Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende? Kommentatoren på programmet "4 Stjerners Middag" på TV Norge...

Legger på grynt, snøft og korte unødvendige setninger innimellom når deltagerne snakker. Jeg kjenner hatet inni meg ulme... Tilbakestående folk ass.. Programmet er på TV nå. Løp og bli irritert!

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Legger på grynt, snøft og korte unødvendige setninger innimellom når deltagerne snakker. Jeg kjenner hatet inni meg ulme... Tilbakestående folk ass.. Programmet er på TV nå. Løp og bli irritert!

Synes han som kommenterer på TV3 sin versjon er MYE verre.

Endret av Burny
Lenke til kommentar

Haha! Det er det kjekkeste programmet på norsk tv nå! og han kommentoren er genial! :!:

Lenke til kommentar
Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv.

Nei, det er ikke galt å ha selvtillit, tvertimot det er jo veldig bra. Men faan du trenger ikke å dele det med alle andre. Under en del fester hører man folk som sitter å sier alt de gjør rett, det er så grenseløst irriterende å høre på at jeg får lyst til å reise meg å brøle til denne personen.

Jeg er så herrens enig i det du sier. Sånne personer er noe av det verste jeg vet. Finnes mange av dem på skolen osv og det værste som kan skje er når det skal gjøres gruppe arbeid osv og en får en slik en på gruppa -____-

så går all tida med på at den personen prater i vei om seg selv og all slags dritt som bare han/hun selv er interesert i (i hovedsak seg selv) også vet dem så klart mye bedre enn alle andre åssen ting skal gjøres også ender det bare med at ingenting blir gjort i de hele tatt. Særr, jeg hater sånne.

På den annen side så tror jeg kanskje at slike personer ikke har så mye selvtillit som de gir uttrykk for. Jeg mener, en person med masse trygghet og selvtillit har vel ikke noe behov for å skryte og fortelle om seg selv til hver og en. Ingen liker en skrytepave, men folk skryter jo fordi de vil bli likt og sett opp til... Kanskje hu veit at folk synes hun er irriterende og derfor prøver desperat å få oppmerksomhet fordi hun tror hun vil bli brdre likt av det? Bare en tanke... kommer i alle fall ikke til å virke for dems del...men vi andre får jo en god latter av det da :!:

Uansett, det beste man kan gjøre med slike folk er å holde seg langt unna dem, så kan de få drite seg ut så mye de vil uten at det går ut over oss andre :D

Lenke til kommentar

Feilmeldinger irriterer. Fy faen som dem irriteer. De irriterer noe så helt forbanna jævlig mye. Særlig når det bare baller på seg. Ja jeg skjønte at det ikke gikk. Du trenger ikke fortelle det om og om igjen etter hverandre bare ved å skrive det litt annerledes.

Jævla fitteprogram.

Endret av W202
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...