Vertical^ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det kan ikke jeg. De jentene jeg har i klassen avskyr alt som ikke er listemusikk, R&B og Pop. Selvfølgelig er Lil Wayne, Pitbull, og Jay Sean (er ikke helt sikker på vhem det er engang) toppen for de. Kan ikke engang sette på den roligste sangen av Skillet (viss noen har hørt noe fram dem) uten at de skal klage, så lar heller vær. Endret 11. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg satte på Virgin Steeles Mind, Body, Spirit på Ungdomsskolen når jeg gikk der. Fikk jo spilt gjennom låta iallefall... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At jeg ikke har fått utbetalinga mi fra lånekassen enda >< Jeg betalte semesteravgifta i romjula, den ble registrert 4. januar og så skulle det gå 3 dager før jeg fikk cash, but no cash ... :| Når jeg tenker meg om, gjelder det flere enn meg som betalte tidlig her på HiNT Steinkjer, mens i Trondhjem har folk begynt å få penga sine. Jeg trenger penger så jeg kan shoppe! :| Jeg må ha mat og klær og dilldall! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det irriterer (og jeg forbanner meg over) mine massive soveproblemer. Til det punktet at innsovingstabletter knapt virker. Jeg er aldri trøtt til vanlig tid, så det har gått til at jeg døgner selv med skole neste morgen, bare for å kjenne den herlige følelsen av å være trøtt. Sengetid etter døgning er nesten blitt en rus. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 *rant of an emokid* Ahahahahahahahaahahahahahahah! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 *emo* Har du nokon grunn til å stå opp om morgonen, bortsett frå poteter? Triste menneske. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Når folk i klassa seier eg har dårleg musikksmak. Om dei tykkjer det kan dei like godt vere stille. Eg seier det ikkje til alle eg tykkjer har dårleg musikksmak heller. Og det er mange. Endret 11. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Folk som går utrolig tregt (gjerne 4-5 i bredden så man ikke får gått forbi). De må døøø. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Når folk i klassa seier eg har dårleg musikksmak. Om han tykkjer det kan han like godt vere stille. Eg seier det ikkje til alle eg tykkjer har dårleg musikksmak heller. Og det er mange. Om den personen kommenterte musikksmaken din utan at du har plaga han med den, kan han ta seg ein bolle. Utruleg irriterande med folk som skal ha ei meining om absolutt ALT ein gjer på på fritida, sjølv om dei ikkje har noko med det å gjere. Eg kan vel sjå på pokemon ( ) og spele Creeper world så mykje eg vil, utan at h*n skal kommentere det Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Folk som går utrolig tregt (gjerne 4-5 i bredden så man ikke får gått forbi). De må døøø. Mhm. Eller folk (middelaldrendes/eldre damer) som stopper midt på fortauet og driver en syforening imens de blokkerer hele fortauet med barnevogner. Endret 11. januar 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Eller folk med handlevogn som skal stoppe i butikken, gjerne på dager da det er mye folk, og snakke i et par timer. Og helst på de trangeste stedene. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Folk som går utrolig tregt (gjerne 4-5 i bredden så man ikke får gått forbi). De må døøø. Mhm. Eller folk (middelaldrendes/eldre damer) som stopper midt på fortauet og driver en syforening imens de blokkerer hele fortauet med barnevogner. Helst ved et fotgjengerfelt slik at alle bilene må slakke ned i tilfelle de skal gå over Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Angående blokking, så var det en jente som blokka meg til bussholderplassen i dag. Hun gikk sakte og midt på fortauet. Ekstremt plagsomt. Endte rett bak. Så bare gikk jeg ut på veien og forbi. Så sikkert teit ut, og er "uhøflig", men fy faen... Endret 11. januar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Når folk i klassa seier eg har dårleg musikksmak. Om han tykkjer det kan han like godt vere stille. Eg seier det ikkje til alle eg tykkjer har dårleg musikksmak heller. Og det er mange. Om den personen kommenterte musikksmaken din utan at du har plaga han med den, kan han ta seg ein bolle. Utruleg irriterande med folk som skal ha ei meining om absolutt ALT ein gjer på på fritida, sjølv om dei ikkje har noko med det å gjere. Eg kan vel sjå på pokemon ( ) og spele Creeper world så mykje eg vil, utan at h*n skal kommentere det Vel, eg har spelt litt CD-ar i klassa då, men det har no andre i klassa også gjort utan at eg har kommentert kor dårleg musikksmak dei har. No er eg jo god ven med denne personen, og forhåpentlegvis var det nok berre ein dårleg spøk med litt meiningar bak. Heldigvis er folk forskjellege. Blir uansett litt irritert når folk med hans musikksmak kallar min dårleg. Endret 11. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Angående blokking, så var det en jente som blokka meg til bussholderplassen i dag. Hun gikk sakte og midt på fortauet. Ekstremt plagsomt. Endte rett bak. Så bare gikk jeg ut på veien og forbi. Så sikkert teit ut, og er "uhøflig", men fy faen... Hva skal man gjøre da? Dytte dem framover? Meh, jeg pleier å gjøre det samme hvis jeg har dårlig tid. Det verste er jo barnevogn-folka. De har så mange TING i tillegg til den enorme vogna. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Folk som tror de kan bli noe uten kreativitet. Argh! Jeg driter i hvor pen noen er, eller hvor pent noen f.eks synger når de ikke viser / ikke har evnen til å skape noe. Tenker i retningen artister som spiller på utseende og musikk de ikke har lagd selv. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 En liten liste over ting som irriterer meg, tatt rett ut av skallen imens jeg venter på potetene. Jeg irriteres av; -Feite folk -Tynne folk -Studenter som ser ut som studenter -Folk i finklær -Folk i slaureklær -Gravide som ammer ute -Gravide -Unger i alderen 0-17 -Folk som hilser på hverandre -Folk som smiler og ler -Folk som klemmer -Folk -Biler som stopper rett foran meg så jeg må gå rundt dem -Busser som kjører rett forbi meg selv om de har stopp der -Busspassasjerer som sitter vedsiden av meg -Busspassasjerer som sitter og ser på meg -Busspassasjerer som hører på musikk for høyt -Busspassasjerer som snakker i telefonen -Busspassasjerer som snakker sammen -Tannverk -Tannlegebesøk -Par som viser sin kjærlighet ALT for tydelig -Å måtte sitte fire personer ved et tomansbord når folk sitter to ved firmansbord. -Å ha forventninger til filmer -Å ha forventninger til bøker -Å ha forventninger til musikk -Å ha forventninger -Folk med kors -Kors -Faget RLE -Folk som argumenterer med informasjon ifra andre land enn det jeg snakker om -Folk som argumenterer med informasjon ifra andre filmer enn den jeg snakker om -Folk som ikke argumenterer -Folk som blindt sier noe uten å backe det opp -Folk som er blinde -Folk som stopper rett foran meg -Folk som står foran meg i rulletrapper -Folk som står bak meg i rulletrapper -Drittunger som sitter/henger på offentlige plasser -Folk som forsøpler -Folk som mener andre land er bedre enn Norge -Folk som spytter på gaten -FOLK!! -HANDIKAPPEDE!!!! -At svart er inn. -Gamle -Unge -Ungdommer -Kriminelle -Narkomane -Alkoholikere Listen er veldig mye lengre men potetene er ferdig. Tror vi forkorter alt dette til "ALT" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sverger på at det er like før jeg går helt av skafte snart. Hva i =¤#")%#¤=) er poenge med å komme med de tragiske må-være-eldre-enn-18-for-å-komme-inn-på-siden. Vennligst si hvilke dato-mnd-år du er født. Envær dust greier fint å være +18 år på slike sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg