Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er iskaldt på rommet mitt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kranglete bildører som følge av ekstremkulden. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At jeg nyser hele tiden!!!!! Blir gaal Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kranglete bildører som følge av ekstremkulden. Tåler ikke BMW-en litt kulde? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kranglete bildører som følge av ekstremkulden. Tåler ikke BMW-en litt kulde? BMW-en er i fin form i min hjemby hos mine foreldre, den var ferdig på verkstedet idag. Nå er jeg tilbake i min studentby og Skoda-en jeg har der takler kulden dårlig. Riktig nok er det kun den ene døra som er slarkete, men plagsomt er det uansett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tigerbalsam! Skal straks på trening, kjente at jeg trengte litt tigerbalsam. Så satt på badet og smørte meg inn pent og rolig.... så fikk jeg en solid dose på pungen. Satan. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg prøvde å smøre inn hele driten med det en gang. Herlig etter en stund. Forresten... Hvordan fikk du balsam på pungen når det hovedsaklig brukes i ansiktet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Gavekort har aldri trent? Etter en lyskestrekk fikk jeg et lignende stoff på samme plass. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, enten det eller det at jeg ikke visste at man kunne bruke det som muskel-ting. Men det er en blanding av begge deler, så 10 poeng til deg! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Forresten... Hvordan fikk du balsam på pungen når det hovedsaklig brukes i ansiktet? Han tok vel feil av glidemiddelet han hadde i den andre lomma? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) kanskje han måtte klø litt, men glemte å vaske av Endret 8. januar 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Forresten... Hvordan fikk du balsam på pungen når det hovedsaklig brukes i ansiktet? Han tok vel feil av glidemiddelet han hadde i den andre lomma? Ouch! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) "Godhet og ydmykhet" Iron Sheik : Jim Brunzell is a great man.....but that POS jabroni Brian Blair , Blair I'm gonna break your back , f**k your a** and then you're gonna be humble ! "Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre" "Jasgemash , my name Borat......sister is 2nd most famous prostitute in all of Kazakstan , high five !" Endret 8. januar 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 IE. Sykt irriterende hvor mye feil jeg opplever. Nekter å loade sider, FF kjører alt. Vurderer å bytte over til FF, men da trenger jeg en funksjon fra IE! Nemlig den funksjonen som gjør at favoritter blir sticky til venstere, så jeg slipper å trykke favoritter hver eneste gang. Er det mulig å få til dette i FF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At min bærbare PC ikke har samme løsning som Mac når det gjelder ladeledningen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Typisk at når man endelig kommer til fredagen og helg er man så sliten at man ikke orker å være oppe og se film på TV. Natta. Endret 8. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At lyden på PC-en plutseleg bestemmer seg for å bli fucka. Eg har jo ikkje tenkt å kjøpe ny PC før til hausten. Irriterande å ikkje kunne høyre på musikk med headsettet lengre. Mamma og pappa skal få sleppe musikken min (som visstnok er "masete"), så eg får vel klare meg utan ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg