Marius_1337 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Anbefaler alle å bli med i siden på facebook: "ingenting er så irritrende som..." Der ligger det godt over 100 forskjellige punker som irriterer!! Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) - Folk som ikke kan forskjellen på hun/henne - Bedrevitere - Historietopper - Emoer - Folk i store biler GMC, Ford-F osv. - Stein i skoa - Feite folk uten selvironi - Vegetarianere - Lange køer - Religiøse mennesker - Folk som er såååå sugne på en røyk at de putter den i munnen ide flyet lander, og fyrer den opp nesten før de rekker å gå ut! - Dårlig kundeservice - Folk som klager over røykeloven - Folk som sitter og nynner - At de ikke tar kort på buss - Nordmenn som snakker kebabnorsk - Folk som sier lissom/liksom hele tiden! - Når folk sier "vi" om fotballklubben de heier på - Folk som mener at musikksjangeren de hører på er "den mest avanserte" - Gutter som har buksa så høyt oppe at man kan se hvilken farge de har på boxer'n Endret 12. januar 2010 av Marius_1337 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 - Folk i store biler GMC, Ford-F osv. Why? Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 - Folk i store biler GMC, Ford-F osv. Why? Om det er noen mennesker som kjører som griser, kjører fort på en bitteliten vei, ikke bruker blinklys, og ruser motoren i lyskryss, så er det disse menneskene... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Wow, generalisering ftw? Seriously. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Jeg har bursdag i morgen " i nicket på msn. Hvem gjør sånt? Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Wow, generalisering ftw? Seriously. Snakker av erfaring... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Om det er noen mennesker som kjører som griser, kjører fort på en bitteliten vei, ikke bruker blinklys, og ruser motoren i lyskryss, så er det disse menneskene... Alt i fet skrift gjelder også alle menn, og det som er understreket gjelder damer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Jeg har bursdag i morgen " i nicket på msn. Hvem gjør sånt? De som har bursdag i morgen, vanligvis. Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis det var noen tvil: Listen min over ting som irriterer meg VAR ironisk Tviler. Du bare sier det fordi du nå vet at det fikk deg til å se ut som en drittsekk. Jaha? Trodde det var åpenbart at det var ironi... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis det var noen tvil: Listen min over ting som irriterer meg VAR ironisk Tviler. Du bare sier det fordi du nå vet at det fikk deg til å se ut som en drittsekk. Jaha? Trodde det var åpenbart at det var ironi... Det var INGENTING i den posten som viste til ironi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Å være blakk og sulten irriterer meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hehe jeg har det litt annerledes. Jeg er sulten, men gidder ikke lage meg mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Å være blakk og sulten irriterer meg. Get a job,Hippie. Er også sulten,får vel bruke mine veltjente penger å kjøpe meg burger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Å være blakk og sulten irriterer meg. Get a job,Hippie. Er også sulten,får vel bruke mine veltjente penger å kjøpe meg burger. Oh hush, you. Helvetes bedreviter og gigolo! >< Men jeg har ikke tid til å få meg noe jobb, jeg har fullt opp med skole 8 dager i uka, 26 timer i døgnet frem til starten av mars. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Faen, bare fordi husleia går opp skal pappa absolutt spare 271 kroner i måneden på å gå ned til 0.9/0.9 bredbånd. Jeg sa jo at jeg kunne betale det til og med. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅrrrhhj Endret 12. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 At Kakemot har byttet navn. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det plager meg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg