Dr. Chaos Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Folk som flamer deg uansett hva du poster. For øvrig så poster jeg reflekterte og underbygde påstander, som blir svart med at jeg må se på en south-park episode for å skjønne en påstand vedkommende kommer med ut av det blå. Når jeg sier at jeg ikke har intensjon om å se på south-park for å skaffe meg kunnskaper om global oppvarming blir jeg svart med at jeg er for lat til å forstå debatten (selv om jeg har granska en god del i vitenskaplige artikler om saken). Faen så patetisk. :mad: Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hahaha, se en south park episode for å få kunnskaper om global oppvarming? Tidlig på dagen, men det blir nok det dummeste jeg kommer til å lese i dag Forøvrig irriterer South Park meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Skulle sjekke litt nyheter på nrk og skvetter så jeg nesten får hjerteinfarkt når jeg ser, vel se bildet selv. Siden de sikkert endrer hovedsida så er artikkelen her. Dårlig gjort av NRK. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det irriterer meg at maskina mi sloktner TVERT når jeg kobler noe til USbene som er koble til headerne på HKet Lenke til kommentar
brk Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 En ting som irriterer meg noe helt jævlig er at Discovery Channel sender programmer om tattovering. FY FAN!! Discovery er blitt en søppelkanal! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ja, og så er lyden på reklamen MYE høyere enn lyden i selve programmene.... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 - At jeg er en lat dust og derfor ligger alt for langt bak i matten, som jeg hadde klart bare jeg jobbet mye. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det irriterer meg at maskina mi sloktner TVERT når jeg kobler noe til USbene som er koble til headerne på HKet Tipper du har forvekslet USB og Firewire-pluggene på hovedkortet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Uhm.. National Geographics skvette reklame. Hallo, gamle folk med dårlig hjerte ser jo sikkert på den kanalen og. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 at det er skule i morgo.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 at det er skule i morgo.. Helgen er alt for kort, føler jeg begynner å bli smålig utbrent. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 At maskinen er kaputt og gir BSoD hver gang jeg prøver å kopiere fra HD til ekstern. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 South Park irriterer meg litt. Så og si alle digger det, men jeg synes ikke det er morsomt i det hele tatt... Men men - smak og behag. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 South Park var morsomt for ti år siden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 South Park var morsomt for ti år siden. South Park lager fortsatt gode episoder, ulikt Simpsons som har tapt seg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Å se eldre South Park-episoder er pine, men de nye er morsomme. Nesten samme med med Simpsons, bare at det er kjedelig idag. Vitsene der er mer sosial latter. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 at de faen meg har begynt og suge all melken ut av kokus-nøtene før de selges... faen meg irriterende og komme jeg med 4 tomme kokus-nøtter-----.... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Slike 5 minutts stillhet meldinger på facebook.. Yeah, thats gonna happen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg