Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ak2 i Fys Fos irriterer meg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) -du irriterer deg sikkert like mye over det som jeg irriterer meg over folk som ikke følger Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. - folk som på død og liv alltid tror de er noe bedre en andre -folk som er grinette heletiden -at jeg aldri klarer å komme meg fort ut av senga for å lufte valpen min -jeg er blakk -alle de stygge aarrene jeg har på høyre armen Endret 22. januar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Så eg har ikkje lov til å seie at skrivefeil irriterer meg? Endret 22. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 At jeg er så trøtt for tida. Legger meg 22.00 men er like trøtt når jeg står opp. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Så eg har ikkje lov til å seie at skrivefeil irriterer meg? jo du bare minnet meg om hvor mye jeg irriterer meg over at folk skal påpeke skrivefeil i andre tråder...kommer gjerne på ting som irriterer når man ser folk skriver vet du Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 -folk som er grinette heletiden "if irony were made of strawberries, we 'd all be drinking a lot of smoothies right now." Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Fy faen, venta en hel måned på The Office også er det bare et clipshow. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Så eg har ikkje lov til å seie at skrivefeil irriterer meg? jo du bare minnet meg om hvor mye jeg irriterer meg over at folk skal påpeke skrivefeil i andre tråder...kommer gjerne på ting som irriterer når man ser folk skriver vet du Nå er vel poenget med denne tråden at folk skal få lov å irritere seg over ting og tang. Det gjelder både rettskrivningfeil og petimetertendenser. Men det er likevel greit om dere er forsiktige med å være irritert på andre brukere, siden det gjerne ender i misstemning og brudd på retningslinjene. Geir Lenke til kommentar
rbr Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) mye som irriterer meg men, sjefen på jobben min må være den største drittsekken som finnes. faen og jeg har hatt lyst til og smelle til den gubben noen ganger. sleipe drittsekk Endret 22. januar 2010 av rbr Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Irriterer meg at Norge gir faen i at land opptrer som dette: http://www.dagbladet.no/2010/01/21/nyheter...sking/10041351/ Rart, vi styrer jo resten av jordkloden så. Irriterer meg over disse produktene Møller smører på skinnsetene for å vedlikeholde... nå knirker det når jeg går inn og ut av bilen.... genialt. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor skal du irritere deg over det der? Hun får som fortjent. Hun har ikke lov å ha med mobiltelefon på skolen. Når hun bryter regelen må hun ta konsekvensene for det. Du har ikke lov å voldta og drepe mennesker. Du vet du kan havne i fengsel hvis du gjør det. Om du skulle drepe og voldta noen må du tåle konsekvensene av det, altså fengsel. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Helt enig. What comes around goes around ! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvorfor skal du irritere deg over det der? Hun får som fortjent. Hun har ikke lov å ha med mobiltelefon på skolen. Når hun bryter regelen må hun ta konsekvensene for det. Du har ikke lov å voldta og drepe mennesker. Du vet du kan havne i fengsel hvis du gjør det. Om du skulle drepe og voldta noen må du tåle konsekvensene av det, altså fengsel. Er du seriøs? Mener du at jenta fortjener dette? Det er patetisk. Ingen (nesten) fortjener sånne ting, og hvertfall ikke barn. Og at det er fordi at hun tok med mobiltelefonen sin på skolen gjør det enda mer..sykt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Brukere som ånder for å kverulere på forumet. Det verste av alt er brukere som kommer med fullstendig unødvendig kverulering. Endret 22. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 At når mamma rydder, blir ting som jeg faktisk trenger kastet \ "ryddet" bort. Nå har jeg mistet begge de skumgummi-greiene for å tette igjen bassportene på subben, og klossene som skal stå under G25 rattet for å få festet det på et tynnere bord. Sataaan! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Derfor rydder man selv. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Selvfølgelig mener jeg ikke at barn skal straffes med vold, men hun burde ha forutsett det. Jeg syns det er totalt idiotisk å ikke skulle få ha med mobilen på skolen, men loven er slik. Man følger de reglene som er satt. Hun gjorde ikke det. Da kan hun ikke komme løpende og mene det er urettferdig at hun straffes. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/22/kultur/...ebatt/10051587/ Er det verkeleg nødvendig, dagbladet? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Derfor rydder man selv. Ja hehe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Irriterer meg over folk som behandler Downies som om de var skjøre og trenger spesialbehandling når det gjelder hverdagslige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg