Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
irriterer meg at folk whiner om og ikke kunne kjøre til jobb selv om det kan ta liv og skade folk for livet....

så mye er de 10minutene du må stå opp tidligere verdt for folk..

 

skamme seg :p (ps. snakker om bergen nå altså :)

Hvorfor ikke bare sperre kjøring som ikke er levering/kollektivt ut av byen? Det ville jo vært fint det.

Lenke til kommentar
irriterer meg at folk whiner om og ikke kunne kjøre til jobb selv om det kan ta liv og skade folk for livet....

så mye er de 10minutene du må stå opp tidligere verdt for folk..

 

skamme seg :p (ps. snakker om bergen nå altså :)

Hvorfor ikke bare sperre kjøring som ikke er levering/kollektivt ut av byen? Det ville jo vært fint det.

 

egentlig ikke... men sperre for folk som ikke kider og gå til bussen burde jo vært gjort for lenge siden :)

Lenke til kommentar
irriterer meg at folk whiner om og ikke kunne kjøre til jobb selv om det kan ta liv og skade folk for livet....

så mye er de 10minutene du må stå opp tidligere verdt for folk..

 

skamme seg :p (ps. snakker om bergen nå altså :)

 

For mitt vedkommende er det snakk om 1time buss vs 15min bil på det værste. Mye mer behagelig og kunne sove tre kvarter ekstra om morgenen, eller komme hjem 3 kvarter tidligere enn vanlig :)

 

Det som irriterer meg i dag er at folk som x-faktor(?) erlend og jenny skavland pryder "forsiden" av nettavisene.

Lenke til kommentar
Et sted på forumet må jeg ha skrevet noe ned. Du er sjeldent enig med meg, og jeg har skrevet relativt mange innlegg på forumet, så du har kanskje et eksempel?

Ikke ta deg så nært av ting, nå. Du skjønner like godt som meg at jeg ikke gidder å dra opp gamle tråder bare for å vise hvor jeg har vært uenig. Uansett hører ikke dette til i tråden. Ved mindre jeg irriterer deg.

 

Det var ikke meningen å prøve å diskutere gamle saker med deg, jeg var bare nysgjerrig på hva som skaper reaksjoner hos folk. Det irriterer meg ikke. Kanskje noen smilefjes hadde vært på plass, men jeg utelater disse konsekvent.

 

og til Zarac jeg har nok innsikt til å utale meg. jeg har pokker meg vært pendler i 2 år og man trenger ikke være rakettforsker for å se at det ligger ett helvettes sky over byene fortiden... irriterer meg at du dømmer andres meninger forde du mener du har bedre mening . jeg har bodd utenfor en by å jeg har vært avhengi av buss og jeg har bodd i en by...men mine meninger er vist ikke viktig nok for folk som på død og liv må ha bilen

 

Bilene er ikke det eneste som forurenser her i landet. Dessuten forteller ikke den "helvetes skyen" hvor mange som velger bil framfor å kjøre kollektivt, dersom de har muligheten til det. Men du antar glatt at det ikke er noe å tjene på å tilrettelegge for et bredere og rimeligere tilbud, for alle hadde valgt bilen uansett. Jeg dømmer ikke andres meninger, heller ikke dine. Du får mene som du vil, men når du kommer med en så latterlig påstand, må du tåle at du får reaksjoner.

 

Du er ingen ekspert på dette området selv om du har sett en helvetes sky, har bodd utenfor en by, vært avhengig av en buss og har bodd i en by. Og ikke skyv diskusjonen over på at folk er uenige med deg fordi de "på død og liv må ha bilen". Det er enda en feilaktig antakelse. Jeg har ikke egen bil, jeg synes bare du tar fullstendig feil.

Lenke til kommentar

At alle 'tøffe' yrker får sitt eget program.

Vi har jo disse krabbefiskerne, hummerfiskere, bilmekanikere, motorsykkelmontører, tømmerhoggere, oljearbeidere osv, dette er kjedelig i mine øyne som en serie. Greit som et innslag, men ikke en serie. Bare sprøyt.

Skulle likt å se IT Support få sitt eget program.

Lenke til kommentar
At alle 'tøffe' yrker får sitt eget program.

Vi har jo disse krabbefiskerne, hummerfiskere, bilmekanikere, motorsykkelmontører, tømmerhoggere, oljearbeidere osv, dette er kjedelig i mine øyne som en serie. Greit som et innslag, men ikke en serie. Bare sprøyt.

Skulle likt å se IT Support få sitt eget program.

 

Ein kjem heim etter ein slitsam dag på jobb eller skule, og vil slappe av med eit bra tv-program. Men kva er på tv? Jau, nettopp; folk som arbeidar. Eg har nesten slutta å sjå på tv. Kva interesse skal eg ha for å sjå ein bondeknøl frå søramerika arbeide med nokre store maskiner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...