djgudleif Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) At Kakemot har byttet navn. Måtte forhindre at ting ble knyttet opp til min identitet. (Alle jeg kjenner vet at jeg "heter" kakemot) Men det var jo lite vits fant jeg ut, jeg skriver jo ikke så mye personlig. Men nå får jeg ikke bytta tilbake på mange herrens dager. Orker ikke å spørre administrator for øyeblikket. Endret 12. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
livingman Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 folk som syntes det er greit og sette andres liv i far ved og kjøre for fort bare fordi dem ikke greide og planlegge skigelig..... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 De fleste jeg kjenner vet også hva jeg kaller meg på internett. Men jeg kan stå for det jeg har skrevet, annet enn at det kan være litt flaut å bla tilbake og se på gamle innlegg. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Faen heller! en eller annen soper har brukt loddebolten min, for så og slenge den fra seg på gulvet Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) QWETY Anything odd? fobanna aze lycoza. Må estate maskina. vanskeleg å lage eit innlegg utan bokstaven mellom E og T... Tilfeldige keys bli ufunksjonelle no og då. Nesten så eg kontakta komplett fo å få tilsendt nytt. Endret 12. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har nå valgt å fjerne navnet mitt fra diskusjon.no, etter at en eller annen gjøk i midtnorge begynte å sende meg sms. Kan ikke folk skjønne at det ikke er greit å kontakte folk man ikke kjenner for å få gratis service på telefon? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Irriterer meg grønn av meg selv. Har blitt så kynisk, destruktiv og bitter at det ikke ligner grisen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Jeg skulle på Biltema for å kjøpe spylervæske i dag, men hva hadde jeg meg ut av butikken? Joda, universalgrease, strips, 50m gaffateip, pakningssilikon og noen pærer til instrumentbelysning og baklys på bilen. Hadde jeg med spylervæske? Nei. Men de hadde ikke mer igjen så det er ikke såååå ille. Endret 12. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dette irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=590757 Synd at jenta har forsvundet, men herregud. Det finnes da grenser hvor mye de skal snakke om hu. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jævla søppel av en mp3-spiller. Er det ikke det ene så er det det andre... Nå har plutselig alle låtene blitt klonet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Dette irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=590757 Synd at jenta har forsvundet, men herregud. Det finnes da grenser hvor mye de skal snakke om hu. Enig, flere folk forsvinner hver eneste dag. PCn har så mye problemer, irriterer! Henger som faen, kræsjer på internett osv. 13000 kroner wasted. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Alle idiotene som kommer frem i lyset når AMK saken diskuteres. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Enig. Pakistanere og tyrkere er stort sett noen dyr hele gjengen. Problemet med Norge er at de får sydd puter under armene, og får gjøre hva de vil. I England er de ikke verdt en dritt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Enig. Pakistanere og tyrkere er stort sett noen dyr hele gjengen. Problemet med Norge er at de får sydd puter under armene, og får gjøre hva de vil. I England er de ikke verdt en dritt. Takk, du poengterte akkurat hva jeg snakket om. Og jeg snakker om innlegget, ikke de du omtaler. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Støttes. Så deilig å være født i riktig land da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Legge seg trett, våkne lys våken 1,5 timer senere -_- Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Snøen og folk som sykler midt i veien. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Stor skole med masse folk! Opplever heeeele jævla tiden å gå bak folk, så bare stopper folk opp for å prate, skal snu, se på klokka osv... Holder på å klikke av det! Går nesten i folk hele tiden! Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 HATER når klokka er 16:00 og det er rushtid i byen (Osloo). Vi går igjennom et kjøpesenter, eks. Gunerius, og en person bare stopper. Her går vi i to felts vei, og en bare stopper opp!!!!!! HATER de som kjører som noen sinker, og (beklager for å si det) gamle folk bak rattet!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg