Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kranglete bildører som følge av ekstremkulden.

Tåler ikke BMW-en litt kulde?

BMW-en er i fin form i min hjemby hos mine foreldre, den var ferdig på verkstedet idag. Nå er jeg tilbake i min studentby og Skoda-en jeg har der takler kulden dårlig. Riktig nok er det kun den ene døra som er slarkete, men plagsomt er det uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Godhet og ydmykhet"

Iron Sheik : Jim Brunzell is a great man.....but that POS jabroni Brian Blair , Blair I'm gonna break your back , f**k your a** and then you're gonna be humble !

:D

"Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre"

"Jasgemash , my name Borat......sister is 2nd most famous prostitute in all of Kazakstan , high five !"

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

IE. Sykt irriterende hvor mye feil jeg opplever. Nekter å loade sider, FF kjører alt.

Vurderer å bytte over til FF, men da trenger jeg en funksjon fra IE! Nemlig den funksjonen som gjør at favoritter blir sticky til venstere, så jeg slipper å trykke favoritter hver eneste gang. Er det mulig å få til dette i FF?

Lenke til kommentar

At lyden på PC-en plutseleg bestemmer seg for å bli fucka. Eg har jo ikkje tenkt å kjøpe ny PC før til hausten. :no: Irriterande å ikkje kunne høyre på musikk med headsettet lengre. Mamma og pappa skal få sleppe musikken min (som visstnok er "masete"), så eg får vel klare meg utan ei stund.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...