Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare aldri skjønt meg på folk som røyker. Har blitt på en måte en stereotypi at røykere er tullinger som ikke bryr seg om seg selv i det hele tatt. Vel - det er jo på en måte sant... Ikke alle er tullinger da, det er nok minst like mange tullinger blant ikke-røykere som røykere. Kan godt være tulling jeg også, som kommer frem med slike stereotypier som dette. Hvem vet? Jeg bare liker ikke røykere.

Skal man først klage på unødvendige, idiotiske ting som røyking så er det også en stor haug med andre ting man også bør/kan klage på. Er så mye tull og tøys (er tydeligvis i dette humøret i dag, ja... :p) som er bortkasta. Og mye av det tenker man ikke på engang, det har på en måte blitt festet godt i hjernebarken.

Lenke til kommentar
Jeg har bare aldri skjønt meg på folk som røyker. Har blitt på en måte en stereotypi at røykere er tullinger som ikke bryr seg om seg selv i det hele tatt. Vel - det er jo på en måte sant... Ikke alle er tullinger da, det er nok minst like mange tullinger blant ikke-røykere som røykere. Kan godt være tulling jeg også, som kommer frem med slike stereotypier som dette. Hvem vet? Jeg bare liker ikke røykere.

Skal man først klage på unødvendige, idiotiske ting som røyking så er det også en stor haug med andre ting man også bør/kan klage på. Er så mye tull og tøys (er tydeligvis i dette humøret i dag, ja... :p) som er bortkasta. Og mye av det tenker man ikke på engang, det har på en måte blitt festet godt i hjernebarken.

Ikke kom her og si at røyking ikke er kult a.

20090402-james_dean.jpg

Neeida.. :mrgreen:

OT: Folk som bruker uttrykket "eid" på en "feil" måte. "Haha, eid film ass."

Lenke til kommentar
Jeg kjenner mange som røyker og snuser. Jeg synes ikke at de er noe verre enn feite folk som spiser seg i hjel, de aller fleste er hensynsfulle nok til å røyke på anviste plasser.

Enig. Som jeg skrev i forrige post, mye som kan klages på.

Godt at de fleste røykerne holder seg til anviste plasser, som du nevnte. Men hjelper ikke stort at det stinker møkk av dem etterpå. For mye å forlange, kanskje? :

OT: Folk som bruker uttrykket "eid" på en "feil" måte. "Haha, eid film ass."

Huff, ja, og så må man ikke de som sier "FAIIIL!! xD" også. :no: (Mener på ekte, ja)

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er så vanlig utenfor trøndelag, men alt for mange her omkring sier:

Værd d ass!

Argh.

"Greit værd det azz!!!"

EDIT:

De sier det i feil sammenheng ja, det er det som irriterer.

"14 grader ut! Værd d ass."

"Værd d med femmer azzzz."

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Enig. Som jeg skrev i forrige post, mye som kan klages på.

Godt at de fleste røykerne holder seg til anviste plasser, som du nevnte. Men hjelper ikke stort at det stinker møkk av dem etterpå. For mye å forlange, kanskje? :

Ja, det er som å forlange at feite folk ikke skal lukte svette.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer kraftig:

Står og venter på bussen ved siden av en annen person. Personen tar opp en røyk, og røyker. Bussen kommer, personen skynder seg å ta flere korte drag, for å så kaste røyken AKKURAT når personen går inn i bussen.

Det STINKER FORTSATT røyk ut av kjeften på personen. Skjedd flere ganger. Vær så snill, tar dere bussen, ikke røyk mens dere venter.

Lenke til kommentar
Jeg er selv 15 og lurer på om det er meg det er noe galt med her. Hvorfor MÅ alle ungdommer røyke, hvem vil vel øke faren for kreft og dra ned tjære i lungene? :hmm:

Dessuten, det roer nervene.

Det KAN vel hende at det var nikotinsuget som stressa nervane in the first place?

Ikke for min del. Sleit med angst, depresjoner og panikkanfall i flere år før jeg begynte å røyke og oppdaget at det roet nervene når jeg fikk anfall.

Vet ikke om det er så vanlig utenfor trøndelag, men alt for mange her omkring sier:

Værd d ass!

Argh.

"Greit værd det azz!!!"

EDIT:

De sier det i feil sammenheng ja, det er det som irriterer.

"14 grader ut! Værd d ass."

"Værd d med femmer azzzz."

Dette er mitt 23. år i Trøndelag og jeg har til gode å høre noen som sier det :p

Står og venter på bussen ved siden av en annen person. Personen tar opp en røyk, og røyker. Bussen kommer, personen skynder seg å ta flere korte drag, for å så kaste røyken AKKURAT når personen går inn i bussen.

Det STINKER FORTSATT røyk ut av kjeften på personen. Skjedd flere ganger. Vær så snill, tar dere bussen, ikke røyk mens dere venter.

Det er en kjent sak at bussen kommer med en gang / like etter at du har tent røyken. Det er vår måte å lokke på bussen på.

Lenke til kommentar

Det stinker av kjeften til folk som spiser mye også, men likevel klager du ikke på feite folk.

Lenke til kommentar
Det stinker av kjeften til folk som spiser mye også, men likevel klager du ikke på feite folk.

Om det stinker av kjeften til en fyr er helt uavhengig om hvor mye du spiser. Veldig mange feite folk spiser ikke noe mer enn deg og meg men har anlegg for å bli tykke.

Feite folk får heller ikke ekstra matepauser de får betalt for, det gjør røykere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...