Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At én liter laktosefri melk koster 38kr på nærmeste butikk! Det at jeg er laktoseintolerat betyr ikke at jeg har mer penger!
Nei, men siden det er langt mindre laktosefri melk som blir laget, så er det en høyere pris på dette hvis de skal ha noen som helst fortjeneste. :p
Lenke til kommentar
At én liter laktosefri melk koster 38kr på nærmeste butikk! Det at jeg er laktoseintolerat betyr ikke at jeg har mer penger!
Nei, men siden det er langt mindre laktosefri melk som blir laget, så er det en høyere pris på dette hvis de skal ha noen som helst fortjeneste. :p

Jeg skjønner det. Det var en humoristisk vinkling.

Forresten er laktoseintoleranse langt mer utbredt i andre land, og jeg tviler på at laktosefrimelk er 300% dyrere enn vanlig.

Lenke til kommentar
At den jævla alarmen på iphone ikke ville i dag, så jeg forsov meg til eksamen. On the brighter side, jeg iom på gruppe med de to bestevenninnene mine.

Jeg tror du må slå på alarmen, ikke drømme i søvne at du slo den på. Funker for meg.

Spansk halvdag idag...yay

Ha. Ha. Ha.

Den var på.

Lenke til kommentar
At den jævla alarmen på iphone ikke ville i dag, så jeg forsov meg til eksamen. On the brighter side, jeg iom på gruppe med de to bestevenninnene mine.

Hadde noe lignende problem med min iphone også. Skulle tro den sov, for når jeg først våknet av meg selv, og skulle se på telefonen, poppet plutselig alarmene opp, selv om det var flere timer for sent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...