shitsucker Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tingen som irriterer meg mest er når jeg har hatt vann, sukker og sitron oppi koppen, gått og satt meg i stolen og finner deretter ut at teposen mangler... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Karen som sitter ved siden av meg på skolen lukter fortsatt helvete. Har headsettet på feil vei. Følger aldri med i timene, og forstyrrer meg med å sitte og spille osv. Jævla retard. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eneste grunnen til at jeg en og annen gang bruker den, er fordi jeg ikke har "<" eller ">" på tastaturet hjemme Du kan jo bruke "x3" istedet for "<3". Blanding av xD og :3 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noe som irriterer kraftig: Står og venter på bussen ved siden av en annen person. Personen tar opp en røyk, og røyker. Bussen kommer, personen skynder seg å ta flere korte drag, for å så kaste røyken AKKURAT når personen går inn i bussen. Det STINKER FORTSATT røyk ut av kjeften på personen. Skjedd flere ganger. Vær så snill, tar dere bussen, ikke røyk mens dere venter. Det stinker av kjeften til folk som spiser mye også, men likevel klager du ikke på feite folk. Jeg snakker om at når en kar kommer inn på bussen, lukter jeg med en gang at han har røyket, selv om jeg sitter på andre siden av bussen. Tror du man lukter av kjeften (mat) til en person så langt unna? Nei. Har ikke opplevd at feite folk har en ille lukt fra kjeften på bussen. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har aldri opplevd at folk har klagd på dette, men det er egentlig en bagatell. Blant annet reagerer jeg ofte på parfymer og svette folk. [sarcasm] VÆR SÅ SNILL, IKKE GÅ MED PARFYME Å SLUTT Å VÆRE AKTIV! [/sarcasm] Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Din mangel av å/og-forståelse irriterer meg. Det gjorde sarkasme-setningen din vanskeligere å tyde. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Veldig forståelig, er noe jeg har slitt med lenge, som irriterer meg grenseløst selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 "Nå skal jeg på ferie å gjøre det og det" Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg tror jeg har forstått grunnprinsippene i og/å. Jeg har bare problemer med å bruke de i setninger. Men aldri lagt skikkelig merke til dette før dette skoleåret, ei heller mine andre gramatiske feil. Slik jeg har forstått så er å forran verb, også bruker man og ellers? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Såvidt jeg husker; Å forran infinitivt (å gjøre, å hoppe, å ...), og og ved bruk av oppramsinger. "idag skal jeg hoppe og sprette og tjo og hei." Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 riktig det og er akkurat som + i matte 1+1=2, en og en er to. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Slimda, var du bruker på gamle TV2 forumet? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Såvidt jeg husker; Å forran infinitivt (å gjøre, å hoppe, å ...), og og ved bruk av oppramsinger."idag skal jeg hoppe og sprette og tjo og hei." OK Da skal jeg gjøre enn innsats for å lære dette. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Slimda, var du bruker på gamle TV2 forumet? Nettavisens forum? Jau, mener å tro jeg var det. Lenge siden, det. Det var irriterende at de stengte det ned. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Damer som ikke vet hva forskjellen på "påminnelser" og "masing" er!! Her hadde jeg bedt om noe for over en måned siden og spurte først i dag hvordan det gikk, og når jeg spurte mer, fikk jeg "du maser!" oppi fleisen. Kvinnfolk! (har skrevet i kvinnfolk-logikk-tråden også) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 riktig det og er akkurat som + i matte 1+1=2, en og en er to. En og en kan også bli tre. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Dei nye reglane for tobakk/snus/etc, at dei ikkje skal synast. Eg brukar ingen av delane, men irriterar meg fordi: - Når eg skal betale på nærbutikken får eg SNUS, med monsterbokstavar, rett i fjeset. Om det ikkje skapar eit behov blant snuesarar, veit ikkje eg kva som gjer det. - Ho som lagde unødvendig kassekø i dag fordi ho måtte ha hjelp til å finne røyken sin på automaten - fordi det ikkje var bilete på automaten lenger! Endret 20. januar 2010 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg