Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Irriterer meg at jeg blør helt sinnsykt mye på grunn av at jeg har operert ut en visdomstann som ikke hadde vokst ut enda. Så nå må jeg leve på kun bløt mat som nudler en ukes tid. :( !!!

Trakk en visdomstann for ikke lange tiden siden (Midten av desember). Og man blør ganske bra den første dagen. Seks timer etter inngrepet gjør det også usaklig vondt. Så går det litt over før grosmertene kommer. De er ikke like sterke, men sabla irriterende. Nuvel.

Protip: Ikke gå rundt og spytt og skyll munnen hele tiden. Da tar det lenger tid før bløingen stopper og såret gror. Blod smaker riktignok ganske vondt. Men til gjengjeld stopper det å blø langt fortere. Jeg skylte kun en fire ganger den første dagen.

Jeg skal trekke den andre visdomstannen også. Det skjer om 20 dager. Men det er vel like greit å bli ferdig med det.

Blør passe godt, ja. Har blødd kontinuerlig siden kl. 13 i dag, har gått en del papir takket være det.

Holder meg i live med Ibux 600mg, så smertene holdes i sjakk.

.

Sånn var det her også gitt.

Dog brukte ikke smertestillende jeg da. (kun bedøvelsen fra tannlegebesøket)

Lenke til kommentar
Skulle få noen filmer fra amazon.co.uk på onsdagen. De kom ikke da, ei heller igår. Hvis de ikke kommer idag blir jeg virkelig irritert og skuffet. Vil ha filmene mine til helga!

Faen! De kom ikke!

:wow: :wow: :scared: :scared: :cry: :cry: :wallbash: :wallbash: :realmad: :realmad: :wallbash: :wallbash: :realmad: :realmad:

Nå har jeg brukt alle sinte smileyer jeg kom overe for å uttrykke skuffelsen, overraskelsen og hatet jeg opplevde da jeg så i postkassa. Jeg var nesten på nippet til å bruke caps lock.

Lenke til kommentar

Faen! Jeg hadde satt av hele morgendagne til å se den ene filmen på 7 timer. Og på søndagen skal vi bort en tur. Selv om det ikke stemmer med tidsskjemaet mitt uansett bør filmene komme i morgen så jeg får sett den lange til litt ut på natta.

Nå har jeg sagt mitt før jeg går og lager nudler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...