Dragen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 At de ikke hadde salat i salatbaren på Kiwi. Kun kaninmat og ugress. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Når folk ser på film uten headset i friminuttene.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 At håret mitt ble for kort. "oisann" hørte jeg i går. "klipp det så kort over hele greia da" sa jeg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor klippe bort alt når jeg har betalt for å klippe det? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Når folk bruker tegn \ smileyer uten å ha den minste aning om hva de faktisk betyr. "Ei helvettes uke med prosjekt ;*" - En som skrev på msn. "Forsov sæ i dag ;*" - Samme fyren. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det er tydelig kult blant manger gutter å overbruke ;* nå. Hmpf, da jeg var ung var det bare jenter som brukte den. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eneste grunnen til at jeg en og annen gang bruker den, er fordi jeg ikke har "<" eller ">" på tastaturet hjemme Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Tror dere ikke meg? Følg med på hva andre gjør iløpet av en uke.Jeg nok si at røykerene her i bygget har langt hyppigere pauser enn ikke-røykerene. Dette baserer jeg på meg selv og mine kolleger. At de ikke hadde salat i salatbaren på Kiwi. Kun kaninmat og ugress.salat kaninmat da? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 At den ene læreren trekker oss ned hvis vi ligger på vippen i fag... motivasjon my ass! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Eneste grunnen til at jeg en og annen gang bruker den, er fordi jeg ikke har "<" eller ">" på tastaturet hjemme Du kan jo bruke "x3" istedet for "<3". Endret 20. januar 2010 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det so plager meg mest! er folk som er F****** trege på pc! folk som trykker dobbel klikk på start menyen, jesuuus klare bare ikke å se på når folk er så trege! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor klippe bort alt når jeg har betalt for å klippe det? Hvorfor betale for å klippe det når frisøren tydeligvis dreit seg ut? Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 At tiden på skolen går så forbanna seint. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hater at tiden på skolen går så fort. Før jeg vet ordet av det må vi dra hjem igjen Irriterer meg også over overvektige folk som viser seg i offentlighet, ut på byen osv en fuktig natt, de burde egentlig holde seg på treningssenteret Endret 20. januar 2010 av Duffo Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Irriterer meg også over overvektige folk som viser seg i offentlighet, ut på byen osv en fuktig natt, de burde egentlig holde seg på treningssenteret *Kniz* Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Men det mener jeg fedme, ikke bare lubne folk, i tilfelle noen føler seg truffet. Treningssentre har jo natt åpent Folk med fedme tar all plass, spiser mye, og står generelt i veien, ikke fint å se på, syns synd på stakkarene som blir lurt om de har drukket litt for mye å, ikke noe positivt bare negativt jo Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Men det mener jeg fedme, ikke bare lubne folk, i tilfelle noen føler seg truffet. Treningssentre har jo natt åpent Folk med fedme tar all plass, spiser mye, og står generelt i veien, ikke fint å se på, syns synd på stakkarene som blir lurt om de har drukket litt for mye å, ikke noe positivt bare negativt jo du er klar over man må ut for å komme seg til ett treningsenter??? da må man ut i det offentlige.. irriterer meg over folk som på død og liv skal slenge unøvendig dritt om folk uansett str jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hater at tiden på skolen går så fort. Før jeg vet ordet av det må vi dra hjem igjen Irriterer meg også over overvektige folk som viser seg i offentlighet, ut på byen osv en fuktig natt, de burde egentlig holde seg på treningssenteret Irriterer meg over at slike som deg får lov til å snakke i offentligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg