co2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ååååh, fikk ikke noe jeg heller. Men så hadde jeg ikke bestilt noe heller. Men ååååh! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norge irriterer meg. Jævla drittland. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norge irriterer meg. Jævla drittland. +++++++++++++++++++++++++++1 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre. Jah! Siden der drar vi om vi forlater Norge, Gjøk. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre. Jah! Siden der drar vi om vi forlater Norge, Gjøk. Ja du må bare dra til Sverige, England, USA, etc. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre. Jah! Siden der drar vi om vi forlater Norge, Gjøk. Ja du må bare dra til Sverige, England, USA, etc. Jo takk US of tha A. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre. Jah! Siden der drar vi om vi forlater Norge, Gjøk. Ja du må bare dra til Sverige, England, USA, etc. Jo takk US of tha A. Da helst Atlanta, Detroit eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, ville heller bodd i sierra leone eller em rumensk landsby. Mye bedre. Jah! Siden der drar vi om vi forlater Norge, Gjøk. Ja du må bare dra til Sverige, England, USA, etc. Jo takk US of tha A. Da helst Atlanta, Detroit eller noe i den duren. Blir nok noe varmere strøk. Du høres hvertfall ut som en vanlig nordman, det skal du ha. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er mye tull og sjit som foregår i Norge. Men som oftest mangler det noe på perspektivet hos de som "vil flytte ut, osv." Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er mye tull og sjit som foregår i Norge. Men som oftest mangler det noe på perspektivet hos de som "vil flytte ut, osv." Det er vel heller vi nordmenn som er konstant negative, trangsynte, uhøflige osv. Tror det er mer kulturen i Norge jeg ikke liker enn selve landet. For som nordmann så regnet du med at det hadde med økonomi å gjøre. Fordi det er bare slik vi tenker. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er mye tull og sjit som foregår i Norge. Men som oftest mangler det noe på perspektivet hos de som "vil flytte ut, osv." Det er vel heller vi nordmenn som er konstant negative, trangsynte, uhøflige osv. Tror det er mer kulturen i Norge jeg ikke liker enn selve landet. For som nordmann så regnet du med at det hadde med økonomi å gjøre. Fordi det er bare slik vi tenker. Ehm..nei, det var det forsåvidt ikke. Men er enig med de punktene det forøvrig, men det er også noe som preger nok av andre land. Gresset er ikke alltid så veldig mye grønnere på den andre siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, latterlig typisk nordmenn å klage uansett hva. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norge er OK. Minusgradene i Norge er ikke OK. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norge har nesten aldri minusgrader, bare oppe i nord med samene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norge har nesten aldri minusgrader, bare oppe i nord med samene. Javel? Jeg bor sør i Østfold, og det er rundt 15-20 minusgrader her, og det har det vært siden litt etter Jul. Snakket med noen som bor i Akershus-området, og der er det nærmere 30. Røros har vel 40 minus så vidt jeg vet. Men så er vel dette kaldere enn det vanligvis er på vinteren, men likevel... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, det varierer vel sterkt. Her i Rogaland er det minimum -2 midt i Januar, her er det minimalt med vinter, minimalt med sommer og mye høst. Kan huske at vi maks hadde 2 uker med snø og minusgrader i fjor. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kunne ha bodd i alpene eller en annen snøfylt plass jeg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er faktisk en vesentlig forskjell mellom Østlandet og Vestlandet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Helvettes papirer til militæret... jeg vil ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg