kris98 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At der jeg skal plugge inn hodetelefon-jacken på mobilen er delvis ødelagt, slik at jacken må være i akkurat en spesiell posisjon for at jeg skal høre noe på headsettet. Funker dårlig når du sitter på bussen og den plutselig kommer i feil posisjon, slik at resten på bussen får høre en heller alternativ type musikk. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At jeg har ødelagt mitt 5. koss porta pro for faen! Jævla dritt! Jeg trenger nytt headset. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Mr. Graves: Jeg har samme greia på laptopen. Kjedelige saker. Endret 8. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Signaturen til Ondskap. Da er vi to. Ellers en ålreit fyr, men ødelegger mye med signaturen. Kva får deg til å sei det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den ser jævlig stygg ut. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Signaturen til Ondskap. Da er vi to. Ellers en ålreit fyr, men ødelegger mye med signaturen. Kva får deg til å sei det? Den er stygg som fy. Og irriterende. Altfor mange farger som ødelegger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Helt enig Forandre farger eller fjern den, please ! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Opera. Okey, men jeg fant ikke den funksjonen der. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Din er fin daaaa, chokke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Opera. Okey, men jeg fant ikke den funksjonen der. ctrl+b Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Faen så svett i ræven. Skinnsofaer - DØ. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 haha, då ska eg i allefall behalde den! Kanskje den dagen eg får den psykiske hjelpen eg treng, så endrar eg fargane på sig. Kald bil irriterar meg.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dr. Phil irriterer meg. Trenger vel ingen nærmere forklaring. Lenke til kommentar
Vaskebalje Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 At min xbox akkurat fikk screenfreeze og at jeg måtte gjøre et helt level om igjen! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 At det er fuckings meldt regn! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Neei . Vinmonopolet har satt opp prisen på min gin med hele 1.25 %, altså en 5,- kroners økning på en liter. Nå kan jeg ikke betale med to tohundrelapper fordi jeg må dra med meg en mynt, noe en ikke alltid har tilgjengelig i butikken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hahaha. Er det ikke alltid sånn at de rike blir rikere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg