Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror dere ikke meg? Følg med på hva andre gjør iløpet av en uke.
Jeg nok si at røykerene her i bygget har langt hyppigere pauser enn ikke-røykerene. Dette baserer jeg på meg selv og mine kolleger. :)

At de ikke hadde salat i salatbaren på Kiwi. Kun kaninmat og ugress.
salat kaninmat da?
Lenke til kommentar

Hater at tiden på skolen går så fort. Før jeg vet ordet av det må vi dra hjem igjen :(

Irriterer meg også over overvektige folk som viser seg i offentlighet, ut på byen osv en fuktig natt, de burde egentlig holde seg på treningssenteret

Endret av Duffo
Lenke til kommentar

Men det mener jeg fedme, ikke bare lubne folk, i tilfelle noen føler seg truffet. Treningssentre har jo natt åpent

Folk med fedme tar all plass, spiser mye, og står generelt i veien, ikke fint å se på, syns synd på stakkarene som blir lurt om de har drukket litt for mye å, ikke noe positivt bare negativt jo

Lenke til kommentar
Men det mener jeg fedme, ikke bare lubne folk, i tilfelle noen føler seg truffet. Treningssentre har jo natt åpent

Folk med fedme tar all plass, spiser mye, og står generelt i veien, ikke fint å se på, syns synd på stakkarene som blir lurt om de har drukket litt for mye å, ikke noe positivt bare negativt jo

du er klar over man må ut for å komme seg til ett treningsenter??? da må man ut i det offentlige..

irriterer meg over folk som på død og liv skal slenge unøvendig dritt om folk uansett str jeg

Lenke til kommentar
Hater at tiden på skolen går så fort. Før jeg vet ordet av det må vi dra hjem igjen :(

Irriterer meg også over overvektige folk som viser seg i offentlighet, ut på byen osv en fuktig natt, de burde egentlig holde seg på treningssenteret

Irriterer meg over at slike som deg får lov til å snakke i offentligheten. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...