Constanse Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 - En ting som jeg blir veldig irritert av er når jeg overanalyserer ting. At det faktisk er jeg som gjør det, gjør det enda mer irriternde, men jeg klarer ikke alltid å stoppe. For eksempel om jeg har sagt noe feil på skolen/skulle sagt noe/gjort noe annerledes, så ligger jeg å tenker på det i evighteter. Irriterendes! Og selv hvor my jeg har dummet meg ut, får jeg jo ikke noen sjangse til å rette det opp, så det er jo ikke nødvendig å tenke så mye på det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du er ikke den eneste. Jeg angrer fortsatt på det jeg gjorde nyttårsaften 1999-2000 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Du er ikke den eneste nei. Har også problemer med å fokusere på tidligere feilsteg. Men det er bare å tenke "fuck it" og gå videre. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 F***, filmene mine som skulle vært ehr for en uke siden er ennå ikke kommet. Jeg vil ha dem NÅ! Jeg vil se dem NÅ! Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis det var noen tvil: Listen min over ting som irriterer meg VAR ironisk Tviler. Du bare sier det fordi du nå vet at det fikk deg til å se ut som en drittsekk. Jaha? Trodde det var åpenbart at det var ironi... Det var INGENTING i den posten som viste til ironi. Nei vel? Ingen irriterer seg over alle de tingene, men visse folk forstår seg ikke på slikt... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så, poenget med posten din var? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg hater folk som skal ha meg til å fullføre setningene deres. Og jeg irriterer meg over at folk sier "tror det", og ikke "jeg tror det", for eksempel. Derimot finner jeg det svært sexy når noen klarer å si eller skrive en komplett, grammatisk riktig setning. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så hvis jeg skriver dette, tenner du på meg da? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg tenner i hvert fall på grammatikken din. Lenke til kommentar
Moromann Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg, han sier tilbake "ja da har du en bøg tiss, siden du dusja med bokser" slik som alle andre gjorde i 8. ja så han dreit seg selv ut når han også gjorde så wtf?!? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg Det der er ikkje å kødde, det er å vere ein douchebag. Endret 13. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg, han sier tilbake "ja da har du en bøg tiss, siden du dusja med bokser" slik som alle andre gjorde i 8. ja så han dreit seg selv ut når han også gjorde så wtf?!? hehe lol du er meg en skikkelig moromann ;D ;P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 At en butikk eg vill innom har åpningstid: 08-15 mandag - fredag. Flott, er på jobb til halv 4 hver dag. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 noen folk tåler ikke at folk kødder, i dag f.eks opplevde jeg at jeg sa til en at han ikke skulle ta med seg mini pc sin siden den var bøg Det der er ikkje å kødde, det er å vere ein douchebag. Det kommer jo helt ann på hvordan du ser det, og hvordan den personen oppfører seg når han sier det. Og folk kødder jo forskjellige, og noen vet når dem kødder og andre ikke så påstanden om å være en douchebag er vel å ta litt hardt i? Tenk om den personen hater han da... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg er ikke av den typen som vanligvis sutrer over Spotify-reklamene, men herregud... Skulle tro de la på 5 ekstra reklamer kun for helvete, toppen av så har 90% av dem som snakker en tard stemme som enten har et stygt tonefall eller smatter og plystrer. "Nu kan du kjøppe SPÅTTIFAI PREMIUM på sevven elevven eller narvesæn!" Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Om du bor i Bergen kan du få et Gavekort på spotify premium fra meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg er ikke av den typen som vanligvis sutrer over Spotify-reklamene, men herregud... Skulle tro de la på 5 ekstra reklamer kun for helvete, toppen av så har 90% av dem som snakker en tard stemme som enten har et stygt tonefall eller smatter og plystrer. "Nu kan du kjøppe SPÅTTIFAI PREMIUM på sevven elevven eller narvesæn!" Så kjøp spotify premium da. 100 i måneden bør du ha råd til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, jeg har allerede tatt det hintet. Men jeg overlever reklamen, problemet mitt er bare at jeg føler at de skal gjøre det så forferdelig som mulig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fint du ikke bor i Bergen da, for jeg er blakk og går aldri tilbake på mitt ord. Irriterer meg over at jeg er blakk og at ingen ler av vitsene mine i dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei, jeg får bare dårlig samvittighet av å utnytte folk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg