! De som er rike skatter mye, staten tar i bruk janteloven! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Den jævla familien min. Jeg skal innrømme at jeg har sunket litt i ærligheten min og at jeg har tatt ting uten å be om det, men faen nå er jeg lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg