Nostalgisk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Brukere som ikke har noe bedre å gjøre enn å surfe forumet for å finne skrivefeil/slurvefeil i andres innlegg. Og brukere som med haukeblikk ser etter muligheter for å kunne kverulere i stedet for å hjelpe. Det er så forbanna kjedelig og det lager ikke annet enn dårlig stemning, samt sørger for at tråder sporer fullstendig av. Endret 17. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva er en kokus? Memer du kanskje krokus? Det er en plante Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 at de faen meg har begynt og suge all melken ut av kokus-nøtene før de selges... faen meg irriterende og komme jeg med 4 tomme kokus-nøtter-----.... Hva er en kokus? Memer du kanskje krokus? Det er en plante Vet ikke? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ah, glem det, så ikke første innlegget Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 South Park lager fortsatt gode episoder, ulikt Simpsons som har tapt seg. Enig. Om noe blir South Park bedre og bedre, Simpsons går motsatt vei. Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hva er en kokus? Memer du kanskje krokus? Det er en plante Han mener kokos, som i kokos-nøtt! Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 South Park lager fortsatt gode episoder, ulikt Simpsons som har tapt seg. Enig. Om noe blir South Park bedre og bedre, Simpsons går motsatt vei. Etter min mening gikk South Park forbi Simpsons i kvalitet allerede i 2008. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 South Park var morsomt for ti år siden. South Park lager fortsatt gode episoder, ulikt Simpsons som har tapt seg. Har ikke sett veldig mye på Simpsons, men etter min menig har South Park gått fra en veldig koselig serie til en ganske trasig serie (etter ses 3). Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Synes simpsons fremdeles har topp kvalitet, og er like morsomt. Samme gjelder south-park, dog jeg liker simpsons bedre. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Feeeil tråd. Endret 17. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 http://www.vgtv.no/?id=27983 Nå ble jeg nesten irritert på han som skulle rane butikken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 - Nazi-folka på sikkerhetssjekken på Gardermoen. Greit, dere er Norges største flyplass, men dere ødelegger det lille snevet av reisegleden med oppførselen deres. - Folk på fly som lener seg over deg for å se ut vinduet hele flyturen. Fuck off! - Kan også legge til en pakistansk drosjesjåfør i Oslo som brukte 35 min fra Oslo City til børsen (eller et hotell som ligger omtrent vegg i vegg). Han burde vært skutt. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Når eg seier "Ka?" sjølv om eg eigentleg har fått med meg kva personen sa. Merkeleg uvane. Endret 17. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Den har jeg og Absolutt en merkelig uvane. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Mykje verre om du ikkje høyrer kva personen seier, sjølv etter 3. gongen.. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Irriterande når du faktisk ikkje høyrer kva personar seier, og når du spør kva han/ho sa, seier han eller ho berre "Gløym det". Ååårgh! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kom på en ting til som irriterer. Strømmen gikk, og nå funker ikke varmepumpa. Sjefen sjøl er i syden og kan ingenting med pumpa heller, så får ikke liv i den igjen. Fryser som faen nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du fryser og sjefen er i syden og varmer seg. Flott. ^^ Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Finn fjernkontrollen og trykk på "On". Kanskje. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Du fryser og sjefen er i syden og varmer seg. Flott. ^^ Ikke mobb... Finn fjernkontrollen og trykk på "On". Kanskje. Fjernkontrollen har ikke en "On"-knapp, men start/stopp. Det funket ikke. Har nå funnet manualen og ble ikke særlig klok. Fant ut hvordan jeg stilte klokken.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg