Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Fjortis er en mental tilstand, ikke en alder.

fest:

privat el. offentlig høytidelighet: tusenårsfesten for slaget i Hafrsfjord; (større) selskapelig sammenkomst (for å feire noe): kle seg til fest / holde fest for en / en strålende fest; gå på fest ( særl. om dansemoro) / i hverdag og fest; (stor) glede; fryd: det er alltid en fest å høre ham fortelle

Synonymer:

bankett, festivitas, festlighet, galla, gilde, gjestebud, selskap

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel her jeg bor er ikke en fest en fest uten alkohol. men jeg bor utepå landet..

8290266[/snapback]

Åh? Merkes ikke.

8290376[/snapback]

Hei. Ikke diss landet!! :mad:

;)

Irriterer meg over sta personer. Skikkelig sta personer som ikke innser når de tar feil, men som bare pøser på med oppbrukte argumenter, og gjerne avslutter med det mest slående av dem alle: "Fordi jeg sier det!"

Lenke til kommentar
Vel her jeg bor er ikke en fest en fest uten alkohol. men jeg bor utepå landet..

8290266[/snapback]

Åh? Merkes ikke.

8290376[/snapback]

Glad jeg ikke er som deg ihvertfall :)

8290390[/snapback]

Ooh, knusende argument. Der satte du Steffy fast med en heftig diskusjonsteknikk, gitt!
Lenke til kommentar

8290266[/snapback]

Åh? Merkes ikke.

8290376[/snapback]

8290390[/snapback]

Ooh, knusende argument. Der satte du Steffy fast med en heftig diskusjonsteknikk, gitt!

8291059[/snapback]

Hehehehehe :p

Irriterer meg grenseløst over folk som ikke forstår at de er uønsket. Folk som presterer å gi deg telefonsamtaler som hovedsaklig består av "Jeg kommer bort jeg... Hade"

Lenke til kommentar

8290266[/snapback]

Åh? Merkes ikke.

8290376[/snapback]

8290390[/snapback]

8291059[/snapback]

.... Ja det var virkelig planen min du. Eller så var det bare å si det jeg mener uten å tenke på nerdete ting som diskusjonsteknikk.

Lenke til kommentar

8290266[/snapback]

Åh? Merkes ikke.

8290376[/snapback]

8290390[/snapback]

8291059[/snapback]

.... Ja det var virkelig planen min du. Eller så var det bare å si det jeg mener uten å tenke på nerdete ting som diskusjonsteknikk.

8291324[/snapback]

I just removed a piece of my brain, without any brain damage damage damage damage damage damage

... sant

Lenke til kommentar

sms-språket irriterer meg grenseløst. En ting er å slavisk kaste på en kos eller klem på slutten, men å begynne med koz og klemz og slikt får jeg rett og slett rykninger av å lese. For ikke å snakke om alle disse "forkortelsene" i meldingene... lzm, oxo, lr og slikt. Jeg brukte ikke hele barneskolen på å lære meg å lese og skrive for å forkaste alle skriveregler til fordel for slike "alternative skrivemåter"... argh!

En ting til er folk som ikke vet når det er på tide å gi seg (enten i en diskusjon eller andre situasjoner). Trangsynthet burde vært straffbart.

Lenke til kommentar

Vi skulle akkurat til å dra på fjellet nå.. Jeg skulle synkronisere tre nye plater på iPoden. Men nå nekter den å synkronisere. Alle programmer som kan synkronisere med den kræsjer. Jeg har lyst til å hamre løs på den iPoden nå. Jeg hater å måtte skrive en stor P i iPod.. Jeg hatar virkelig den som sa på dokumentaren om iPod i går 'And it just works!'.. Jeg vil skye noen.

Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over folk som ikke forstår at de er uønsket. Folk som presterer å gi deg telefonsamtaler som hovedsaklig består av "Jeg kommer bort jeg... Hade"

8291286[/snapback]

Enig, og spesielt når du bare hører pip-pip-pip rett etter at ha det har blitt sagt.

Lenke til kommentar

Det sies at folk som er flinke med planter har grønne fingre. Har man peiling på hardware og software har man kanskje "kretsfingre". Uansett hva det kalles er jeg sikker på at jeg har mistet mine... Ikke ett jævla problem har jeg klart å løse de siste dagene. Kretsfingrene min har falt av for godt, og nå går jeg i hi/dvale/tornerosesøvn for godt. Farvel teknikk.

Lenke til kommentar

Folk som har telefon svar alla: Hallo? *Stillhet*

Folk som har Jahn Teigen/Madrugada(Sivert er forbanna oppbrukt nå)/rosa helikopter/DDE/ o.l som erstatning for duuuuut-duuuut når jeg ringer dem. Ender med at jeg ikke gidder ringe dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...