Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en :wallbash:

 

KJØP ET HEADSET FOR FAEN!

 

Jeg mener at det er bra folk deler musikk, men det er selvfølgelig stor forskjell på han som spiller MP3 fra mobilen ute i gågata (Ala Ghettoblasters) og å spille musikk sammen med klassen eller venner.

 

Med mindre du spiller Merzbow eller Caramelldansen så er det bare å kjøre på etter mine meninger. Når jeg tenker meg om er Caramelldansen awesome.

Lenke til kommentar
Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en :wallbash:

 

KJØP ET HEADSET FOR FAEN!

 

Jeg mener at det er bra folk deler musikk, men det er selvfølgelig stor forskjell på han som spiller MP3 fra mobilen ute i gågata (Ala Ghettoblasters) og å spille musikk sammen med klassen eller venner.

 

Med mindre du spiller Merzbow eller Caramelldansen så er det bare å kjøre på etter mine meninger. Når jeg tenker meg om er Caramelldansen awesome.

 

Altså, ute og hjemme skal folk gjøre hva faen de vil. Men på skolen synes jeg de kan holde musikken sin for seg selv.

 

Edit: Det er ikke å spille musikk "sammen" med klassen, når en har på en tilfeldig sang han liker godt. Folk prøver kanskje å konsentrere seg.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Folk som klager på dette:

 

Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en :wallbash:

 

Og folk som krever at andre skal gjøre dette:

 

KJØP ET HEADSET FOR FAEN!

Nei du, folk som har på drithøy musikk i klasserommet når folk flest jobber er unødvendig, med mindre folk sier at det er greit.

Lenke til kommentar
Nei du, folk som har på drithøy musikk i klasserommet når folk flest jobber er unødvendig, med mindre folk sier at det er greit.

Men da er det fort en respektsak, og da krever man stillhet eller senkning i volum. Hvis ønsket senkning ikke oppnås innen en gitt tidsperiode, er fysisk avstraffelse et alternativ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...