kallepetrus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ordet ''brae'' irriterer meg, er det egt et ord? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ordet ''brae'' irriterer meg, er det egt et ord? nei, og det er ikke "egt" heller Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Og en smiley er ikke punktum. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jo, fordi den er rund og det er en punktum også. Nei, når jeg ser bedre etter er den vist rektangulær? Merkelig her i Norge gitt. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 at eg har seinvakt på jobb i dag, òg at eg endå ikkje har begynt å lese til dei to prøvene eg har til veka.. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ordet ''brae'' irriterer meg, er det egt et ord? nei, og det er ikke "egt" heller så sant så sant. men det er mye enkere å skrive og med alt msn språket jeg skriver blir det nesten en vane å skrive det. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Mamma skal ha så mange puter i sofaen at det er ikke plass til meg her. La meg ned nå og skulle ta en liten lur etter middagen, men jeg holdt nestn på å falle ut. Jeg hev hele dritten på gulvet. Hun ble sur. Nå står jeg og støvsuger pute for pute. Synd det er så forbannet mange av dem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Irriterer meg at jeg bor med en gjeng maksimalister. Det ser så utrolig rotete ut. Jeg er jo så minimalistisk som det går ann å bli. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Drittvær. Hva er vitsen med både is og sørpe? FANR Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Folk som absolutt må finne på mellomnavn på facebook. Det som irriterer mest er når de failer totalt. Og folk på MSN som bruker et bilde av en gruppe personer (vennegjeng eller noe) som personlig bilde, og forventer liksom at man skal se noe som helst når det blir skalert ned så mye. Samme når noen lager en stygg bildemontasje i paint med ca 10 bilder, og bruker dette som personlig bilde. Hva er vitsen?! Innholdet vises jo nesten ikke i det hele tatt. Og tilbake til facebook igjen. Noen har dette som status: "off, lese til prøve og skrive analyse x) kjedelig..." Javel, hvis det er kjedelig, hvorfor i helvete dele det med andre? Ingen bryr seg om sånt, wtf. Noe annet som irriterer er ikke bare når folk spammer facebook, men når det er en person som går igjen og igjen, slik at hele fuckings siden fylles opp med statusoppdateringer fra den personen. Værre er det når innholdet bare er random lyrics fra noe musikk. Arrrgh. Det er egentlig ganske utenkelig at når jeg skal se en serie på TV så må jeg skrive på facebook at jeg ser på den serien. Skjønner ikke at folk gidder. EDIT: Oi, noen kommenterte på et bilde: "haha ja åss ikke sant damn åss ranoldo e faen mæ rå hahahah ha va den beste i man u a hahah damn åss hahahha skårt my mål men nå e ha kommet te real hahaha å d e æ gla for kut å ha i real å da haha men ha kunne ha førre på man city damn åss hahahah " Endret 10. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Folk som teller ned til sin egen bursdag på facebook og msn. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 bollerbrus: Det der må være det verste jeg vet av. Jeg er 14 år, men har ingen 14'åringer som venner på facebook eller kontakter på msn. Jeg hater folk som ikke kan skrive skikkelig. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 NÅR DAMA IKKE SKJÖNNER -.- Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hva er vell ikke mere irriterende en folk som klager på ALLE (ikke noen av dere over altså) på facebook sine overskrifter.... De folka kan jo bare lavære å være der inne Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Får ikke brukt gitaren i FL Studio!! HOW?! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gitar? Fortell meg hva du prøver å få til. Skal du konvertere lyd til MIDI eller skal du spille rett inn? Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Folk som teller ned til sin egen bursdag på facebook og msn. Enda værre med folk som har dette som status "Kun 142 dager igjen til Kreta :D" Kontinuelig update for hver bidige dag. Det irriterer meg. Endret 10. januar 2010 av mtvw Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Enda værre med de som i vår 2009 skrev ''Yess! kreta sommern 2010!!!'' merker bare at jeg ikke kunne brydd meg mindre om de skal på ferie om et år. det er og ille med de som skriver at de KANSKJE skal på ferie i 2011 med ei veninne! huff... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva med kusina mi? "x dager til <typen> kommer hjem " og deretter "x dager til <typen> drar ". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg