Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Røykere irriterer. Hardt. Blir så forbanna når jeg kommer ned og det stinker røyk etter mamma.

+1

Noe jeg syntes er mer irriterende er dårlig ånde. Kan leve med at vedkommende har nettopp spist middag elns, men når du lukter at h*n ikke har pusset tenna på flere dager klarer jeg ikke å snakke med vedkommende :mellow:

Lenke til kommentar
Røykere irriterer. Hardt. Blir så forbanna når jeg kommer ned og det stinker røyk etter mamma.

enig. faen jeg blir så sur på de på jobben som bruker jakkene man skal bruke i fryseren som røykejakker.... her skal jeg inn på fryseren på jobben,så stinker det røyk av de....

Lenke til kommentar
Jeg er selv 15 og lurer på om det er meg det er noe galt med her. Hvorfor MÅ alle ungdommer røyke, hvem vil vel øke faren for kreft og dra ned tjære i lungene? :hmm:

Jeg er 17, på grensa til 18, og lurer på AKKURAT det samme :p

Serøst, betale for å få dårlig helse? :dontgetit:

Makes NO sense!

Endret av Tom Ølboks
Lenke til kommentar
Jeg er selv 15 og lurer på om det er meg det er noe galt med her. Hvorfor MÅ alle ungdommer røyke, hvem vil vel øke faren for kreft og dra ned tjære i lungene? :hmm:

Fordi det er godt. :)

Dessuten, det roer nervene.

haha finnes da bedre og sunnere måter å gjøre det på

Lenke til kommentar

Dessuten, det roer nervene.

Det KAN vel hende at det var nikotinsuget som stressa nervane in the first place?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...