Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=578887

 

To ting, misledende tittel og at dama var dum nok til å gå ut der i det hele tatt.

 

ÅJA, det var takrennen sin feil? Jeg skal saksøke produsenten og aldri kjøpe takrenner mer fyf..!

Sorry, har en greie med å bli grenseløst irritert over slikt.

 

Nå må vi skifte ut alle takrennene i hele Norge, for dette her er farlig!

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=578887

 

To ting, misledende tittel og at dama var dum nok til å gå ut der i det hele tatt.

 

ÅJA, det var takrennen sin feil? Jeg skal saksøke produsenten og aldri kjøpe takrenner mer fyf..!

Sorry, har en greie med å bli grenseløst irritert over slikt.

 

Nå må vi skifte ut alle takrennene i hele Norge, for dette her er farlig!

 

Kanskje takrenner som er egnet for klatring. Svært sikre, håndtak og tåler mye vekt.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg gammel. Caramelldansen?

Jeg er 16 og visste heller ikke hva det var før nå. Du er nok ikke for gammel, men bare for kul til å følge med på sånt :cool:

 

Irriterer meg over at den største retarden jeg noensinne har møtt (det inkluderer youtube kommentarer!) har funnet ut at hun skal åpne kjeften i klasserommet.

Lenke til kommentar

Ei heslig jente i klassen er så pretensiøs. Hvis jeg diskuterer noe med en annen i klassen skal hun komme med en spydig slengkommentar for å vise at hun er overlegen. I dag fikk vi igjen ei geografiprøve, og hun danner seg fort en oversikt over hvem i klassen som får hvilke karakterer. På en sur og ekkel måte sa hun "han jævelen der fikk 6-er" til ei annen jente. Det var kanskje stygt å spille på rasen hennes, men jeg var absolutt tilfreds da hun endelig ble satt på plass av en fyr i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Ei heslig jente i klassen er så pretensiøs. Hvis jeg diskuterer noe med en annen i klassen skal hun komme med en spydig slengkommentar for å vise at hun er overlegen. I dag fikk vi igjen ei geografiprøve, og hun danner seg fort en oversikt over hvem i klassen som får hvilke karakterer. På en sur og ekkel måte sa hun "han jævelen der fikk 6-er" til ei annen jente. Det var kanskje stygt å spille på rasen hennes, men jeg var absolutt tilfreds da hun endelig ble satt på plass av en fyr i dag.

 

Virker som hun fortjente det :p

 

OT: Historielekse, gammel historie har aldri vært min greie :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...