Gavekort Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det mest irreterende jeg vet om er folk som skryter som bare f***, og det hver eneste dag om faren sin, bilen til familien, huset o.l . Har en slik fyr i klassen, tro meg jeg har slengt mye dritt til han. Endret 1. april 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Meits Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis man ikke kan ha det hyggelig sammen med andre uten å måtte drikke, er det et eller annen man sliter med, etter min mening. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 det er jo lurt å ikke drikke alkohol hvis man har hatt alkohol problemer før.... Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis man ikke kan ha det hyggelig sammen med andre uten å måtte drikke, er det et eller annen man sliter med, etter min mening. 8287615[/snapback] Heeeeelt enig! "La oss sitte sammen og kose oss. Vi og flaska." = teit. Om man trenger eksterne hjelpemidler (gifter til og med) for å ha det gøy, være sosial og "tørre" å gjøre ting... ja da sliter man. :!: Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis man ikke kan ha det hyggelig sammen med andre uten å måtte drikke, er det et eller annen man sliter med, etter min mening. 8287615[/snapback] Heeeeelt enig! "La oss sitte sammen og kose oss. Vi og flaska." = teit. Om man trenger eksterne hjelpemidler (gifter til og med) for å ha det gøy, være sosial og "tørre" å gjøre ting... ja da sliter man. :!: 8287767[/snapback] Er man litt tilbakeholden og kanskje sjenert til vanlig kan det være først etter litt alkohol at praten sitter løst om alt mulig rart, og man kanskje tør å være litt mer frampå. Moderasjon er en fin ting og, da. Har vært der selv Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis man ikke kan ha det hyggelig sammen med andre uten å måtte drikke, er det et eller annen man sliter med, etter min mening. 8287615[/snapback] Heeeeelt enig! "La oss sitte sammen og kose oss. Vi og flaska." = teit. Om man trenger eksterne hjelpemidler (gifter til og med) for å ha det gøy, være sosial og "tørre" å gjøre ting... ja da sliter man. :!: 8287767[/snapback] Er man litt tilbakeholden og kanskje sjenert til vanlig kan det være først etter litt alkohol at praten sitter løst om alt mulig rart, og man kanskje tør å være litt mer frampå. Moderasjon er en fin ting og, da. Har vært der selv 8287775[/snapback] Jeg var veldig sjenert selv. Så jeg kjenner til problemet... Likevel drakk jeg ikke for å være "mer frampå". Én dag bestemte jeg meg for å slutte med å oppføre meg så sjenert. Det er ikke sååå farlig å dumme seg litt ut. Det funket og i dag er jeg bra mye mindre sjenert. Jeg trengte altså ikke alkohol for å "kurere" meg. Det eneste man trenger er litt vilje, selvkontroll og ståpå-mot. (Noe ganske mange folk i dette landet ser ut til å mangle ganske jevnlig. Alt skal jo hele tiden være så lett og smertefritt. :!: ) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Herregud, alkohol på fest er et must, ellers så er det ikke fest. sånn er det bare. Dere trur jo at alkohol brukes til å tørre ting og ikke være sjenert.. sier litt om dere. Endret 1. april 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 at folk kaller meg aprilspøk, fordi jeg har bursdag idag Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Herregud, alkohol på fest er et must, ellers så er det ikke fest. sånn er det bare. Dere trur jo at alkohol brukes til å tørre ting og ikke være sjenert.. sier litt om dere. 8287894[/snapback] Nuvel... Det er ikke alle som synes den type fest er et must heller da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 man må ike ha alkohol på fest.. hvis du er dum nokk, så kan du ta en XTC eller LSD Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Når "Det funket ikke" egentlig betyr "Jeg gjorde det feil" eller "Jeg forstod ikke hva du ba meg gjøre", og når folk vet dette men ikke vil innrømme det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 SteffyPants: Ditto! (14141414) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Herregud, alkohol på fest er et must, ellers så er det ikke fest. sånn er det bare. Dere trur jo at alkohol brukes til å tørre ting og ikke være sjenert.. sier litt om dere. 8287894[/snapback] Nuvel... Det er ikke alle som synes den type fest er et must heller da. 8288265[/snapback] Det er sant. Men da snakker vi om 2 forskjellige typer fester da så da er ikke denne diskusjonen så veldig aktuell egentlig hehe. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Idioter som han her irriterer meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Idioter som han her irriterer meg. 8289746[/snapback] Tenkte det samme. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hahaha. ikke min skyld at dere ikke vet hva en fest er. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hahaha, jeg må bare si - du er litt barnslig. =) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hahaha. ikke min skyld at dere ikke vet hva en fest er. 8289871[/snapback] Kommer vel an på hva man mener en fest er? Hvis en mener at fest er å drikke seg sørpings, så greit for meg. Men noen mener også at fester er et sted man har det gøy, med eller uten drikke. Irriterer meg over folk som sover i over 24 timer, selv om de vet de ikke burde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hahaha. ikke min skyld at dere ikke vet hva en fest er. 8289871[/snapback] Det kan se ut som de fleste over 15 faktisk ikke vet hva en fest er. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Haha, spot on. De bra festene blir holdt av fjortissene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg