Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

- En ting som jeg blir veldig irritert av er når jeg overanalyserer ting. At det faktisk er jeg som gjør det, gjør det enda mer irriternde, men jeg klarer ikke alltid å stoppe.

 

For eksempel om jeg har sagt noe feil på skolen/skulle sagt noe/gjort noe annerledes, så ligger jeg å tenker på det i evighteter. Irriterendes! Og selv hvor my jeg har dummet meg ut, får jeg jo ikke noen sjangse til å rette det opp, så det er jo ikke nødvendig å tenke så mye på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det var noen tvil: Listen min over ting som irriterer meg VAR ironisk :p

Tviler. Du bare sier det fordi du nå vet at det fikk deg til å se ut som en drittsekk.

Jaha? Trodde det var åpenbart at det var ironi...

Det var INGENTING i den posten som viste til ironi.

Nei vel? Ingen irriterer seg over alle de tingene, men visse folk forstår seg ikke på slikt...

Lenke til kommentar

noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg, han sier tilbake "ja da har du en bøg tiss, siden du dusja med bokser" slik som alle andre gjorde i 8. ja så han dreit seg selv ut når han også gjorde så wtf?!?

Lenke til kommentar
noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg, han sier tilbake "ja da har du en bøg tiss, siden du dusja med bokser" slik som alle andre gjorde i 8. ja så han dreit seg selv ut når han også gjorde så wtf?!?

hehe lol du er meg en skikkelig moromann ;D ;P

Lenke til kommentar
noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg

 

Det der er ikkje å kødde, det er å vere ein douchebag.

Det kommer jo helt ann på hvordan du ser det, og hvordan den personen oppfører seg når han sier det. Og folk kødder jo forskjellige, og noen vet når dem kødder og andre ikke så påstanden om å være en douchebag er vel å ta litt hardt i?

Tenk om den personen hater han da...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke av den typen som vanligvis sutrer over Spotify-reklamene, men herregud... Skulle tro de la på 5 ekstra reklamer kun for helvete, toppen av så har 90% av dem som snakker en tard stemme som enten har et stygt tonefall eller smatter og plystrer.

 

"Nu kan du kjøppe SPÅTTIFAI PREMIUM på sevven elevven eller narvesæn!"

Lenke til kommentar
Jeg er ikke av den typen som vanligvis sutrer over Spotify-reklamene, men herregud... Skulle tro de la på 5 ekstra reklamer kun for helvete, toppen av så har 90% av dem som snakker en tard stemme som enten har et stygt tonefall eller smatter og plystrer.

 

"Nu kan du kjøppe SPÅTTIFAI PREMIUM på sevven elevven eller narvesæn!"

Så kjøp spotify premium da. 100 i måneden bør du ha råd til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...