Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og tenk alt det ekstraarbeidet.

Noen må jo sjekke igjennom alle bildene av alle bilene, luke ut de med feil tall, sjekke opp folkeregistrert adresse (noen får kjøre uten å få bot), sjekke hvilke biler som er firmabiler, sende ut regninger på 4200,- pr stk, og så må sjåførene sende krav om at regningen strykes da de kjørte i jobbsammenheng

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som skal ha meg til å fullføre setningene deres. Og jeg irriterer meg over at folk sier "tror det", og ikke "jeg tror det", for eksempel. Derimot finner jeg det svært sexy når noen klarer å si eller skrive en komplett, grammatisk riktig setning.

 

Så vil jeg legge til at jeg hater horunger, når vi likevel snakker om grammatikk og skriverier.

Lenke til kommentar

hva er vell ikke mere irriterende enn alle i dette rike landet som ikke forstår at man må slutte å forrurense så jævlig... er ikke noe som er mere patetisk en folk som griner forde de ikke kan bruke bilen hver dag. bruk buss,tokg,trikk....eller BEINA..

 

og for å ikke glemme folk som av rein latskap ikke klarer å kaste plast for seg selv...er ikke så vannskelig å må skille ting

Lenke til kommentar

http://www.ba.no/nyheter/politikk/article4806969.ece

 

 

1233205145973.png

 

Jeg jobber natt turnus. Så jeg har lov å kjøre den ene dagen på jobb, men den andre ikke tilbake? FUCK THAT SHIT! De jeavla kuksuger kan stappe seg det forbannerte kjøreforbudet i ræven. Faen så sint jeg er.

 

Skal være på jobb kl 5.30 bussen kjører ikke så tidlig hos meg, og de kjører ikke ut der jeg skal. Tusen takk Monica Mæland din jeavla drittkjerring.

Lenke til kommentar
hva er vell ikke mere irriterende enn alle i dette rike landet som ikke forstår at man må slutte å forrurense så jævlig... er ikke noe som er mere patetisk en folk som griner forde de ikke kan bruke bilen hver dag. bruk buss,tokg,trikk....eller BEINA.

Hvor bor du?

 

Edit: Quota feil.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
hva er vell ikke mere irriterende enn alle i dette rike landet som ikke forstår at man må slutte å forrurense så jævlig... er ikke noe som er mere patetisk en folk som griner forde de ikke kan bruke bilen hver dag. bruk buss,tokg,trikk....eller BEINA..

 

De du omtaler bor ofte på avsidesliggende områder som sjelden får besøk av bus, tog eller trikk. Mange mennesker som bor utenfor byene er avhengig av bilen for å komme seg til og fra jobb hver dag.

Lenke til kommentar
hva er vell ikke mere irriterende enn alle i dette rike landet som ikke forstår at man må slutte å forrurense så jævlig... er ikke noe som er mere patetisk en folk som griner forde de ikke kan bruke bilen hver dag. bruk buss,tokg,trikk....eller BEINA..

 

De du omtaler bor ofte på avsidesliggende områder som sjelden får besøk av bus, tog eller trikk. Mange mennesker som bor utenfor byene er avhengig av bilen for å komme seg til og fra jobb hver dag.

sikker på om det hadde blitt satt opp flere avdganger så hadde ikke flere kjørt kolektivt.. folk er for redd for å stå ute å vente på buss,tog,t bane at de på død og liv må ta bil hver dag. er jo bare å se på den fine forurrensingen som henger over byene fortiden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...