frds Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 At dagbladet skal komme med dørselgere på en lørdag klokken 9 :realmad: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 At helgen ikke varer i 7 dager. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en KJØP ET HEADSET FOR FAEN! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Irriterande når du faktisk ikkje høyrer kva personar seier, og når du spør kva han/ho sa, seier han eller ho berre "Gløym det". Ååårgh! Å spørre om noe og få "glem det" som respons er generelt veldig irriterende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Folk som klager på dette: Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en Og folk som krever at andre skal gjøre dette: KJØP ET HEADSET FOR FAEN! Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 at tykkelsen på spaghetti har blitt mindre... Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Snakker du metaforisk nå? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Snakker du metaforisk nå? Hahaha Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en KJØP ET HEADSET FOR FAEN! Jeg mener at det er bra folk deler musikk, men det er selvfølgelig stor forskjell på han som spiller MP3 fra mobilen ute i gågata (Ala Ghettoblasters) og å spille musikk sammen med klassen eller venner. Med mindre du spiller Merzbow eller Caramelldansen så er det bare å kjøre på etter mine meninger. Når jeg tenker meg om er Caramelldansen awesome. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når jeg tenker meg om er Caramelldansen awesome.Caramelldansen er kjempebra! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg hører litt på den i smug ja. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg føler meg gammel. Caramelldansen? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en KJØP ET HEADSET FOR FAEN! Jeg mener at det er bra folk deler musikk, men det er selvfølgelig stor forskjell på han som spiller MP3 fra mobilen ute i gågata (Ala Ghettoblasters) og å spille musikk sammen med klassen eller venner. Med mindre du spiller Merzbow eller Caramelldansen så er det bare å kjøre på etter mine meninger. Når jeg tenker meg om er Caramelldansen awesome. Altså, ute og hjemme skal folk gjøre hva faen de vil. Men på skolen synes jeg de kan holde musikken sin for seg selv. Edit: Det er ikke å spille musikk "sammen" med klassen, når en har på en tilfeldig sang han liker godt. Folk prøver kanskje å konsentrere seg. Endret 18. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Folk som klager på dette: Folk som absolutt må spille musikk fra høyttalerne fra PC'en Og folk som krever at andre skal gjøre dette: KJØP ET HEADSET FOR FAEN! Nei du, folk som har på drithøy musikk i klasserommet når folk flest jobber er unødvendig, med mindre folk sier at det er greit. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg føler meg gammel. Caramelldansen? http://dagobah.biz/flash/danzorz.swf Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nei du, folk som har på drithøy musikk i klasserommet når folk flest jobber er unødvendig, med mindre folk sier at det er greit. Men da er det fort en respektsak, og da krever man stillhet eller senkning i volum. Hvis ønsket senkning ikke oppnås innen en gitt tidsperiode, er fysisk avstraffelse et alternativ Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Huff, heller hørre en random sang gjennom noens høytalere av og til enn å ikke få hørre på musikk i det hele tatt, jævla fitteregler. Endret 18. januar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vi har en regel i vårs klasse at det kun skal være en sang på om gangen, ikke musikk når læreren snakker og alle skal like å ha musikken på. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=578887 To ting, misledende tittel og at dama var dum nok til å gå ut der i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg