Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er vell ikke mere irriterende enn alle i dette rike landet som ikke forstår at man må slutte å forrurense så jævlig... er ikke noe som er mere patetisk en folk som griner forde de ikke kan bruke bilen hver dag. bruk buss,tokg,trikk....eller BEINA..

 

De du omtaler bor ofte på avsidesliggende områder som sjelden får besøk av bus, tog eller trikk. Mange mennesker som bor utenfor byene er avhengig av bilen for å komme seg til og fra jobb hver dag.

sikker på om det hadde blitt satt opp flere avdganger så hadde ikke flere kjørt kolektivt.. folk er for redd for å stå ute å vente på buss,tog,t bane at de på død og liv må ta bil hver dag. er jo bare å se på den fine forurrensingen som henger over byene fortiden

 

Tullball. Hvis kollektiv trafikk hadde vært lettere tilgjengelig og til en rimeligere pris, ville folk stått i kø for å komme på bussen (noe man ofte gjør allerede).

 

Du har det med at når du klager i denne tråden, presenterer du ofte ditt ensidige syn på en sak. Ofte har du lite kunnskap og innsikt i den saken. Jeg er irritert.

Lenke til kommentar
hva er vell ikke mere irriterende enn alle i dette rike landet som ikke forstår at man må slutte å forrurense så jævlig... er ikke noe som er mere patetisk en folk som griner forde de ikke kan bruke bilen hver dag. bruk buss,tokg,trikk....eller BEINA..

 

De du omtaler bor ofte på avsidesliggende områder som sjelden får besøk av bus, tog eller trikk. Mange mennesker som bor utenfor byene er avhengig av bilen for å komme seg til og fra jobb hver dag.

Jeg føler det er sjeldent jeg er enig med Zarac, men her er jeg ganske så enig.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar

Virker som livet er tilrettelagt for folk som liker å stresse.

Er så irriterende når folk ser på klokka i lunsjen og sier vi må ha skynde oss tilbake til skolen.

Hva er det for et liv? Klarer ikke sånt.

 

Nesten alle tror slitet blir ferdig når man er ferdig med skolen.

Men da blir det jo akuratt samme greia med jobben.

Hvis resten av livet mitt skal bestå av å stå opp grytidlig for å stresse seg til jobb hver dag, nei faen heller, da er det ikke et liv som er verdt å leve.

Heldigvis finnes det jobber som er litt annerledes.

 

Jeg må seriøst flytte til Jamaica snart!

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Den rike mora til stemora mi vant en fin sum med penger i lotto for en stund siden. Hun skal ta med seg familien min til Afrika i jula. Gjett hvem som ikke får være med.

 

Jeg!

 

Jeg er forresten 16 år gammel, 17 innen den tida. Mange andre foreldre ville ikke forlatt barna alene med huset én helg engang, men mine er kjappe med å komme seg ut av døra i to uker for å dra på ferie.

Lenke til kommentar
Jeg må seriøst flytte til Jamaica snart!

 

Så folk slepper å jobbe i Jamaica? Var ikke klar over at du kunne leve gratis der....

 

Heh nei, men det er visst 200000x mer avslappet livsstil der.

Hvis man har penger(noe jeg hadde tenkt å skaffe på mirakuløst vis før jeg dro dit) så er det jo bare luksus.

 

Og ja, man må jobbe for å få tak i de pengene, men hva gjør man vel ikke for å oppfylle drømmene sine her i livet?

 

Ellers kan man jo feriere der ofte også. Trenger jo ikke å flytte dit. Satte det bare litt på spissen.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Nei vet dere hva? I morgen skal jeg ta veteranbilen som forunrenser så mye at man kan smake det på tungen og stå foran rådhuset og dra i gassvaieren. Oddtall på skiltet, så jeg har "lov". :)

Den mentaliteten irriterer meg. Uff, politikerne er så onde som forbyr biler til befolkningensbeste, setter opp gratisbusser for å få bukt med problemet og blir hetset av idioter som om dette gjøres for at folk ikke skal komme seg på jobb. Finnes folk som ikke kan gå ut av døra fordi de har luftveissykdommer som KOLS o.l. Lei av at folk uansett hva det skal være skal gjøre alt som bestemmes midt i mot kun fordi man er for stolte til å la seg diktere. Forbanna egoister.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Nei vet dere hva? I morgen skal jeg ta veteranbilen som forunrenser så mye at man kan smake det på tungen og stå foran rådhuset og dra i gassvaieren. Oddtall på skiltet, så jeg har "lov". :)

Den mentaliteten irriterer meg. Uff, politikerne er så onde som forbyr biler til befolkningensbeste, setter opp gratisbusser for å få bukt med problemet og blir hetset av idioter som om dette gjøres for at folk ikke skal komme seg på jobb. Finnes folk som ikke kan gå ut av døra fordi de har luftveissykdommer som KOLS o.l. Lei av at folk uansett hva det skal være skal gjøre alt som bestemmes midt i mot kun fordi man er for stolte til å la seg diktere. Forbanna egoister.

 

Ja siden bilene er virkelig kilden til problemet. Dette er sikkert en god måte å spare penger på ved vedlikehold og utbygging av veier på i Bergen, og jeg forventer det samme her i Stavanger om ikke lenge. Hvis de er så utrolig opptatt av at det er bilene som er problemet, hvorfor er enda avgiftene skyhøye på EL og Hybridbiler? Jo fordi alt handler om PENGER. Norge kan oppsummeres med økonomi.

 

På denne måten så får de fortsatt solgt biler og håver inn på avgifter, men det blir mindre slitasje og biler på veien. Genialt.

 

Slik er det hvertfall jeg ser det.

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Et sted på forumet må jeg ha skrevet noe ned. Du er sjeldent enig med meg, og jeg har skrevet relativt mange innlegg på forumet, så du har kanskje et eksempel?

Ikke ta deg så nært av ting, nå. Du skjønner like godt som meg at jeg ikke gidder å dra opp gamle tråder bare for å vise hvor jeg har vært uenig. Uansett hører ikke dette til i tråden. Ved mindre jeg irriterer deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...