Applebee Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Edit: Diskusjonen som pågår irriterer. Endret 23. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det betyr ikke at det automatisk ødelegger livet til folk. Det finnes mennesker som spiller vekk formuen sin i poker, betyr det at alle som spiller poker er dumme i hodet? Nei, når sa jeg at de som spilte wow var dumme? Jeg sa de var no-lifere. Ikke noe mer. Og, nei. De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det. Siden folk kan ødelegge livet sitt så er WOW-gamers = No-lifers Siden folk kan spille vekk pengene sine på poker er Poker-spillere = Helt normale mennesker. Jeg forstår meg erlig talt ikke på logikken din, beklager. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det betyr ikke at det automatisk ødelegger livet til folk. Det finnes mennesker som spiller vekk formuen sin i poker, betyr det at alle som spiller poker er dumme i hodet? Nei, når sa jeg at de som spilte wow var dumme? Jeg sa de var no-lifere. Ikke noe mer. Og, nei. De som spiller poker er ikke dumme. Jeg har tjent flerfoldige tusen på det. Siden folk kan ødelegge livet sitt så er WOW-gamers = No-lifers Siden folk kan spille vekk pengene sine på poker er Poker-spillere = Helt normale mennesker. Jeg forstår meg erlig talt ikke på logikken din, beklager. Hvor får du i fra at poker spillere kan spille vekk pengene sine? Det er snakk om å satse 10 kroner for en turnering. Nå kommer du sikkert med påstander som " men du satser jo bare mer å mer ettersom du taper" , nei det går ikke ann, fordi de lar ikke deg sette inn mer enn så og så mye. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 folk som påstår så og si alle som spiller wow ikke har noe liv irriterer meg. jeg spiller wow, er forlovet,jobber,har hund og har ett ganske bra liv...men det er vist ikke godkjent det da... (mangler bare hus men det kommer etterhvert:P) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Enig, og det med poker var bare et eksempel. Det skjønte jo tydeligvis ikke du, ikke engang argumentene dine holder mål mr.fighter Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ser dere, Estella! bor på gata pga. WOW. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 folk som påstår så og si alle som spiller wow ikke har noe liv irriterer meg. jeg spiller wow, er forlovet,jobber,har hund og har ett ganske bra liv...men det er vist ikke godkjent det da... (mangler bare hus men det kommer etterhvert:P) Jeg sa ikke alle, jeg sa halvparten. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Ser dere, Estella! bor på gata pga. WOW. morroklumpen hørt om leglighet og leie ? Endret 23. januar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ser dere, Estella! bor på gata pga. WOW. morroklumpen hørt om leglighet og leie ? Dere er forlovet? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ser dere, Estella! bor på gata pga. WOW. morroklumpen hørt om leglighet og leie ? Dere er forlovet? ja.. man må ikke eie ett hus eller leglighet for å være forlovet da.. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Ser dere, Estella! bor på gata pga. WOW. morroklumpen hørt om leglighet og leie ? Dere er forlovet? ja.. man må ikke eie ett hus eller leglighet for å være forlovet da.. Har jeg sagt det? Endret 23. januar 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 bare tenkte siden du skrev bak. hehe... huff jeg irriterer meg selv her jeg snakker oft..sorry Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Thefighter94. Er du et troll? I såfall kudos. Hvis ikke Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Thefighter94. Er du et troll? I såfall kudos. Hvis ikke Nei, bare liker å diskutere, ser ut som jeg fikk til en liten diskusjon Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Thefighter94. Er du et troll? I såfall kudos. Hvis ikke Nei, bare liker å diskutere, ser ut som jeg fikk til en liten diskusjon Med andre ord, du er et troll. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Pass dere, forrige gang jeg kalte noen et troll i denne tråden fikk jeg smekk på pungen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 At Lips (det første, ikke No. 1 Hits) skal være så himla dyrt (for en fattig student på studielån), ditto mikrofoner til 360 -_- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Pass dere, forrige gang jeg kalte noen et troll i denne tråden fikk jeg smekk på pungen. Det må da være lov til å spørre når han kommer med ganske kontroversielle utsagn uten noen form for kilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg