Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Blir mer gal av: "JOIN DENNE GRUPPEN OM DU IKKE VIL AT FACEbOOK SKAL KOSTE!!!!!1111ONE", "SHOP TIL U DR0P, GRATIS!!" eller "INVITER DINE VENNER OG FÅ GRATIS* iPHONE!" Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 En jeg kjenner har bursdag i dag, og han har skrevet som status "JEG HAR BURSDAG I DAAAG!" fire ganger elno. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At jeg kommer til å være trøtt som faen på skolen i morra fordi jeg ikke har vett til å legge meg til en normal tid... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg vet ikke om jeg skal være utrolig glad eller irritert over at jeg er forelsket igjen. Jeg får faen meg ikke sove. Jeg tenker mindre på skolen enn det jeg gjør nå om natten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At én liter laktosefri melk koster 38kr på nærmeste butikk! Det at jeg er laktoseintolerat betyr ikke at jeg har mer penger! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Får ikke brukt gitaren i FL Studio!! HOW?! Velg rett input i mikseren. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Får ikke brukt gitaren i FL Studio!! HOW?! Velg rett input i mikseren. Rettelse på meg selv: Får ikke brukt gitar + PODxt + Pc Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At én liter laktosefri melk koster 38kr på nærmeste butikk! Det at jeg er laktoseintolerat betyr ikke at jeg har mer penger!Nei, men siden det er langt mindre laktosefri melk som blir laget, så er det en høyere pris på dette hvis de skal ha noen som helst fortjeneste. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At én liter laktosefri melk koster 38kr på nærmeste butikk! Det at jeg er laktoseintolerat betyr ikke at jeg har mer penger!Nei, men siden det er langt mindre laktosefri melk som blir laget, så er det en høyere pris på dette hvis de skal ha noen som helst fortjeneste. Jeg skjønner det. Det var en humoristisk vinkling. Forresten er laktoseintoleranse langt mer utbredt i andre land, og jeg tviler på at laktosefrimelk er 300% dyrere enn vanlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du er i Norge. Ting som ikke brukes av av majoriteten skal alltid være dyrere her i landet, ser det ut som. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At den jævla alarmen på iphone ikke ville i dag, så jeg forsov meg til eksamen. On the brighter side, jeg iom på gruppe med de to bestevenninnene mine. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At den jævla alarmen på iphone ikke ville i dag, så jeg forsov meg til eksamen. On the brighter side, jeg iom på gruppe med de to bestevenninnene mine. Jeg tror du må slå på alarmen, ikke drømme i søvne at du slo den på. Funker for meg. Spansk halvdag idag...yay Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At jeg begynner å få halsbrann nå. Sikkert starten på en forkjølelse som varer i flere uker Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At én liter laktosefri melk koster 38kr på nærmeste butikk! Det at jeg er laktoseintolerat betyr ikke at jeg har mer penger! Kjøp vikingmelk. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At den jævla alarmen på iphone ikke ville i dag, så jeg forsov meg til eksamen. On the brighter side, jeg iom på gruppe med de to bestevenninnene mine. Jeg tror du må slå på alarmen, ikke drømme i søvne at du slo den på. Funker for meg. Spansk halvdag idag...yay Ha. Ha. Ha. Den var på. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 All facebook-whiningen her.. Er jo faen meg bare å la være å bruke facebook, for det ser jo ut som om dere irriterer dere over 90% av det som skjer der. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 NÅR DAMA IKKE SKJÖNNER -.- +1 ...-.- Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At den jævla alarmen på iphone ikke ville i dag, så jeg forsov meg til eksamen. On the brighter side, jeg iom på gruppe med de to bestevenninnene mine. Hadde noe lignende problem med min iphone også. Skulle tro den sov, for når jeg først våknet av meg selv, og skulle se på telefonen, poppet plutselig alarmene opp, selv om det var flere timer for sent. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Samme her i forrige uka. Den ringte aldri Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vet du, skjedde også på min HTC Hero. Så tror ikke det er noe Iphone-spesifikt problem. Var en halvtime forsen til avtalt tid med en kollega, så han ringte og vekte meg. Når jeg la på samtalen, ringte alarmen. Veldig spesiellt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg