MartinF Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har aldri skjedd til meg, men har ofte hendt at jeg har snoozet en alarm istedenfor å skru den av, også vekker jeg hele huset når den går av mens jeg står i dusjen og ingen skrur den av Det er rimelig irriterende. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Min nokia 5800 lar meg ikke snooze mer enn 3-4 ganger, da går snooze-valget vekk. Kanskje de bare vil mitt beste. :!: Endret 11. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 En liten liste over ting som irriterer meg, tatt rett ut av skallen imens jeg venter på potetene. Jeg irriteres av; -Feite folk -Tynne folk -Studenter som ser ut som studenter -Folk i finklær -Folk i slaureklær -Gravide som ammer ute -Gravide -Unger i alderen 0-17 -Folk som hilser på hverandre -Folk som smiler og ler -Folk som klemmer -Folk -Biler som stopper rett foran meg så jeg må gå rundt dem -Busser som kjører rett forbi meg selv om de har stopp der -Busspassasjerer som sitter vedsiden av meg -Busspassasjerer som sitter og ser på meg -Busspassasjerer som hører på musikk for høyt -Busspassasjerer som snakker i telefonen -Busspassasjerer som snakker sammen -Tannverk -Tannlegebesøk -Par som viser sin kjærlighet ALT for tydelig -Å måtte sitte fire personer ved et tomansbord når folk sitter to ved firmansbord. -Å ha forventninger til filmer -Å ha forventninger til bøker -Å ha forventninger til musikk -Å ha forventninger -Folk med kors -Kors -Faget RLE -Folk som argumenterer med informasjon ifra andre land enn det jeg snakker om -Folk som argumenterer med informasjon ifra andre filmer enn den jeg snakker om -Folk som ikke argumenterer -Folk som blindt sier noe uten å backe det opp -Folk som er blinde -Folk som stopper rett foran meg -Folk som står foran meg i rulletrapper -Folk som står bak meg i rulletrapper -Drittunger som sitter/henger på offentlige plasser -Folk som forsøpler -Folk som mener andre land er bedre enn Norge -Folk som spytter på gaten -FOLK!! -HANDIKAPPEDE!!!! -At svart er inn. -Gamle -Unge -Ungdommer -Kriminelle -Narkomane -Alkoholikere Listen er veldig mye lengre men potetene er ferdig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Personen over irriterer meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg tror du glemte å nevne "folk". Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Med mindre det var ironi: Han glemte ikke folk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Med mindre det var ironi: Han glemte ikke folk. Eller poengterte at det ble nevnt to ganger. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nermere ti ganger, hvis du regner med "Folk som.." Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tro det eller ei, men det var faktisk ironi. Trodde det var åpenbart. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Personen over irriterer meg. Tror aldri jeg har vært mer enig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Han hater alle, leit for han. Han fortjener å lide med oss om han har en slik innstilling og er seriøs. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Folk som går utrolig tregt (gjerne 4-5 i bredden så man ikke får gått forbi). Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Norges vinter. Hvertfall nå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) At du hater folk som har et handikapp de ikke kan noe for er jævlig gjort av deg. (F.eks blind som du nevnte) Og hvordan er det mulig og hate folk som smiler? Det er jo bare utrolig kos og hyggelig. Du er virkelig en fordomsfull person On topic: Irriterer meg over fjortissjentene jeg har i klassen som absolutt skal spille musikken sin høyt så alle kan høre den. Endret 11. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Han der hater hele verden kort sagt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 hvem gidder å skrive så mye når man bare tuller Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 On topic:Irriterer meg over fjortissjentene jeg har i klassen som absolutt skal spille musikken sin høyt så alle kan høre den. Det går om de eier musikksmak og alle liker den. Hadde aldri overlevd skoledagen min om jeg skulle hørt på Hip-hop og listepop hele tiden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det går om de eier musikksmak og alle liker den. Hadde aldri overlevd skoledagen min om jeg skulle hørt på Hip-hop og listepop hele tiden. Sjansen for det er så liten at det er håpløst å satse på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det spørs, ikke alle som bryr seg. Tror jeg trygt kan sette på en klassisk rocksang uten noen negative reaksjoner. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Klassisk hiphop sang, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg