Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

...

Selvfølgelig er bilene kilden til problemet. Bergen har hatt og vil ha problemer med rushtrafikken i mange år, men først under "ekstreme" værsituasjoner er det problemene kommer til syne. Er du virkelig så trangsynt at du tror dette har noe med vedlikehold å gjøre? Det er du som drar dette over til en diskusjon om økonomi. EL biler har så vidt meg bekjent svært lave avgifter ENNÅ, la oss for guds skyld håpe at det fortsetter. De miljøvennlige bilene kalt biobilene er ikke miljøvennlige i det hele tatt så derfor ser jeg ikke hvorfor de ikke skal være med å betale for svineriet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje migrene. Har det selv og det kommer og går og ødelegger en dag når det vil. Et helvete.

 

Jeg irriterer meg litt over Unibet. Det tar et sekund å overføre penger fra min bankkonto til spillekontoen, men to døgn når jeg har vunnet fra spillekontoen til bankkontoen. Men kan egentlig ikke klage, det har vært ganske lønnsomt i det siste. :D

 

Og miljøtiltaket i Bergen er jo bare til å le av. Prisen til årets mest idiotiske vedtak kan allerede deles ut. :fun:

Lenke til kommentar
Og miljøtiltaket i Bergen er jo bare til å le av. Prisen til årets mest idiotiske vedtak kan allerede deles ut. :fun:

 

Og jeg blir irritert av slike idioter som deg. Det finnes astmatikere og folk med andre sykdommer som ikke kan gå ut engang i disse dager! Syns du virkelig det er så viktig at du skal kunne kjøre over alt, så viktig at disse menneskene bare får finne seg i å holde seg inne?

 

Jeg er enig i at mye må gjøres for å forbedre trafikksituasjonen, og vi trenger lenge og varige tiltak. Folk må rett å slett bare innstille seg på at vi må gå mot en ny fremtid får byen vår, om den skal være beboelig. Og den fremtiden inneholder ikke bil, for å si det på den måten. Bilfritt sentrum :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg vil nesten gjette at Estella! bor i Oslo. :wee:

jeg bodde i oslo,men ikke nå mere :)

 

og til Zarac jeg har nok innsikt til å utale meg. jeg har pokker meg vært pendler i 2 år og man trenger ikke være rakettforsker for å se at det ligger ett helvettes sky over byene fortiden... irriterer meg at du dømmer andres meninger forde du mener du har bedre mening . jeg har bodd utenfor en by å jeg har vært avhengi av buss og jeg har bodd i en by...men mine meninger er vist ikke viktig nok for folk som på død og liv må ha bilen

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Og hva med de av oss om er syke, som ikke kan ta buss? Skal vi skytes?

 

Så på grunn av at noen er syke, skal alle få kjøre?

 

Det er unntak for de nye reglene:

 

* Elbiler og biler som benyttes av handikappede omfattes ikke av kjøreforbudet

* Kjøretøy benyttet til næringsvirksomhet i næringsøyemed, er også unntatt kjøreforbudet.

* Kjøretøy som benyttes i tjenesteytende næringer

* Utrykningskjøretøy, pasienttransport og kjøring knyttet til liv og helse er unntatt.

 

Så om du er handikapped kan du kjøre.

Lenke til kommentar
Og miljøtiltaket i Bergen er jo bare til å le av. Prisen til årets mest idiotiske vedtak kan allerede deles ut. :fun:

 

Og jeg blir irritert av slike idioter som deg. Det finnes astmatikere og folk med andre sykdommer som ikke kan gå ut engang i disse dager! Syns du virkelig det er så viktig at du skal kunne kjøre over alt, så viktig at disse menneskene bare får finne seg i å holde seg inne?

 

Jeg er enig i at mye må gjøres for å forbedre trafikksituasjonen, og vi trenger lenge og varige tiltak. Folk må rett å slett bare innstille seg på at vi må gå mot en ny fremtid får byen vår, om den skal være beboelig. Og den fremtiden inneholder ikke bil, for å si det på den måten. Bilfritt sentrum :w00t:

Så fordi noen har astma og/eller andre sykdommer, så skal ikke vanlige folk få lov til å dra på jobb? Eller levere barna i barnehagen eller på skolen?

Hva skal du forby når pollen-sesongen slår ut for fullt igjen? Forby folk å ferdes ute fordi de lager dragsug som virvler opp pollen når de går?

Lenke til kommentar
Og miljøtiltaket i Bergen er jo bare til å le av. Prisen til årets mest idiotiske vedtak kan allerede deles ut. :fun:

 

Og jeg blir irritert av slike idioter som deg. Det finnes astmatikere og folk med andre sykdommer som ikke kan gå ut engang i disse dager! Syns du virkelig det er så viktig at du skal kunne kjøre over alt, så viktig at disse menneskene bare får finne seg i å holde seg inne?

 

Jeg er enig i at mye må gjøres for å forbedre trafikksituasjonen, og vi trenger lenge og varige tiltak. Folk må rett å slett bare innstille seg på at vi må gå mot en ny fremtid får byen vår, om den skal være beboelig. Og den fremtiden inneholder ikke bil, for å si det på den måten. Bilfritt sentrum :w00t:

Så fordi noen har astma og/eller andre sykdommer, så skal ikke vanlige folk få lov til å dra på jobb? Eller levere barna i barnehagen eller på skolen?

Hva skal du forby når pollen-sesongen slår ut for fullt igjen? Forby folk å ferdes ute fordi de lager dragsug som virvler opp pollen når de går?

 

Forurensingen i Bergen er på et nivå som er skadelig for "vanlige" mennesker også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...