Jason P. C. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 At når en kjendis dør (helst i usa), så blir 911 samtalene gitt ut. Hvordan får de tak i disse samtalene? Det er så respektløst at jeg blr kvalm Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Stygge stygge securom. Nå har jeg kjøpt, KJØPT bioshock, men den krever allikevel kode hver gang jeg skal spille. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Opera. Okey, men jeg fant ikke den funksjonen der. ctrl+b Takk! Du vet tilfeldigvis ikke hvordan man impoterer favoritter fra IE til Opera? Som man kan fra IE til FF. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sjefen min irriterer meg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 faen ass- får ikke bytta det passordet jeg fikk tilsendt her i fra..passord feil står det bare ...aaaaaaaaaaaaaarg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Opera. Okey, men jeg fant ikke den funksjonen der. ctrl+b Takk! Du vet tilfeldigvis ikke hvordan man impoterer favoritter fra IE til Opera? Som man kan fra IE til FF. Bokmerker/Bookmarks > Manage bookmarks > File > Importer ... Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Irriterer meg over at min CPU vifte ikke kommer før mandagen. Alle andre komponenter er her allerede ;( Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hel hvete, andre dagen på rad at jeg får en avis som ikke er stiftet sammen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Kan hende stiftemaskina er under vedlikehold. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, eller kanskje han som trykker den ned har ferie? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen så forbannet jeg er nå. Filmene mine fra amzon.co.uk skulle kommer på onsdagen, noe de ikke gjorde. Verken torsdagen eller fredagen kom de heller. Men de kom ikke idag heller, og i morgen er det søndag så de kommer ikke da. nå må jeg vente helt til mandagen og jeg får ikke sett noen av dem i kveld og i morgen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 At jeg ikke finner ut av hva det heter. En som liker å vise seg frem, eksjobist trodde jeg, men neida. Eksjobisme? Help Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ekshibisjonist du tenker på? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 At gamlingen kjørte X5n litt for langt frem i en snøvegg under parkeringen slik at noe må presses på plass igjen... og at han har 78 nøkkler på knippet. Tok jo en evighet og låse opp hytta! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du mener: "Kjørte bilen" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 At PS3 media server programme ikkje finner PS3en lengre. Forbanna greier. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Byttet internettleverandør litt før jul og linjen skulle oppgraderes fra 4mb til 16mb. Lanseringsdatoen var 07.01.10, men nei, har fortsatt 4mb! Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 irriterer meg over at jeg akkurat mista brødskiva med syltetøy og HVITost opp ned. Helvete. Nattmat<4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg