Karlson Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Feminister. Endret 7. januar 2010 av Karlson Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å dytte bil i minusgrader, og at skattekortet mitt enda ikke har kommet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lemon: Du skulle fått skattekortet for over en måned siden. Jeg måtte bestille nytt i går (onsdag). Og så synes jeg dette er en smule irriterende. (Hvis de ikke starter samtidig, start begge samtidig manuelt) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg bestilte nå. Kjipt å bli trukket femti prosent uansett. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, tror jeg kommer til å bli trukket 50%. Men, man får jo tilbake pengene. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Sikkert ikke blitt registrert tidsnok. Leverte det før jul, og lønningen var ikke før idag, så da er det ikke min feil. Skal ringe de imorgen, samme greia har skjedd en del andre på jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Irriterer meg at jeg blør helt sinnsykt mye på grunn av at jeg har operert ut en visdomstann som ikke hadde vokst ut enda. Så nå må jeg leve på kun bløt mat som nudler en ukes tid. !!! Trakk en visdomstann for ikke lange tiden siden (Midten av desember). Og man blør ganske bra den første dagen. Seks timer etter inngrepet gjør det også usaklig vondt. Så går det litt over før grosmertene kommer. De er ikke like sterke, men sabla irriterende. Nuvel. Protip: Ikke gå rundt og spytt og skyll munnen hele tiden. Da tar det lenger tid før bløingen stopper og såret gror. Blod smaker riktignok ganske vondt. Men til gjengjeld stopper det å blø langt fortere. Jeg skylte kun en fire ganger den første dagen. Jeg skal trekke den andre visdomstannen også. Det skjer om 20 dager. Men det er vel like greit å bli ferdig med det. Blør passe godt, ja. Har blødd kontinuerlig siden kl. 13 i dag, har gått en del papir takket være det. Holder meg i live med Ibux 600mg, så smertene holdes i sjakk. . Sånn var det her også gitt. Dog brukte ikke smertestillende jeg da. (kun bedøvelsen fra tannlegebesøket) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva får du?Tror jeg fikk 850 for dette skoleåret. Får 20k på 10mnd'er, altså på et skoleår. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skulle få noen filmer fra amazon.co.uk på onsdagen. De kom ikke da, ei heller igår. Hvis de ikke kommer idag blir jeg virkelig irritert og skuffet. Vil ha filmene mine til helga! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dette irriterer meg helt hinsides, kjenner at jeg blir sint av å lese det! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er nå heller "eieren" som bør avlives. Jeg blir så forbanna på sånne som absolutt skal ha kjæledyr, men slettes ikke gidder å ta hånd om de. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At fiskeriministeren vår er åpenbart korrupt, og at ingen gidder å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 At fiskeriministeren vår er åpenbart korrupt, og at ingen gidder å gjøre noe med det. Ditto. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Æsj, is på innsiden av vinduene.. Må skrape det vekk, 5 cm oppover fra bunnen av vinduet er dekket med is xD Lettere irriterende den kulda.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skulle få noen filmer fra amazon.co.uk på onsdagen. De kom ikke da, ei heller igår. Hvis de ikke kommer idag blir jeg virkelig irritert og skuffet. Vil ha filmene mine til helga! Faen! De kom ikke! :wow: :scared: :cry: :wallbash: :realmad: :wallbash: :realmad: Nå har jeg brukt alle sinte smileyer jeg kom overe for å uttrykke skuffelsen, overraskelsen og hatet jeg opplevde da jeg så i postkassa. Jeg var nesten på nippet til å bruke caps lock. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bruk "Forbanna tråden" til å utrykke hvor sint du EGENTLIG er! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Faen! Jeg hadde satt av hele morgendagne til å se den ene filmen på 7 timer. Og på søndagen skal vi bort en tur. Selv om det ikke stemmer med tidsskjemaet mitt uansett bør filmene komme i morgen så jeg får sett den lange til litt ut på natta. Nå har jeg sagt mitt før jeg går og lager nudler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva er det de sier? Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Bah...Tingene fra Dealextreme kom ikke i dag heller -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg