medlem-173043 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 riktig det og er akkurat som + i matte 1+1=2, en og en er to. En og en kan også bli tre. ^^ Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Dei nye reglane for tobakk/snus/etc, at dei ikkje skal synast. Eg brukar ingen av delane, men irriterar meg fordi: - Når eg skal betale på nærbutikken får eg SNUS, med monsterbokstavar, rett i fjeset. Om det ikkje skapar eit behov blant snuesarar, veit ikkje eg kva som gjer det. - Ho som lagde unødvendig kassekø i dag fordi ho måtte ha hjelp til å finne røyken sin på automaten - fordi det ikkje var bilete på automaten lenger! Norge er det eneste landet som har det sånn, verden ler av oss..... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Så, er det noen som ikke ler av oss? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ååååååh, det ene faget jeg har. Så teit oppgave. Oppgaven i seg selv er ikke sååå vanskelig, men det er så teit detaljverk som tar 9/10 av tiden.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Slimda, var du bruker på gamle TV2 forumet? Nettavisens forum? Jau, mener å tro jeg var det. Lenge siden, det. Det var irriterende at de stengte det ned. Ja, husker deg derfra. Kjipt at de stengte, ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) at jeg skal betale LIsens(NRK) bare fordi jeg har kjøpt meg ei TV som innholder innebygd digital tv mottaker? Hva i helvete? Jeg har ikke engang RIKSTV der jeg bor (stud. hybel) Er det slik at.. Alle som kjøper en tv som innholder innebygd digital tv mottaker, må betale lisens, SELVOM man ikke har bestilt eller har noen (NRK)kanaler? Endret 20. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du har en funksjonell mottager. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 dvs at jeg kan slå den av? : o Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 dvs at jeg kan slå den av? : o Nei! Så lenge du har en funksjonell mottaker skal du betale lisens... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Åssen finner dem forresten ut av om du har TV eller ikke? Er det bare random kontroller? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 dvs at jeg kan slå den av? : o Nei! Så lenge du har en funksjonell mottaker skal du betale lisens... Ok! Så dvs at jeg må da betale lisens "to" ganger. For jeg betaler også huseieren for tvkanaler(når vi får det, og da regner jeg med at litt av den også går til nrklisensen) Finnes det ingen andre muligheter? Om huseieren har bestilt rikstv(noe han har gjort, som han sier) og jeg kobler meg til den. hvordan vil lisensen være da? :o Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ååååh nei. Bioshock 2 forhåndsbestilling for 45 euro. Men neida, skal ha med Games for Live Windows-drit, SecuROM og en aktiveringsgrense.. I tillegg begynner grafikkortet mitt å slite med nyere spill, så ååh, what to do. Hvorfor må de putte på slik drit, ingen liker det.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ååååh nei.Bioshock 2 forhåndsbestilling for 45 euro. Men neida, skal ha med Games for Live Windows-drit, SecuROM og en aktiveringsgrense.. I tillegg begynner grafikkortet mitt å slite med nyere spill, så ååh, what to do. Hvorfor må de putte på slik drit, ingen liker det.. Du får med Bioshock 1 om du pre-ordrer på Steam Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 dvs at jeg kan slå den av? : o Nei! Så lenge du har en funksjonell mottaker skal du betale lisens... Ok! Så dvs at jeg må da betale lisens "to" ganger. For jeg betaler også huseieren for tvkanaler(når vi får det, og da regner jeg med at litt av den også går til nrklisensen) Finnes det ingen andre muligheter? Om huseieren har bestilt rikstv(noe han har gjort, som han sier) og jeg kobler meg til den. hvordan vil lisensen være da? :o Du betaler for en funksjonell mottager. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ok. Det var jo kjedelig! Da leverer jeg tvn tilbake, og kjøper heller en med ikke motaker.Men da veit jeg iallefall at man ikke skal kjøpe det lengere. haha sånn på tampen. Om man har to eller tre tver som også har funksjonell mottager. vil det si da at man må betale 3000 da?isåfall, så det jo viiilt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Alle Facebook statuser som sier: God Natt God Morgen Og diverse dramaqueens som poster. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 At alt av veier, gater og stier har blitt noe lignende dette: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg