Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg kunne drept broren min akkurat nå. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor skal du irritere deg over det der? Hun får som fortjent. Hun har ikke lov å ha med mobiltelefon på skolen. Når hun bryter regelen må hun ta konsekvensene for det. Du har ikke lov å voldta og drepe mennesker. Du vet du kan havne i fengsel hvis du gjør det. Om du skulle drepe og voldta noen må du tåle konsekvensene av det, altså fengsel. Litt enig med deg, men det eneste jeg reagerer på er den altfor strenge straffen. Og du sammenlignet nettopp ikke å ta med telefon på skolen med drap og voldtekt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Irriterer meg at Norge gir faen i at land opptrer som dette: http://www.dagbladet.no/2010/01/21/nyheter...sking/10041351/ Ja, vi burde gå ned der og innføre et skikkelig demokrati etter å ha styrta tyrannen (nå har de riktignok monarki, men men) i landet. Nei, vent, det er USA sin greie og vi ser jo hvor bra det funka i Irak Det er deres måte å fikse tingene på, vi liker ikke deres måter og de liker ikke våre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det mest sinnsyke er at de praktiserer slik straff uansett. De burde selv skjønne i landet at det er helt på trynet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Det mest sinnsyke er at de praktiserer slik straff uansett. De burde selv skjønne i landet at det er helt på trynet. Igjen, for dem er nok vårt straffesystem ganske uforståelig. At vestlige rettsstater som USA praktiserer dødstraff er for meg langt mer hinsides. Endret 22. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg kunne drept broren min akkurat nå. Kjenner den følelsen.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Sloss faktisk med han for første gang på lenge. Og det hele bunner i en bagatell som er så idiotisk at jeg ikke orker nevne det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Desverre så må du nå nevne det. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det skjer ikke. Sitter og roer ned med Rage Against the Machine. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har gjort det samme, vet aaakkurat hva du snakker om Hyperio. Utrolig sinnsykt plagsomt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 I morgen er det glemt, er ikke noen big deal, men der og da ... "Here is something you can't understand, how I could just kill a man." Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Vondt i halsen. Edit: + At Rolling Stone Magazine gir "In the aeroplane over the sea" kun tre stjerner. Kvar finn eg ei side med musikkanmeldingar ein faktisk kan stole litt på? Endret 22. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 At folk bare ikke godtar at Michael Jackson og forsovidt andre artister faktisk er død. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Edit: + At Rolling Stone Magazine gir "In the aeroplane over the sea" kun tre stjerner. Kvar finn eg ei side med musikkanmeldingar ein faktisk kan stole litt på? Så en side som har din musikksmak er en side man kan stole på? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 med musikkanmeldingar ein faktisk kan stole litt på? www.groove.no Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor skal du irritere deg over det der? Hun får som fortjent. Hun har ikke lov å ha med mobiltelefon på skolen. Når hun bryter regelen må hun ta konsekvensene for det. Du har ikke lov å voldta og drepe mennesker. Du vet du kan havne i fengsel hvis du gjør det. Om du skulle drepe og voldta noen må du tåle konsekvensene av det, altså fengsel. Litt enig med deg, men det eneste jeg reagerer på er den altfor strenge straffen. Og du sammenlignet nettopp ikke å ta med telefon på skolen med drap og voldtekt? Ja, jeg sammenlignet de Begge er lovbrudd. Jeg vet(og syns) at drap og voldtekt er ufattelig mye verre, men begge er lovbrudd. De har en ting til felles, derfor sammenlignet jeg dem. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Edit: + At Rolling Stone Magazine gir "In the aeroplane over the sea" kun tre stjerner. Kvar finn eg ei side med musikkanmeldingar ein faktisk kan stole litt på? Så en side som har din musikksmak er en side man kan stole på? Tja, berre stussar litt når dei gir Greenday og Lady Gaga fleire/like mange stjerner enn Neutral Milk Hotel og The White Stripes. Beklager, men eg meiner faktisk at noko musikk er betre enn anna, uavhengig av den enkelte person sin smak. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Neutral Milk Hotel hadde i det minste sjel. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Edit: + At Rolling Stone Magazine gir "In the aeroplane over the sea" kun tre stjerner. Kvar finn eg ei side med musikkanmeldingar ein faktisk kan stole litt på? Så en side som har din musikksmak er en side man kan stole på? Beklager, men eg meiner faktisk at noko musikk er betre enn anna, uavhengig av den enkelte person sin smak. For all del, jeg er enig i dette. Men det å lete etter sider som sier det samme som du mener blir litt feil føler jeg. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 For all del, jeg er enig i dette. Men det å lete etter sider som sier det samme som du mener blir litt feil føler jeg. Eg leiter berre etter ei side med litt kvalitet på anmeldelsane. Dette tykkjer eg ikkje Rolling Stone klarer så bra som eg skulle ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg