Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Pff, konferansesamtalene var latterlige. Det samme som ble sagt hvert år, i tillegg til at i løpet av de 15 minutta samtalen varte, gjentok læreren seg selv minst to ganger.

8281208[/snapback]

Høres kjent ut.

Iløpet av de 10 årene på grunnskolen så sa lærerene alltid det samme i hver eneste konferansesamtale. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når folk skriver "idol". Hvorfor ikke bare Idol?? Jeg vet at det burde skrives med ", etc, men.. Det er så sinnsykt irriterende, av en eller annen grunn!! Blir sint bare jeg tenker på det!

 

 

 

aah.. godt å få det ut. Takk. ^_^

 

Edit: Irriterer meg også over at jeg har lagt meg til en uvane med å slutte alle setninger (nesten) med tre punktum. Det er skikkelig unødvendig. :no:

 

Enda en ting! :D Folk som sier "jo" hele tiden om ting du ikke vet allerede. Et typisk eksempel (som jeg faktisk har hørt) er: "Faren min er JO orienteringsløper, og da er det JO naturlig at jeg vet mye om kart og slikt. Men jeg er JO ikke noe glad i sånt, så det leder JO til at jeg kjeder meg mye ved middagsbordet hjemme!"

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
..når alle begynner å grave og spørre hvorfor jeg drikker alkoholfri-øl eller ikke i det hele tatt på fest. At man nærmest over tid blir presset til å drikke igjen pga. at man blir sett ned på i det skjulte og skvist ut av det sosiale nettverk.

8284510[/snapback]

l2 drekka... drikker vel faen med ikke alkoholfritt på fest vettu. enten så drekkes man eller så blir man hjemme

Lenke til kommentar

det som irriterrer meg så sykt er når jenter plutsselig "elsker" deg

når folk får vite at den personen har f.eks rik far, eller er rik, har en kjendis i familien etc.. så er de plutsselig på deg.. men når de ikke visste det før den personen fortalte det.. så er den personen bare helt vanlig.. ingen vet om han.. men de kontakter når de får vite at personnen har en rik far elnz.. fucking sluuuts.. hvorfor ikke bare "BRUK dem, KAST DEM" ;)

 

standar svar

"hvorfor tokk du ikke kontakt med meg tidligere da"

"fordi, daaah lizm jeg vissete ikke hvem du var da lizm, jeg bare var redd for å drite meg dah.. lizmlizm, men nå vet u det lizm hehehe *FNIIISKNIIIS*

Lenke til kommentar
Suzukireklamer når fjernkontrollen er langt unna.

8282322[/snapback]

Hold deg unna denne. :ermm:

 

Dagens irritasjonsmoment fra min side: Å glemme å ta med håndkle fra skapet på vaskerommet inn på badet før man dusjer, slik at man istedet for å bare strekke neven ut fra dusjkabinettet når man er ferdig må gå flere meter for å hente et og slik væte til hele badegulvet.

Lenke til kommentar
l2 drekka... drikker vel faen med ikke alkoholfritt på fest vettu. enten så drekkes man eller så blir man hjemme

8284544[/snapback]

Det er jo så latterlig at man ikke skal kunne være på fest uten å drikke.

Det irriterer meg også, at du blir skvisa ut av "gjengen" hvis du ikke drikker.

Lenke til kommentar

Jeg irrterer meg egentlig over ganske mye, og det å si at en sjøl har dårlig musikksmak(evt. humor) er én(to) av de.

 

Ville du lagd deg en tre retters middag du egentlig ikke likte, for så å sitte og klage over at du ikke liker den etterpå?

Nei, det var det jeg trodde.

 

(Og ville du det, tror jeg ikke du er helt fresk)

 

 

Så hvorfor velger da noen mennesker å kalle musikksmaken sin dårlig?

Og hvis de virkelig mener at musikksmaken sin er dårlig, HVORFOR HØRER DE DA PÅ DEN MUSIKKEN?

Liker man å voldta øra sine med Britney?

For så å klage over det? Hah, latterlig!

 

 

Og ang det å si at man har dårlig humor.

FYYY! Man skal aldri undervurdere egen humor:D

Lenke til kommentar
l2 drekka... drikker vel faen med ikke alkoholfritt på fest vettu. enten så drekkes man eller så blir man hjemme

8284544[/snapback]

Det er jo så latterlig at man ikke skal kunne være på fest uten å drikke.

Det irriterer meg også, at du blir skvisa ut av "gjengen" hvis du ikke drikker.

8286871[/snapback]

Eneste gyldige grunner til å ikke drikke på fest er: Man er sjåfør, man skal opereres snart o.l.

 

Ser ikke vitsen med å dra på fest uten å drikke. Kan ikke være bra fester man drar på da. Bare geeks som ikke drar på fest å drikker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...