CFM Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hmpf. Jeg var og er hjemme. Hva skjer nå? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Sjekke postkassen, så er det vel en hentelapp der? Så må du evt. på nærmeste postkontor. Endret 13. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Nei, det var ingen lapp i postkassa. Mulig de har lagt i feil, men da er de blinde. Endret 13. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ligger nok nede på postkontoret, ja. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Irriterende? Kommentatoren på programmet "4 Stjerners Middag" på TV Norge... Legger på grynt, snøft og korte unødvendige setninger innimellom når deltagerne snakker. Jeg kjenner hatet inni meg ulme... Tilbakestående folk ass.. Programmet er på TV nå. Løp og bli irritert! Endret 13. januar 2010 av J-Core Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Ligger nok nede på postkontoret, ja. Må jeg ha hentelapp da, eller kan jeg bruke DHL sporingsnummeret? Ikke får jeg ringt DHL heller siden de stengte telefonen klokka 17. Endret 13. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Irriterende? Kommentatoren på programmet "4 Stjerners Middag" på TV Norge... Legger på grynt, snøft og korte unødvendige setninger innimellom når deltagerne snakker. Jeg kjenner hatet inni meg ulme... Tilbakestående folk ass.. Programmet er på TV nå. Løp og bli irritert! Synes han som kommenterer på TV3 sin versjon er MYE verre. Endret 13. januar 2010 av Burny Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei, jeg får bare dårlig samvittighet av å utnytte folk uansett. Hah, var det jeg visste. Sa det mest pga ordspillet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ahh, det var der vitsen var. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Irriterende? Kommentatoren på programmet "4 Stjerners Middag" på TV Norge... Legger på grynt, snøft og korte unødvendige setninger innimellom når deltagerne snakker. Jeg kjenner hatet inni meg ulme... Tilbakestående folk ass.. Programmet er på TV nå. Løp og bli irritert! Haha! Det er det kjekkeste programmet på norsk tv nå! og han kommentoren er genial! :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Irriterende? Kommentatoren på programmet "4 Stjerners Middag" på TV Norge... Legger på grynt, snøft og korte unødvendige setninger innimellom når deltagerne snakker. Jeg kjenner hatet inni meg ulme... Tilbakestående folk ass.. Programmet er på TV nå. Løp og bli irritert! Det programmet er genialt. Det er forsåvidt også kommentatoren. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Liker firestjernes middag eg. Søskenbarnet mitt var der ein gong, det var litt morosamt. Ein fyr i klassa irriterar meg noko så grenselaust. Endret 13. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Ra92 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv. Nei, det er ikke galt å ha selvtillit, tvertimot det er jo veldig bra. Men faan du trenger ikke å dele det med alle andre. Under en del fester hører man folk som sitter å sier alt de gjør rett, det er så grenseløst irriterende å høre på at jeg får lyst til å reise meg å brøle til denne personen. Jeg er så herrens enig i det du sier. Sånne personer er noe av det verste jeg vet. Finnes mange av dem på skolen osv og det værste som kan skje er når det skal gjøres gruppe arbeid osv og en får en slik en på gruppa -____- så går all tida med på at den personen prater i vei om seg selv og all slags dritt som bare han/hun selv er interesert i (i hovedsak seg selv) også vet dem så klart mye bedre enn alle andre åssen ting skal gjøres også ender det bare med at ingenting blir gjort i de hele tatt. Særr, jeg hater sånne. På den annen side så tror jeg kanskje at slike personer ikke har så mye selvtillit som de gir uttrykk for. Jeg mener, en person med masse trygghet og selvtillit har vel ikke noe behov for å skryte og fortelle om seg selv til hver og en. Ingen liker en skrytepave, men folk skryter jo fordi de vil bli likt og sett opp til... Kanskje hu veit at folk synes hun er irriterende og derfor prøver desperat å få oppmerksomhet fordi hun tror hun vil bli brdre likt av det? Bare en tanke... kommer i alle fall ikke til å virke for dems del...men vi andre får jo en god latter av det da :!: Uansett, det beste man kan gjøre med slike folk er å holde seg langt unna dem, så kan de få drite seg ut så mye de vil uten at det går ut over oss andre Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 At det fortsatt er to dager til helgen. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 At det fortsatt er to dager til helgen. Faen så idiotisk. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 At jeg har hatt denne på hjernen i 3 dager nå: Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har denne på hjernen! http://www.youtube.com/watch?v=_RjMSWhGWak Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 At jeg har hatt denne på hjernen i 3 dager nå: Har denne på hjernen!http://www.youtube.com/watch?v=_RjMSWhGWak Grunn nok til å ikke trykke på noen av de . Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Feilmeldinger irriterer. Fy faen som dem irriteer. De irriterer noe så helt forbanna jævlig mye. Særlig når det bare baller på seg. Ja jeg skjønte at det ikke gikk. Du trenger ikke fortelle det om og om igjen etter hverandre bare ved å skrive det litt annerledes. Jævla fitteprogram. Endret 13. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Santander consumer bank midt i Hot fuzz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg